abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149850527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef Haringkop het volgende:
Na de Raubtieren zijn we nu ook al Barbari..
Ik wil je trouwens wel even tussendoor complimenteren met je Paul Elstak UI.
Had ik vroegah een t-shirt van _O_
U MAD?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:03:29 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149850531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef Haringkop het volgende:
Na de Raubtieren zijn we nu ook al Barbari..
Italië zal nooit meer hetzelfde zijn. ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_149850538
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waren er ook dit soort koppen als er weer eens wat buitenlandse fans werden neergestoken in knoflooklandie?
Jup. Zoek maar op dat akkefietje met Ajax van een jaar of wat geleden.
U MAD?
pi_149850843
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zat Geenstijl foto's te bekijken. Daar is werkelijk niks op te zien buiten wat jong tuig dat zich vermaakt met de politie.

Moet nog even verder zoeken. Vrijwel internetloos leven buiten werk is fijn op zijn tijd, maar je mist zoveel. :')
Een fontein van 400 jaar oud verkankeren, pissen op een plein vuurwerkbom naar de politie smijten. Auto's beschadigen, maar verder is er niks aan de hand. :')
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:18:34 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149850861
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:17 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Een fontein van 400 jaar oud verkankeren, pissen op een plein vuurwerkbom naar de politie smijten. Auto's beschadigen, maar verder is er niks aan de hand. :')
Urine moet ergens heen.
Elite
Tegen TTIP
pi_149851043
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Urine moet ergens heen.
In hun moeder was geen optie?
U MAD?
  Redactie Sport vrijdag 20 februari 2015 @ 10:32:25 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149851124
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Urine moet ergens heen.
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_149851157
Heel Rome staat op de monumentenlijst, dus je ken daar je kont niet keren zonder een monument te beschadigen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:41:54 #109
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149851333

Lig je dan met je dikke pens
Deathlift or Die.
pi_149851550
De UEFA gaat geen onderzoek instellen naar de chaos in Rome die Feyenoord-aanhangers donderdag hebben aangericht rond de Europa Leaguewedstrijd tussen AS Roma en de Rotterdamse club.
pi_149851577
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De UEFA gaat geen onderzoek instellen naar de chaos in Rome die Feyenoord-aanhangers donderdag hebben aangericht rond de Europa Leaguewedstrijd tussen AS Roma en de Rotterdamse club.
logisch.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_149851596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Cara het volgende:

[..]

logisch.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149851619
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Cara het volgende:

[..]

logisch.
:Y.

UEFA heeft niks te maken met dingen buiten het stadion.
pi_149851685
Jammer jongens die zo zeker waren van uitsluiting
pi_149851730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
UEFA heeft niks te maken met dingen buiten het stadion.
We laten ons verrassen.
U MAD?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:59:46 #116
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_149851750

pi_149851839
Jammer dat de politie niet zo ver heeft ingegrepen dat er '' Feyenoordsupporters '' zijn overleden. Wat mij betreft hadden er gisteren gerust 10/15 dode onder de hooligans mogen zijn want dit tuig wil je toch niet terug in Nederland hebben. Ik hoop dat Feyenoord en de KNVB nog fikse straffen uit gaat delen aan alle aanwezige '' supporters ''
Er zijn genoeg beelden om de '' supporters '' te identificeren, minimaal een stadionverbod van 20 jaar aan dat volk geven. Daarnaast mag de burgervader van Rotterdam ook wel iets van zich laten horen en verwacht ik dat uitkeringsinstanties de uitkering van dit gespuis invordert.
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  Redactie Sport vrijdag 20 februari 2015 @ 11:06:22 #118
pi_149851879
JenHerpes :')
pi_149851886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Jammer dat de politie niet zo ver heeft ingegrepen dat er '' Feyenoordsupporters '' zijn overleden. Wat mij betreft hadden er gisteren gerust 10/15 dode onder de hooligans mogen zijn want dit tuig wil je toch niet terug in Nederland hebben. Ik hoop dat Feyenoord en de KNVB nog fikse straffen uit gaat delen aan alle aanwezige '' supporters ''
Er zijn genoeg beelden om de '' supporters '' te identificeren, minimaal een stadionverbod van 20 jaar aan dat volk geven. Daarnaast mag de burgervader van Rotterdam ook wel iets van zich laten horen en verwacht ik dat uitkeringsinstanties de uitkering van dit gespuis invordert.
Weer eentje die een meninkje moet hebben
pi_149851916
quote:
pi_149851923
Als er gisteren 15 dode onder de supporters waren, dan had ik nu de vlag uitgehangen ^O^
pi_149851932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon keurig gedragen. Pluim voor de supporters
pi_149851938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:08 schreef JenHermes het volgende:
Als er gisteren 15 dode onder de supporters waren, dan had ik nu de vlag uitgehangen ^O^
*doden
pi_149851954
quote:
wat ben jij dan voor achterlijke debiel
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Redactie Sport vrijdag 20 februari 2015 @ 11:10:46 #125
pi_149851967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
JenHerpes :')
pi_149851991
quote:
:D _O-

FOK _O_
U MAD?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:12:56 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149852025
De onderbuikgevoelens van de samenleving worden hier mooi tentoongespreid. :')

Soms vraag ik mij af of mensen echt zo dom zijn of dat het allemaal maar schijn is. Man man man
Elite
Tegen TTIP
pi_149852027
quote:
Als je zo praat dan ben je 10x zo erg als de hooligans die je veroordeelt
pi_149852108
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je zo praat dan ben je 10x zo erg als de hooligans die je veroordeelt
En als Gijp vanavond een opmerking maakt in deze context is het ineens wel grappig en lollig
pi_149852135
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:16 schreef JenHermes het volgende:

[..]

En als Gijp vanavond een opmerking maakt in deze context is het ineens wel grappig en lollig
Link van fragment waar gijp hoopt op doden?
pi_149852204
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Link van fragment waar gijp hoopt op doden?
Begrijpend lezen is lastig.

ik zei: Als Gijp VANAVOND een opmerking maakt in deze context, dan is het ineens wel allemaal grappig en lollig
pi_149852234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef JenHermes het volgende:

[..]

ik zei: Als Gijp VANAVOND een opmerking maakt in deze context, dan is het ineens wel allemaal grappig en lollig
Als mijn moeder een lul had was het mn vader. Wat is je punt? Gijp zou zulke pure achterlijkheid nooit op live tv zeggen. Maar als jou dat je beter laat voelen om je domheid prima
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:21:26 #133
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149852235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Maar wat vind je nou van die supporters?
Deathlift or Die.
pi_149852548
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Maar wat vind je nou van die supporters?
Degenen die uit waren op rellen en die zijn gepakt mogen van mij een normale straf krijgen.. verder is het een beetje overtrokken allemaal. Er is wat rommel gemaakt in de stad maar de autoriteiten hebben de ellende zelf in de hand gewerkt.
pi_149852581
Zullen de Romeinen nog uit zijn op wraak volgende week?

Het scheelt dat er in Rotterdam geen monumenten staan.
  Redactie Sport vrijdag 20 februari 2015 @ 11:36:05 #136
pi_149852599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:35 schreef opperkleurder het volgende:

ja die zijn al ooit platgegooid

hahaha
pi_149852630
quote:
Owkeee.. :')
BFF met GGMM
pi_149852640
quote:

Als ze maar afblijven van Coentje :{w
pi_149852678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar kunnen ze niet bijkomen.
BFF met GGMM
pi_149852949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wildplassen tegen Coentje _O_
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:52:57 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149853033
quote:
Ja, ja, schandalig, maar mogen de góede Feyenoorders misschien ook effe trots op hun ploeg zijn zónder door het stof te moeten?

Terwijl Nederlandse hooligans zich misdroegen in Rome, moest ik denken aan de goede Feyenoorders. Feyenoorders die zich niet misdroegen, gewoon omdat ze, tja... in het algemeen eigenlijk nooit ruzie krijgen met wie dan ook. Ook niet met de politie in buitenlandse steden. Heel gek.

Van dat type liepen er duizenden rond, gisteren in Rome.

(Nee, ik was er niet bij. Ja, ik ben Ajacied. Dat weten mensen. Maar het doet er in dit verband geen fluit toe.)

Begrijp me niet verkeerd: ik ben niet zo iemand die altijd maar weer zalvend beweert dat het een ‘kleine groep’ is die dit soort problemen veroorzaakt. Dat is het probleem juist: het is een gróte groep. Maar de groep góede Feyenoorders was nog groter.

Ballenbak
Ik weet hoe ze AS Roma uit de ballenbak tevoorschijn zagen komen en meteen dachten: wow, de 'Giallorossi'. Beroemde kleuren. Groot stadion. Rome! Totti! Dáár willen we heen!

Ik weet hoe ze toch ook even met hun vrienden stilstonden bij de grote kans op rellen: er gaan er natuurlijk duizenden, ook gasten met stadionverboden, zonder kaartjes, want in Italië zitten stadions nooit vol en kun je op vrijwel elke straathoek aan tickets komen.

Ik weet hoe ze zich vervolgens welgemoed voornamen het gedonder te ontlopen (wat inderdaad vrij eenvoudig is) en vaststelden dat ze dit prachtige Europese tripje toch echt niet wilden missen.

Ik weet hoe je vooraf research doet over de stad in kwestie. Rome. Eens kijken. De grote meute zal wel bij de Spaanse Trappen en op het Campo de’ Fiori staan. Daar zal het dus in de loop van de middag fout gaan (door de politie natuurlijk!), dus daar moeten we wegblijven. Waar dan naar toe? Pigneto! Leuke wijk, veel kroegen, buiten het centrum.

Droeve schaamte
Ik ken de sms’jes en appjes die je in de loop van de middag ontvangt van vrienden, vanuit de binnenstad: ''Het wordt hier nu vervelend. Wegwezen. Waar zitten jullie?''

Ik weet hoe je vervolgens even je 'dataroaming' aanzet, NU.nl checkt en voelt hoe de droeve schaamte bezit van je hart neemt. Waarom nou toch weer? Verdomme. Waaróm?

Ik weet hoe leuk je het kunt hebben in Pigneto of een ander zorgvuldig geselecteerd wijkje buiten de gebaande paden: je komt er supporters van je eigen club tegen die net zo zijn als jijzelf en supporters van de tegenpartij in wie je instinctief gelijkgestemden herkent.

Ik weet hoe je, zodra de berichten van het slagveld zich beginnen te verspreiden, geneigd bent om tegen al die jongens te zeggen ''we zijn niet allemaal zo'' en hoe ze je dan aankijken: dat hoef je niet te zeggen, we weten het en we kennen het.

Ik weet hoe je je vervolgens naar het stadion begeeft en (onvermijdelijk) even voorbij de barse cordons van oproerpolitie moet, die natuurlijk ook niet kan weten dat je de hele middag vreedzaam in Pigneto hebt gezeten.

En ik weet hoe je je, ondanks je schaamte en verontwaardiging, tóch helemaal te pletter staat te genieten als je club onverhoopt een prachtwedstrijd op de mat legt en een knap resultaat behaalt, zoals Feyenoord gisteravond in Rome.

Verantwoording
Het van vreugde exploderende uitvak bij zo’n doelpunt, het meeslepende gevecht, het gezang... Ik weet hoe je, ondanks de schaamte, gloeiend van trots de nacht in loopt, gauw weer naar Pigneto.

Ik weet hoe het thuisfront de volgende dag van je eist dat je 'afstand neemt' van het geweld en hoe je dat ook doet, tot je op zeker moment geen zin meer hebt om verantwoording af te leggen voor wandaden waaraan je part noch deel had en waarvan je (al gelooft geen thuisblijver dat) zelfs amper iets hebt meegekregen. En ik weet hoe een bepaald slag die houding vervolgens opvat als 'bagatelliseren' of 'goedpraten'.

Enfin, zulke Feyenoorders liepen er heel veel in Rome.

Ik ken de cocktail van trots en schaamte waarmee ze vandaag of morgen thuiskomen, ik heb met ze te doen, maar ik begrijp ook waarom ze het ondanks alles tóch te gek vonden en de volgende keer weer meegaan.

Door: NU.nl/Menno Pot
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:42 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_149853049
quote:
Schade aan monumentaal centrum Rome valt mee

De fysieke schade rond de Spaanse Trappen en de omgeving valt mee na de voetbalrellen in Rome afgelopen dinsdag en woensdag. Ook de fontein beneden aan de trappen, de Fontana della Barcaccia, lijkt op het eerste gezicht niet ernstig beschadigd.

Dat zegt correspondent in Rome, Rop Zoutberg. "De fontein werd een soort ballenbad van Feyenoordsupporters. Kapotte flessen, tumult, charges; daar is gelukkig niets meer van te zien. Er staan wel hekken rond het beeld, want er wordt nu bekeken wat de schade is."
"We hebben de chaos en de bende gezien, en we kunnen nu zien dat het gelukkig meevalt. Er zitten wat glasscherven in het eeuwenoude monument. Dat wordt nu geïnventariseerd. Het water uit de fonteinen wordt schoongemaakt. Alle ruiten van de winkels eromheen zijn gelukkig nog heel."
Politie-optreden

Burgemeester Mourinho van Rome is razend over het gedrag van de Feyenoordsupporters. Aan de andere kant roept hij ook de politie op het matje. Hij zag de agenten toekijken en afwachten, en vraagt zich af welke instructies ze mee hadden gekregen.

Hoewel de fysieke schade meevalt, hebben de supporters een verschrikkelijke indruk gemaakt op de Romeinen. "Je moet je voorstellen dat iemand met bemodderde laarzen door je mooiste porseleinkast heen dendert. Zo voelen de Romeinen het. Er waren geen toiletten, maar dat gepis hier op straat, in de fontein en rond de monumenten heeft de Romeinen in hun ziel geraakt", aldus Zoutberg.
Begin een steeds duidelijker beeld te krijgen van tekortkomende organisatie.
pi_149853123
Iets met een storm en een glas water..

https://pbs.twimg.com/media/B-Pqxr8IQAAjcvJ.jpg
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:57:06 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149853138
quote:

Die gaan Amsterdam bevuilen natuurlijk. Laat ze er maar blijven ook.
Elite
Tegen TTIP
pi_149853218
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Iets met een storm en een fontein..

[ afbeelding ]
fixed
  Spellchecker vrijdag 20 februari 2015 @ 12:02:05 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149853284
Volgende week gezellig in Rotterdam?
pi_149853346
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef maily het volgende:
Volgende week gezellig in Rotterdam?
Tja, Telegraaf. Die zullen nog wel een poosje door blijven gaan met stoken. Ook al is inmiddels duidelijk dat het wel mee viel achteraf.
BFF met GGMM
pi_149853612
ISIS begaat elke dag beestachtigheden maar daar is minder ophef over als een paar flesjes in een fontein.
pi_149853706
quote:

Unesco world heritage jwz
pi_149853717
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
ISIS begaat elke dag beestachtigheden maar daar is minder ophef over als een paar flesjes in een fontein.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')