Sorry broeder, het spijt me.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:38 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan,
Wat heb ik jou misdaan?
<3quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:39 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Sorry broeder, het spijt me.
Hopelijk al die gasten met een leeg accountquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Youtubers die een reset krijgen dus.Deji had ook al een reset gehad...
Die is fake. Als ie wilt inloggen is de clubnaam Bonn Fortuna. Vervolgens switch ie accounts om te kijken of ie nog een team heeft en staat daar KSI IS STUPID als teamnaam. Beetje raar dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:56 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Youtubers die een reset krijgen dus.Deji had ook al een reset gehad...
andere clubnaam bij een reset is toch niet heel gekquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is fake. Als ie wilt inloggen is de clubnaam Bonn Fortuna. Vervolgens switch ie accounts om te kijken of ie nog een team heeft en staat daar KSI IS STUPID als teamnaam. Beetje raar dus.
Het liefste gooi ik al die schreeuwende youtube kinderen in de gehaktmolen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is fake. Als ie wilt inloggen is de clubnaam Bonn Fortuna. Vervolgens switch ie accounts om te kijken of ie nog een team heeft en staat daar KSI IS STUPID als teamnaam. Beetje raar dus.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:54 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/568891243209617409
Skill Upgrades !! Bolasie !!
+1quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het liefste gooi ik al die schreeuwende youtube kinderen in de gehaktmolen.
Ook steeds minder nieuwe positieve feedback daar. Maar je had hier toch wel gelezen dat sommige mensen al aan het klagen waren over de vipcoins, dat het lang duurde, of mensen al geld terug lieten boeken via paypal?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:51 schreef Rijst het volgende:
fucking hell heb nog steeds mn coins niet van vipcoin
neequote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ook steeds minder nieuwe positieve feedback daar. Maar je had hier toch wel gelezen dat sommige mensen al aan het klagen waren over de vipcoins, dat het lang duurde, of mensen al geld terug lieten boeken via paypal?
Misschien zijn ze Chinees nieuwjaar aan het vieren en komt het toch goedquote:
zal ze vast wel krijgen maar dan is Isco vast het driedubbele waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien zijn ze Chinees nieuwjaar aan het vieren en komt het toch goed
Wel als je daarna gaat kijken met een andere account, play a friends squad en daar zijn "oude" clubnaam nog staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
andere clubnaam bij een reset is toch niet heel gek
Ha loserquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:41 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb 2 februari coins gekocht bij vipcoinfifa en nog steeds niet gehad dus ik zou er iig niet meer bestellen.
quote:
of gemakzuchtig en lui natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:14 schreef bombmannl het volgende:
Sws coins kopen, dan moet je toch echt wel flink desperate zijn
komt door dat staartjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
of gemakzuchtig en lui natuurlijk.
Hoe is die palacio geen shiny gold dan? wat een goede speler zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |