Joh nogal wiedes die fontein is al fckn 400 jaar oudquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schoon en leegKijk anders het filmpje wat ik een post boven jouw post postte even. Hele stukken eraf...
Mooi verhaal. De fontein zal heus wel wat mankeren maar zo dramatisch als het allemaal wordt geschetst is het echt niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope. Maar er stonden vandaag hekken omheen dus is het op het filmpje beter te zien dan daar.
ik voelde me niet veilig in de bus. Hing behoorlijk naar 1 kant en in de bocht kantelde hij bijnaquote:
Ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mooi verhaal. De fontein zal heus wel wat mankeren maar zo dramatisch als het allemaal wordt geschetst is het echt niet.
Gelukkig dat jij met jouw inhoudelijke kennis dit allemaal vanaf de bank thuis kan beoordelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mooi verhaal. De fontein zal heus wel wat mankeren maar zo dramatisch als het allemaal wordt geschetst is het echt niet.
Ik ben om 19.30 gelandquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij met jouw inhoudelijke kennis dit allemaal vanaf de bank thuis kan beoordelen.
Was handig, jij moet vaker ingezet worden. Dit scheelt de maatschappij en overheid miljarden euros
Wat klopt er dan niet aan wat ik zeg?quote:
Waarom heb je niet tegen je medesupporters gezegd dat ze geen stukjes van de fontein af moeten peuteren?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben om 19.30 geland
[..]
Wat klopt er dan niet aan wat ik zeg?
Nee maar voetbalsupporters zijn per definitie tuig dus alles wordt opgeblazenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je had in ieder geval nog ramen dus je kon er niet uitvallenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voelde me niet veilig in de bus. Hing behoorlijk naar 1 kant en in de bocht kantelde hij bijna
hahahahahahahahaha dudequote:
ik zat tegen het raam gedrukt, als hij om zou vallen dan had ik behoorlijk wat mensen op me gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je had in ieder geval nog ramen dus je kon er niet uitvallen.
elke dag wel een paar keerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha dudedeze gozer hebben we zoveel gezien daar
c_a vind dit leuk
Wat begon de ME toch iedere keer te meppen als de bussen er waren? Raar om te zienquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat tegen het raam gedrukt, als hij om zou vallen dan had ik behoorlijk wat mensen op me gehad
Ah fijn, dan klopt het stukje van de bank thuis niet.quote:
Hoezo zou hij als supporter dat niet begrijpen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah fijn, dan klopt het stukje van de bank thuis niet.
De veroorzaakte materialistische schade is natuurlijk van ondergeschikt belang maar ik begrijp dat jij dat als supporter niet begrijpt
De veroorzaakte materialistische schade is jammer. Wat is nu precies je punt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah fijn, dan klopt het stukje van de bank thuis niet.
De veroorzaakte materialistische schade is natuurlijk van ondergeschikt belang maar ik begrijp dat jij dat als supporter niet begrijpt
ME was gewoon een beetje opgefoktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat begon de ME toch iedere keer te meppen als de bussen er waren? Raar om te zien. Wilden ze jullie redden van de verdrukking.
ik zit gewoon nog steeds om die foto te lachenquote:
niet overdrijven he, je mocht best even je blaas tegen een raam legen als je maar 'scuszie zei en mea culpaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ME was gewoon een beetje opgefokt
Nergens wc's en we mochten nog geen eens in de bosjes plassen
Klote, zoveel man op de been, lekker wat biertjes klappen en dan blijkt alles en monument te zijn waar je absoluut niet mag pissenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ME was gewoon een beetje opgefokt
Nergens wc's en we mochten nog geen eens in de bosjes plassen
Mooi man de binnenstad van Rome afbrekenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat al die moraalridders in de media hier zo overstuur van zijn geraakt maakt het alleen nog maar mooier.
Wat is er precies afgebroken? Ik ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi man de binnenstad van Rome afbreken
Kijk eens naar de beelden klapjosti. Als je dat goed gaat keuren spoor je niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is er precies afgebroken? Ik ben zeer benieuwd.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Wat is er kapot? Behalve al die bierflesjes dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk eens naar de beelden klapjosti. Als je dat goed gaat keuren spoor je niet.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)llen-zeker-3-miljoenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag. Wat is er kapot? Behalve al die bierflesjes dan.
Jij zegt dat de binnenstad van Rome is afgebroken dus dan is het niet zo moeilijk om met enkele voorbeelden te komen denk ik...
Ik probeer niks goed te praten. Jij zegt dat de binnenstad van Rome is afgebroken en lult er vervolgens omheen en je bent niet in staat om met concrete voorbeelden te komen. Die 3 mln schade komt voornamelijk doordat winkels als Dior, Chanel etc. ervoor kozen om de deuren te sluiten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)llen-zeker-3-miljoen
Maar ik ga verder niet op jou in. Het lijkt erop dat je het goed probeert te praten. Ik zou zeggen, bekijk de beelden nog eens
quote:De fysieke schade rond de Spaanse Trappen en de omgeving valt mee na de voetbalrellen in Rome afgelopen dinsdag en woensdag. Ook de fontein beneden aan de trappen, de Fontana della Barcaccia, lijkt op het eerste gezicht niet ernstig beschadigd.
Dat zegt correspondent in Rome, Rop Zoutberg. "De fontein werd een soort ballenbad van Feyenoordsupporters. Kapotte flessen, tumult, charges; daar is gelukkig niets meer van te zien. Er staan wel hekken rond het beeld, want er wordt nu bekeken wat de schade is."
"We hebben de chaos en de bende gezien, en we kunnen nu zien dat het gelukkig meevalt. Er zitten wat glasscherven in het eeuwenoude monument. Dat wordt nu geïnventariseerd. Het water uit de fonteinen wordt schoongemaakt. Alle ruiten van de winkels eromheen zijn gelukkig nog heel."
Politie-optreden
Burgemeester Mourinho van Rome is razend over het gedrag van de Feyenoordsupporters. Aan de andere kant roept hij ook de politie op het matje. Hij zag de agenten toekijken en afwachten, en vraagt zich af welke instructies ze mee hadden gekregen.
Indruk
Hoewel de fysieke schade meevalt, hebben de supporters een verschrikkelijke indruk gemaakt op de Romeinen. "Je moet je voorstellen dat iemand met bemodderde laarzen door je mooiste porseleinkast heen dendert. Zo voelen de Romeinen het. Er waren geen toiletten, maar dat gepis hier op straat, in de fontein en rond de monumenten heeft de Romeinen in hun ziel geraakt", aldus Zoutberg.
Godver wat ben jij een aansteller zegquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)llen-zeker-3-miljoen
Maar ik ga verder niet op jou in. Het lijkt erop dat je het goed probeert te praten. Ik zou zeggen, bekijk de beelden nog eens
Fatsoen is ver te zoeken blijkbaarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver wat ben jij een aansteller zeg
Ja, en waarom sluiten ze de deuren?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik probeer niks goed te praten. Jij zegt dat de binnenstad van Rome is afgebroken en lult er vervolgens omheen en je bent niet in staat om met concrete voorbeelden te komen. Die 3 mln schade komt voornamelijk doordat winkels als Dior, Chanel etc. ervoor kozen om de deuren te sluiten.
[..]
Joh, hou het gewoon bij de feiten als je zo graag iemand aan wil vallen over wat er in Rome gebeurd is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fatsoen is ver te zoeken blijkbaar
ONZ / [PAINT] Feyenoord Hooligans in Romequote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
hey die ken ik
Waar komt die foto vandaan
Als je dit normaal gedrag vindt ben je wat mij betreft niet goed snik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, hou het gewoon bij de feiten als je zo graag iemand aan wil vallen over wat er in Rome gebeurd is.
Het is wat he. Winkels sluiten hun deuren. Schandalig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en waarom sluiten ze de deuren?
Dan ben je ook niet goed snik. Maar jij ziet spoken en denkt direct dat iemand het goedkeurt en erbij heeft staan juichen als je tegenspraak krijgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je dit normaal gedrag vindt ben je wat mij betreft niet goed snik.
Ze zijn het land uit gezet. De celstraffen zijn voorwaardelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:55 schreef BramKVO het volgende:
Wel mooi dat ze daar dat snelrecht hebben. Geen eindeloos palaver, veroordelen en de cel in.
wowquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schoon en leegKijk anders het filmpje wat ik een post boven jouw post postte even. Hele stukken eraf...
Ik wil best een quiz met je doen of iets in die strekking? Ik ben niet dom namelijk.quote:
Wie wilde ook alweer weten waar die Roma fans nou waren?quote:In Rome zijn vrijdagnacht twee Feyenoordsupporters in de buurt van het centraal station Termini in Rome aangevallen door AS Roma-fans.
Dat bevestigt de Romeinse politie.
Beide Nederlanders werden voor verwondingen in het ziekenhuis behandeld.
De ene had steekwonden aan zijn linkerbovenbeen en een gebroken elleboog. De andere supporter liep een hoofdverwonding op.
De twee Feyenoordaanhangers, van 20 en 29 jaar, verklaarden vlakbij hun hotel belaagd te zijn door twee Romasupporters op een scooter, die duidelijk op zoek waren naar Feyenoordfans.
Vlakbij het Colosseum werd donderdag een groep van veertig AS Romafans onderschept, die gewapend met knuppels op zoek waren naar Feyenoordsupporters.
Aardige jongens joh vergeleken met die Feyenoord barbaren!!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie wilde ook alweer weten waar die Roma fans nou waren?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:36 schreef koosfransoos het volgende:
Donderdag spandoekje van dat fonteintje?
Ik zeg doen.
Als Beatrix op ski's die ook al haalt stelt de voorpagina nog maar weinig voor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer de voorpagina.
Des te schandaliger om dat ding te gebruiken als ballenbak, vuilnisbak, glasbak en asbak. Niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Joh nogal wiedes die fontein is al fckn 400 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |