De meesten wel. Jammer van die kleine, zeer aanwezige minderheid die het verpest voor de rest. Waar doet dat me nou toch aan denken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon keurig gedragen. Pluim voor de supporters
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is wel je lievelings-gifje he?
Benoem je nou jezelf hier, puistenkop?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef RensAjacied het volgende:
Nou nou nou een paar puistenkoppen gooide heel sneaky wat bierflesjes en rende daarna keihard weg voor de ME het is wat... Enige wat ik altijd heel zielig vindt is wanneer volwassen mannen van 40+ bewust dingen gaan slopen (auto spiegeltjes etc.) maar die tokkies heb je er altijd wel bij. Misschien bij de ene club wat meer dan de andere. Conclusie het valt best wel mee allemaal.
Volgens mij waren die Rotterdammers even vergeten dat die ME'ers in Spanje/Italië/Griekenland/Turkije ff iets anders reageren dan de Nederlandse Mobiele Eenheid, is altijd eerst slaan en dan praten met die gasten. Achja leren ze ook weer van. Was natuurlijk ook een tijdje geleden dat ze een massaal uittripje hadden.
Juist. Mijn maten hebben er echt niks van meegekregen, die hebben een werelddag gehad als ik het moet geloven.quote:
Ach Happel ouwe reus, ik vind het wel meevallen hoor. Gebeurd in Amsterdam doorgaans meer als er een Engelse club op bezoek komt... maar die Italianen zijn trots op Rome hé die spreken er schande van als er tegen monumenten aan wordt gepist dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Benoem je nou jezelf hier, puistenkop?
[..]
Juist. Mijn maten hebben er echt niks van meegekregen, die hebben een werelddag gehad als ik het moet geloven.
En ik maar thuis het internet afstruinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat die tokkies ook maar enig moreel besef hebben. Schandalig maar waar. Wat een trieste vertoning weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben alleen wel van mening dat als je al rotzooit je geen monumenten beschadigt. Het mooie van Rome is juist dat er zoveel monumenten verspreid over de stad zijn en dat het voor een groot gedeelte nog te doen is om door dichtgeknepen ogen het oude Rome te zien.
Maar goed, het heeft geen zin om Feyenoord hiervoor te straffen want die kunnen niet bepalen wie er naar Rome vertrekt en wie niet. Eventueel kun je het via justitie doen en wedstrijden van een club koppelen aan een meldplicht. Reizen naar Rome kun je niet verbieden, want dan gaan ze gewoon naar Milaan of Napels en boeken ze van daaruit een kaartje naar Rome.
Eventueel kun je nog zeggen dat de politie de fans weg had moeten houden bij dat plein maar dat is ook weer zo lastig, uiteindelijk gaan fans toch ergens samen staan. Daar had je dan op kunnen anticiperen door een plein met minder monumentale waarde aan te wijzen en daar toiletten neer te zetten. Behoudens die maatregelen is het een individuele zaak. Helaas gedragen individuele mensen zich in groepen anders dan als ze alleen zijn maar dat is algemeen bekend.
Werkelijk? Ze waren al voordat de politie ingreep aan het gooien hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
Reactie vanuit supporters/fans/tokkies/hooligans/vulmaarin kwam schijnbaar pas toen politie ingreep op het plein. Daarvoor was er buiten het vullen van het fontein met glaswerk en strandballen en het urineren tegen muren weinig aan de hand.
De organisatie had sowieso beter gekund.
Morgen of overmorgen is het alweer vergeten behalve als ze een lijk uit de Trevifontein weten te vissen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we nou niet vergeten dat 95% van de Feyenoorders in Rome er gewoon oprecht iets moois van gemaakt heeft. RTL, NOS en AD/Telegraaf spelen het eenzijdige orgel af waardoor er weer onnodig een enorm groot jankverhaal wordt gezongen de komende dagen.
De komende jaren ligt Feyenoord onder een vergrootglas, alles gaat uitvergroot worden, jammerlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we nou niet vergeten dat 95% van de Feyenoorders in Rome er gewoon oprecht iets moois van gemaakt heeft. RTL, NOS en AD/Telegraaf spelen het eenzijdige orgel af waardoor er weer onnodig een enorm groot jankverhaal wordt gezongen de komende dagen.
dit is natuurlijk al zo, het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd met feyenoord aanhangers.quote:De komende jaren ligt Feyenoord onder een vergrootglas, alles gaat uitvergroot worden, jammerlijk
Laatste 7 jaar is er weinig gebeurd. Met Ajax zijn er de afgelopen jaren meer problemen geweest, niet dat dat relevant is, maar het imago van Feyenoord werd steeds beter. Nu vanaf onderop weer opbouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:43 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
dit is natuurlijk al zo, het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd met feyenoord aanhangers.
Dat is bloed in die fontein (hopelijk).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
Maar als Oranje speelt, moeten wij wél alle debielen maar tolereren in onze fontein...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smerige hooligans.
Danzij Luik en Besiktas leken wij plots weer braaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laatste 7 jaar is er weinig gebeurd. Met Ajax zijn er de afgelopen jaren meer problemen geweest, niet dat dat relevant is, maar het imago van Feyenoord werd steeds beter. Nu vanaf onderop weer opbouwen
Werkelijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:27 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Werkelijk? Ze waren al voordat de politie ingreep aan het gooien hoor.
Heerlijk weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
De Speld![]()
![]()
!
http://www.speld.nl/2015/(...)euwe-ruines-in-rome/
Waarom zouden die komen als de politie ze al neerslaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Waar waren eigenlijk die o zo gevaarlijke hooligans van Roma?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit soort dingen nooit kunnen gebeuren in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam als er een buitenlandse club langs komt. Gelukkig maar.
Ze moeten Oranje uitsluiten van deelname aan het komende EK!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
Maar als Oranje speelt, moeten wij wél alle debielen maar tolereren in onze fontein...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smerige hooligans.
Roma gevaarlijk noemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit soort dingen nooit kunnen gebeuren in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam als er een buitenlandse club langs komt. Gelukkig maar.
De politie had het duidelijk niet in de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zouden die komen als de politie ze al neerslaat?
Ik zou het niet weten. Maar van de verhalen de afgelopen weken hoorde ik dat het nog wel een slagveld kon worden omdat AS Roma helemaal gek zijn. Weinig van gelezen. Gelukkig maar! Maar toch frappant.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roma gevaarlijk noemen
Catania, dat is pas leipe shit.
Zoals ik hier met mijn kloonaccount ook al heb gepost; waren er maar 15 doden gevallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar van de verhalen de afgelopen weken hoorde ik dat het nog wel een slagveld kon worden omdat AS Roma helemaal gek zijn. Weinig van gelezen. Gelukkig maar! Maar toch frappant.
Ben er niet 1 tegengekomen. Maarja, voor die gasten is het ook gewoon een doordeweekse dag en moeten ze werken neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Naja dood. Laat ze maar lekker betalen. 40-45k is een goeie straf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik hier met mijn kloonaccount ook al heb gepost; waren er maar 15 doden gevallen.
Nee, dan was je moeder een pre-op transseksueel geweest en je vader een homo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn moeder een lul had was het mn vader. Wat is je punt?
Die boetes zijn voorwaardelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Naja dood. Laat ze maar lekker betalen. 40-45k is een goeie straf.
De halve stad is kapot, yup.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat riedeltje over provocerend opstellen altijd
Een normaal mens slaat geen halve stad kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |