quote:
Youtubers die een reset krijgen dus.quote:
Nee, lijkt me prima.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit middenveld niet te aanvallend experts?
Alleen wel steeds bedenken wie ook al weer met links en rechts schiet. Ga ik dit maken als er 100K packs komen komend weekendquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Modric voor James zou kunnenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wordt het lastiger om Guarin kwijt te kunnen. Er moet al een dode link naar Griezmann gecompenseerd wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Modric voor James zou kunnen
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dat had ik met heel dat triootje voorin.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dan. Al voorspel ik dat ik binnen een paar wedstrijden Benzema beu ben. Vind hem alles behalve prettig spelen tot nu toe.
Jij bent echt een retard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Gast ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:37 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Geen dank, en nu opdonderen!
Doe eens rustig aan,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:37 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Geen dank, en nu opdonderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |