Kom eraan mijn broeder!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef 44rdbei het volgende:
Bazentopic![]()
Ik zie nog wel meer figuren die het uitknippen waard zijn.
Ik heb ook al een ideetje maar heb vandaag geen tijd.
Die is echt meesterlijk goed trouwens.quote:
Volgens mij staat bij deze "repeat forever" niet aangevinkt. Ik zie hem één keer vallen (als ik snel genoeg naar beneden scroll) maar daarna gebeurt er niets meer...quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij staat bij deze "repeat forever" niet aangevinkt. Ik zie hem één keer vallen (als ik snel genoeg naar beneden scroll) maar daarna gebeurt er niets meer...
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij staat bij deze "repeat forever" niet aangevinkt. Ik zie hem één keer vallen (als ik snel genoeg naar beneden scroll) maar daarna gebeurt er niets meer...
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]Vandaar dat ik zo lang zat te wachten nadat ik een fractie van een seconde dat gele sterretje had gezien!
Creatief haha, nice gedaan met die gitaarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lol! Leuk topic weer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Creatief haha, nice gedaan met die gitaar
Wat is hier erg aan?quote:
Super Mario!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:48 schreef BB-King het volgende:
Deze Italiaan is het ook helemaal zat.
[ afbeelding ]
Het lijkt net alsof hij het echt serieus probeert maar er, als houten Klaas, niets van bakt...quote:
Weinig ToT soeps hier......quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:38 schreef ToT het volgende:
Hier zijn genoeg leuke dingen mee te doen!
Hehe klopt idd, afgelopen dagen wat andere zooi aan m'n kop gehad, maar misschien dat ik toch wel weer ff wat ga maken!quote:
Haha ja echt wel ja feyenpord is grooot kntecjt asngefaNquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef jorenk het volgende:
al die commotie rond feyenoord hooligans, de grootste hooligans die er waren, waren de blauwhelmen uit rome!
Wat gemeen... Eerst een historische fontein in Rome slopen en dan nu dit ook nog eens een keer...quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wat gemeen... Eerst een historische fontein in Rome slopen en dan nu dit ook nog eens een keer...
Thanks... Maar niet zo bescheiden, briljante vondst hoor... Had ik die maar bedacht...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo lastig om echt iets origineels te bedenken. Daar ben jij akelig goed in.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel
[ afbeelding ]
Net zo als die van mij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef pinman het volgende:
Topic
Ik ga proberen om er ook een te maken (mijn Paint-skills zijn![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:37 schreef peterkailey het volgende:
Davinci had het allemaal al voorspeld:
[ afbeelding ]
Geen idee, plaatje uit de op gehaald, jpg van de Feyenoord bus waar ik bij was overigens er in paint bij geplakt en dat was het.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Bij mij komt er altijd zwart om zo'n plaatje heen, hoe haal je dat dan weg?
Hahahaha!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:37 schreef peterkailey het volgende:
Davinci had het allemaal al voorspeld:
[ afbeelding ]
Leuk Fylax.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie staan op de Weblog.
FOK!Paint Rotterdam hooligans
Afbeelding lokaal opslaan en daar vandaan openen in Photoshop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef pinman het volgende:
[..]
Bij mij komt er altijd zwart om zo'n plaatje heen, hoe haal je dat dan weg?
Best makkelijk: laag dupliceren, flip vertical, beetje draaien, replace color en brightness met zwart of zo, overlay met opacity 40% en dan gaussian blur.quote:
Ja, maar Gimp.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Best makkelijk: laag dupliceren, flip vertical, beetje draaien, replace color en brightness met zwart of zo, overlay met opacity 40% en dan gaussian blur.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie staan op de Weblog.
FOK!Paint Rotterdam hooligans
Ah!quote:
Ik ken Gimp niet, maar ik heb begrepen dat het veel de zelfde functies heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal zo'n beetje hetzelfde recept zijn dan.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Ik ken Gimp niet, maar ik heb begrepen dat het veel de zelfde functies heeft.
huh? waarom doe je dat zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Best makkelijk: laag dupliceren, flip vertical, beetje draaien, replace color en brightness met zwart of zo, overlay met opacity 40% en dan gaussian blur.
Sshht don't tell them.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
huh? waarom doe je dat zo?
ik doe altijd blending options > drop shadow...
Aparte laag er van maken, beetje stretchen, opacity aanpassen, doezelaar, whatever...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan ook, maar op deze manier heb je er volgens mij wat meer controle over; je kunt het makkelijker vervormen qua lengte enzo en over ruw terrein enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem even moet customizen maar dit klinkt omslachtig...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aparte laag er van maken, beetje stretchen, opacity aanpassen, doezelaar, whatever...
Je hebt gelijk, er gaat niets boven ouderwets handwerk...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook, maar op deze manier heb je er volgens mij wat meer controle over; je kunt het makkelijker vervormen qua lengte enzo en over ruw terrein enzo.
oh vandaar, zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook, maar op deze manier heb je er volgens mij wat meer controle over; je kunt het makkelijker vervormen qua lengte enzo en over ruw terrein enzo.
Welnee, je hoeft niet alles te doen, kwestie van keuzes maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem even moet customizen maar dit klinkt omslachtig...
Ja af en toe ontdek ik wel wat makkelijkere manieren met sommige dingen, maar ouderwets handwerk blijft gewoon mijn voorkeur houden met veel dingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er gaat niets boven ouderwets handwerk...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef 44rdbei het volgende:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Hurr durr!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het was een grap, misschien een matige
al zit er wel een kern van waarheid in.
Oude foto van het Feyenoord legio medio jaren 30quote:
Hitler is like; Und er war gesagt das ich krank in kopf war?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oude foto van het Feyenoord legio medio jaren 30![]()
Of ga ik nu te ver?
Jawohl ome Dolf du bist verruktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hitler is like; Und er war gesagt das ich krank in kopf war?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oude foto van het Feyenoord legio medio jaren 30![]()
Of ga ik nu te ver?
Banksyquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Briljant. Dit kan in een galerij.
Het is banksyquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Cant put a price on that one.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #3 - Dag 7 in zicht!
Net een natuurgetrouwe fotoquote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit momenteel aan het bier hoor!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik probeer een kathedraal te bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is dat die vogel van Vitesse?
Ja, ik weet Oehoe…
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godverdomme ToT, hou nou eens op man!![]()
![]()
Zat ik me ook al af te vragen!quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn de hooligans eigenlijk al geattendeerd op dit topic?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Warsteiner, beste bier ooit! You my friend, are doing it right.
Jezus, dat is een mooie prijs ook nog. Had laatst 5 halve liter warsteiner voor 3¤, toen heb ik ook even m'n slag geslagenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]En het was nog in de aanbieding ook; 2 kratten voor 18 euro!
Opsturen naar de grootste fansite. Die willen vast wel een paar foto's posten.quote:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:18 schreef BB-King het volgende:
Over opblaasbare bananen gesproken!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |