futfocusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:05 schreef Rijst het volgende:
WAT was ook al weer de site waar je kon zien hoeveel een speler kost
ik denk dat er nog wel 35k/50k packs komenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:04 schreef DannyDeko het volgende:
Komen er nog speciale packs oid dit weekend denken jullie?
Speel nog liever daar tegen dan BPLquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel leuk al die Gervinho, Doumbia en Ibarbo teampjes...
90 is al kkhoogquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:11 schreef Rijst het volgende:
wel gek dat robben geen up heeft gekregen.
Hoe zie jij het verschil tussen +10 all en +15 shooting?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:18 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Moest net tegen iemand die op elke speler zon +10 all atributes had, dat is ook een ervaring kan ik je vertellen.
pacequote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe zie jij het verschil tussen +10 all en +15 shooting?
2 potjes meegespeeld net. Ging prima eigenlijk. Alleen viel De bruyne beetje tegen (heb nu alleen nog de NUP) en Hazard deed zoals gewoonlijk weer weinig -.-quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
precies het team dat ik een tijd terug had bedacht voor hem. Maar toch full Bundes gegaan uiteindelijk
Hazard is dan weer mijn favo winger by farquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
2 potjes meegespeeld net. Ging prima eigenlijk. Alleen viel De bruyne beetje tegen (heb nu alleen nog de NUP) en Hazard deed zoals gewoonlijk weer weinig -.-
shootingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En het verschil tussen +15 pace en +10 all atributes?
Wat is je Choupo team? Heb SIF Perisic op LW, maar die valt niet bepaald op.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard is dan weer mijn favo winger by far
Met Choupo kan je gewoon ieder spelletje spelen..dat maakt hem zo goed. En zijn aannames zijn altijd perfect bij mij. Hier ook bijvoorbeeld:
Totaal geen bijzondere goal verder, maar gewoon zo typisch dat hij een pass die verre van perfect is op deze manier meeneemt
Haha ja inderdaad. Wil alleen zeggen dat je onmogelijk kan zeggen dat alle spelers +10 all kaartjes hebben.quote:
Had eerst IF Shirley, maar med/med wingers (en H/H) zijn gewoon kut dit jaar. Verder echt een prima speler, maar op LW is hij zo vaak onzichtbaar of staat hij tijdens mijn aanval nog te chillen op het middenveld. Als LM zal hij beter tot zijn recht komen. Daarom nu Reus en die is toch ook wel gewoon op ieder punt beter uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is je Choupo team? Heb SIF Perisic op LW, maar die valt niet bepaald op.
Reus ook maar halen denk ik. Ik heb Gundo - Bruyne - KPB en Gundo is erg goed. Heb ook niet het idee erg vaak overlopen te worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had eerst IF Shirley, maar med/med wingers (en H/H) zijn gewoon kut dit jaar. Verder echt een prima speler, maar op LW is hij zo vaak onzichtbaar of staat hij tijdens mijn aanval nog te chillen op het middenveld. Als LM zal hij beter tot zijn recht komen. Daarom nu Reus en die is toch ook wel gewoon op ieder punt beter uiteindelijk.
[ afbeelding ]
Zit alleen nog een beetje te stoeien met het middenveld. Schwein doet het op RCM prima in een ander team, maar op letterlijk dezelfde positie werkte het in dit team totaal niet. Ook wel irritant dat hij na 70 minuten altijd al moe is en bij verlenging ALTIJD geblesseerd raakt daardoor
Gustavo is voetballend wat minder, maar brengt wel balans. Boateng is degelijk daar, maar niet meer dan dat. Had wel wat meer van hem verwacht als een soort cheap Pogba, maar dat is hij zeker niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:00 schreef Rijst het volgende:
dit maken of weet iemand nog een leuk team met ibra
[ afbeelding ]
Ik ga denk maar Hazard verkopen en daar IF Mertens en Reus van kopen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard is dan weer mijn favo winger by far
Met Choupo kan je gewoon ieder spelletje spelen..dat maakt hem zo goed. En zijn aannames zijn altijd perfect bij mij. Hier ook bijvoorbeeld:
Totaal geen bijzondere goal verder, maar gewoon zo typisch dat hij een pass die verre van perfect is op deze manier meeneemt
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:00 schreef Rijst het volgende:
dit maken of weet iemand nog een leuk team met ibra
[ afbeelding ]
Nou ik zag dat wanneer ik zijn team zag al die spelers zon goud vakje hebben om hun stat cijfer. Vervolgens liepen ze mijn TOTY luiz er met gemak uit en elk schot ging er in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe zie jij het verschil tussen +10 all en +15 shooting?
Maar dan zie je dus alsnog het verschil niet tussen de diverse gold attribute kaarten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:33 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Nou ik zag dat wanneer ik zijn team zag al die spelers zon goud vakje hebben om hun stat cijfer. Vervolgens liepen ze mijn TOTY luiz er met gemak uit en elk schot ging er in.
Gundo misschien maar eens proberen ja. Dan wel ipv Boateng. Al zit ik er ook wel aan te denken om SIF Muller eens te proberen op RCM, al is hij daar ook wel een beetje wasted denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Reus ook maar halen denk ik. Ik heb Gundo - Bruyne - KPB en Gundo is erg goed. Heb ook niet het idee erg vaak overlopen te worden.
Dit zijn andere 25k packs dan die ze gisteren uitbrachten.. maar ze zijn beide niet goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:34 schreef FCsuarez het volgende:
weer 25K packhad ze dan voor 48 uur gedaan
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan zie je dus alsnog het verschil niet tussen de diverse gold attribute kaarten.
Alleen van Sturridgequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:38 schreef OmniRocket het volgende:
andere mensen last van lag vandaag?
Wtfquote:
jammer patjentwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:27:1723. Rechtsback Owusu tekent voor de 0-3 in Waalwijk. Hij scoort uit een vrije trap op de rand van de 16. #rkcaja reageer retweet
1-3 inmiddels. Comeback tijd zoals iedere keer bij Jongquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:28 schreef wieisboos het volgende:
jammer patjentwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 20:27:1723. Rechtsback Owusu tekent voor de 0-3 in Waalwijk. Hij scoort uit een vrije trap op de rand van de 16. #rkcaja reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:27 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)le_gevolgen_van_dien
Deze man
Wordt weer 3-3 in de laatste minuutquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1-3 inmiddels. Comeback tijd zoals iedere keer bij Jong
Retard is het zeker, maar wel een paar moeten lachen. Vooral bij die emmerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]Wat een retard, toch ergens wel grappig.
helemaal wappiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:49 schreef King.Vegeta het volgende:
Net een team gemaakt met IF Guarin om wat met longshots te kloten, scoort die wous meteen bij zijn eerst balcontact een longshot van 35 meter.
Gundogan moet je standaard na 60-70 minuten wisselenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gundo misschien maar eens proberen ja. Dan wel ipv Boateng. Al zit ik er ook wel aan te denken om SIF Muller eens te proberen op RCM, al is hij daar ook wel een beetje wasted denk ik
Of Behrami eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |