Danzij Luik en Besiktas leken wij plots weer braaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laatste 7 jaar is er weinig gebeurd. Met Ajax zijn er de afgelopen jaren meer problemen geweest, niet dat dat relevant is, maar het imago van Feyenoord werd steeds beter. Nu vanaf onderop weer opbouwen
Werkelijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:27 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Werkelijk? Ze waren al voordat de politie ingreep aan het gooien hoor.
Heerlijk weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
De Speld![]()
![]()
!
http://www.speld.nl/2015/(...)euwe-ruines-in-rome/
Waarom zouden die komen als de politie ze al neerslaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Waar waren eigenlijk die o zo gevaarlijke hooligans van Roma?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit soort dingen nooit kunnen gebeuren in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam als er een buitenlandse club langs komt. Gelukkig maar.
Ze moeten Oranje uitsluiten van deelname aan het komende EK!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
Maar als Oranje speelt, moeten wij wél alle debielen maar tolereren in onze fontein...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smerige hooligans.
Roma gevaarlijk noemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit soort dingen nooit kunnen gebeuren in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam als er een buitenlandse club langs komt. Gelukkig maar.
De politie had het duidelijk niet in de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zouden die komen als de politie ze al neerslaat?
Ik zou het niet weten. Maar van de verhalen de afgelopen weken hoorde ik dat het nog wel een slagveld kon worden omdat AS Roma helemaal gek zijn. Weinig van gelezen. Gelukkig maar! Maar toch frappant.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roma gevaarlijk noemen
Catania, dat is pas leipe shit.
Zoals ik hier met mijn kloonaccount ook al heb gepost; waren er maar 15 doden gevallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar van de verhalen de afgelopen weken hoorde ik dat het nog wel een slagveld kon worden omdat AS Roma helemaal gek zijn. Weinig van gelezen. Gelukkig maar! Maar toch frappant.
Ben er niet 1 tegengekomen. Maarja, voor die gasten is het ook gewoon een doordeweekse dag en moeten ze werken neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:50 schreef satecl het volgende:
Naja dood. Laat ze maar lekker betalen. 40-45k is een goeie straf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik hier met mijn kloonaccount ook al heb gepost; waren er maar 15 doden gevallen.
Nee, dan was je moeder een pre-op transseksueel geweest en je vader een homo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn moeder een lul had was het mn vader. Wat is je punt?
Die boetes zijn voorwaardelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Naja dood. Laat ze maar lekker betalen. 40-45k is een goeie straf.
De halve stad is kapot, yup.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat riedeltje over provocerend opstellen altijd
Een normaal mens slaat geen halve stad kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |