Hij is echt goed ja. Alleen jammer van die high/med. HIgh/high of med/med past beter bij het type speler dat hij is. Ik had hem nu met Pogba als mijn CM's in 433(4) en dat was wel tricky af en toe (ondanks stay back instructie)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
1 van de betere middenvelders die ik ooit gebruikt heb. Sterk, best snel en een fantastisch schot.
Je post hier nog maar net natuurlijk, maar volgens mij lijken onze speelstijlen heel veel op elkaar, dus zal hij mij ook wel bevallenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef renevandieren het volgende:
[..]
1 van de betere middenvelders die ik ooit gebruikt heb. Sterk, best snel en een fantastisch schot.
Sommige mensen hebben altijd geluk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Omg zit hier bij een maat. Hij speelt bijna gen fut meer maar we gingen ff die 25k packs openen. 2e pack IF gotze... 4e pack, weer IF Gotze
Same here, en laat mij raden je hebt ook 10 keer de paal/laat geraaktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daarna 13 schoten om 4... 1-1
16 schoten om 4... 0-3 :S
fifa haat me momenteel
Het vreemde is dat Pogba ook High/Med heeft maar dat Pogba wel goed meeverdedigd en dat deed Guarin totaal niet. IF Nainggolan is ook echt 1 van de betere middenvelders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is echt goed ja. Alleen jammer van die high/med. HIgh/high of med/med past beter bij het type speler dat hij is. Ik had hem nu met Pogba als mijn CM's in 433(4) en dat was wel tricky af en toe (ondanks stay back instructie)
Probeer SIF De Bruyne dan ook maar want dit is ook een baas.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je post hier nog maar net natuurlijk, maar volgens mij lijken onze speelstijlen heel veel op elkaar, dus zal hij mij ook wel bevallen
NIF Radja vond ik ook al super ja. IF heb ik wel gehad maar uiteindelijk verkocht voor ik er mee had gespeeld..gewoon nooit een team voor gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Pogba ook High/Med heeft maar dat Pogba wel goed meeverdedigd en dat deed Guarin totaal niet. IF Nainggolan is ook echt 1 van de betere middenvelders.
Mooi man, congrats. Die punten waren hard nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een prachtavond
Ik heb in het stadion serieus mensen zien janken van geluk en ontlading
Vertel mij wat...al geen thuiswinst meer sinds augustusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi man, congrats. Die punten waren hard nodig
En de goals ook. Even daarvoor kwam deze tweet nog voorbij
@InfostradaNL: NAC nu 548 minuten zonder thuisdoelpunt, genoeg tijd om 'Godfather-trilogie' te kijken en tussen iedere film 5 minuten te pauzeren. #naccam
Lukaku heeft mij nooit echt kunnen bekoren omdat ik toch de snelheid (quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Radja vond ik ook al super ja. IF heb ik wel gehad maar uiteindelijk verkocht voor ik er mee had gespeeld..gewoon nooit een team voor gehad
Misschien de Belgen maar eens een herkansing geven met MOTM Lukaak. Kijken of ik kan omgaan met een gebrek aan skills en wendbaarheid..ben er bang voor
Ik weet nog dat AZ in het jaar dat we moesten knokken voor lijfsbehoud in de eredivisie thuis van Willem II wonnenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een prachtavond
Ik heb in het stadion serieus mensen zien janken van geluk en ontlading
Kunnen we niet afspreken dat als we iets willen weten, we je een DM sturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/568891243209617409
Skill Upgrades !! Bolasie !!
yupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:40 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Same here, en laat mij raden je hebt ook 10 keer de paal/laat geraakt
Hmpf... Bemoedigend welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat AZ in het jaar dat we moesten knokken voor lijfsbehoud in de eredivisie thuis van Willem II wonnenAlsof we kampioen geworden waren, zo belangrijk was die overwinning
![]()
Ik geloof dat we een maand later weer eerste divisie speelden
Joh, daarna werden we kampioen in de eredivisie en het vervolg kent iedereen. Elke club heeft z'n ups en downs;) Gefeliciteerd met de punten in elk gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hmpf... Bemoedigend wel
Ach, voorlopig zijn we alive and kicking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |