Ik verloor net een wedstrijd door een eigen goal die nergens op sloeg. Heb zo vaak dat de keeper de bal red en vervolgens mijn eigen verdediger de rebound er zelf intikt met zijn voet of borst omdat hij deze probeert aan te nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daarna 13 schoten om 4... 1-1
16 schoten om 4... 0-3 :S
fifa haat me momenteel
Gaan de prijzen gelijk ook weer omhoog. Nu kan je voor heel weinig coins een heel goed team kopenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, de upgrades en skill upgrades zijn gedaan en mensen hebben een ban/een reset.. dus nu kan de web app weer terugkomen.
Dus als je nu geen reset hebt, krijg je m dus ook niet? Niet dat ik coins gekocht heb hoor. Maar wel een aantal keer een bronze speler voor een miljoen verkocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, de upgrades en skill upgrades zijn gedaan en mensen hebben een ban/een reset.. dus nu kan de web app weer terugkomen.
Geen idee, het blijft EA.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus als je nu geen reset hebt, krijg je m dus ook niet? Niet dat ik coins gekocht heb hoor. Maar wel een aantal keer een bronze speler voor een miljoen verkocht.
DSL'en bronze spelers ook gewoon?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus als je nu geen reset hebt, krijg je m dus ook niet? Niet dat ik coins gekocht heb hoor. Maar wel een aantal keer een bronze speler voor een miljoen verkocht.
Ja, alleen de laatste 2 weken durfde ik het niet meer, toen ik hoorde dat er mensen zijn die met echt geld fifa coins kopen. Een grof schandaalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:27 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
DSL'en bronze spelers ook gewoon?
Echt niet te geloven dat DS2 zoiets durft te flikken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, alleen de laatste 2 weken durfde ik het niet meer, toen ik hoorde dat er mensen zijn die met echt geld fifa coins kopen. Een grof schandaal
De moraal van de energiedrankjes slurpende jeugd is een slecht voorteken voor dit land vrees ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat DS2 zoiets durft te flikken.
zoveel was hij toch niet gestegen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zie nu dat ik nog een SIF Isco in mijn club heb
Dat gaat nu misschien wel gebeuren met die skill upgrade.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel was hij toch niet gestegen?
Net als de stijging na de UP?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat gaat nu misschien wel gebeuren met die skill upgrade.
Ah ja, ik trap er weer inquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net als de stijging na de UP?
Je verwacht een stijging, dus gaat de prijs dalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |