Link van de bewegende beelden a.u.b.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:14 schreef Happel het volgende:
Dramatische beelden zie ik al. 10 man die flessen staan te gooien en de rest die rustig zijn biertje staat te drinken. Zware rellen!
Ik zat Geenstijl foto's te bekijken. Daar is werkelijk niks op te zien buiten wat jong tuig dat zich vermaakt met de politie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Link van de bewegende beelden a.u.b.
Klopt dat je als voetbalsupporter als een crimineel wordt behandeld, zeker bij uitwedstrijden. Voor de rest slaat je post natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan in ieder geval zeker niet meer, wees nou eerlijk, wie gaat er nou naar een uit-wedstrijd, een beetje voetbal liefhebber gaat naar zijn eigen clubje toe en niet naar een tegenstander. Ik heb het een keer gedaan, wat ik als een nachtmerrie heb mogen ervaren, het lijkt wel oorlogsgebied zo vijandig wordt je behandeld.
Neem aan dat Feyenoord haar supporters ook kent en de beelden laten analyseren met stadionverboden tot gevolg? Of werkt dat zo niet in Rotterdam? Als dat tuig al geen stadionverbod heeft. Dan nog bestaat er meldplicht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zat Geenstijl foto's te bekijken. Daar is werkelijk niks op te zien buiten wat jong tuig dat zich vermaakt met de politie.
Moet nog even verder zoeken. Vrijwel internetloos leven buiten werk is fijn op zijn tijd, maar je mist zoveel.
Minachting voor de eeuwige stad. Ik kan dit niet goed keuren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:13 schreef Slobeend het volgende:
Dit filmpje is helaas wel erg treurig. http://www.gazzetta.it/include_hp/VideoWall.shtml?pos=0
Niemand keurt dit goed, behalve Feyenoord Fok.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minachting voor de eeuwige stad. Ik kan dit niet goed keuren.
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan nog bestaat er meldplicht.
Stel dat Rotterdam op een punt in de geschiedenis vernield zou worden zouden die heel wat minder te spreken zijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niemand keurt dit goed, behalve Feyenoord Fok.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat Rotterdam op een punt in de geschiedenis vernield zou worden zouden die heel wat minder te spreken zijn!
Niemand keurt dit gedrag goed klapharkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niemand keurt dit goed, behalve Feyenoord Fok.
Dit soort dingen kunnen alleen hier
Zeg het hem JC!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niemand keurt dit gedrag goed klaphark
Wat een onzin. Al jaren toont aan dat juist de de individuele aanpak een stuk beter helpt dan simpelweg de club te straffen. Daarnaast investeren clubs al ontzettend veel in preventie van excessen. Echter zitten er ook gewoon beperkingen aan wat een club kan en mag, en is het vooral een zaak van de openbare orde die in dit geval bij de stad Rome ligt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat wel om meer dan vandaag, door supporters individueel te straffen los je niks op en spoor je niemand anders dan de politie aan hierop in te grijpen
Wat mij altijd opvalt aan dit soort discussies, is dat iedereen het ontzettend afkeurt, maar niemand drastische maatregelen ziet zitten. stel je voor dat men aan mijn rechten komt. oh oh oh. Fucking hell, het is maar een voetbal wedstrijd, er zijn belangrijkere zaken in het leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt dat je als voetbalsupporter als een crimineel wordt behandeld, zeker bij uitwedstrijden. Voor de rest slaat je post natuurlijk als een lul op een drumstel.
Knut wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niemand keurt dit gedrag goed klaphark
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat mij altijd opvalt aan dit soort discussies, is dat iedereen het ontzettend afkeurt, maar niemand drastische maatregelen ziet zitten. stel je voor dat men aan mijn rechten komt. oh oh oh. Fucking hell, het is maar een voetbal wedstrijd, er zijn belangrijkere zaken in het leven.
Zo die is nieuw!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik even kotste van wat ik op dit plaatje zag. Wat een ravage![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik even kotste van wat ik op dit plaatje zag. Wat een ravage![]()
[ afbeelding ]
Waren er ook dit soort koppen als er weer eens wat buitenlandse fans werden neergestoken in knoflooklandie?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Italie schreeuwt moord en brand over die Rotterdamse idioten, maar FOK! vind het allemaal wel meevallen.
Dit forum
Media.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Italie schreeuwt moord en brand over die Rotterdamse idioten, maar FOK! vind het allemaal wel meevallen.
Dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |