Ik wil je trouwens wel even tussendoor complimenteren met je Paul Elstak UI.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef Haringkop het volgende:
Na de Raubtieren zijn we nu ook al Barbari..
Italië zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:59 schreef Haringkop het volgende:
Na de Raubtieren zijn we nu ook al Barbari..
Jup. Zoek maar op dat akkefietje met Ajax van een jaar of wat geleden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren er ook dit soort koppen als er weer eens wat buitenlandse fans werden neergestoken in knoflooklandie?
Een fontein van 400 jaar oud verkankeren, pissen op een plein vuurwerkbom naar de politie smijten. Auto's beschadigen, maar verder is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zat Geenstijl foto's te bekijken. Daar is werkelijk niks op te zien buiten wat jong tuig dat zich vermaakt met de politie.
Moet nog even verder zoeken. Vrijwel internetloos leven buiten werk is fijn op zijn tijd, maar je mist zoveel.
Urine moet ergens heen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Een fontein van 400 jaar oud verkankeren, pissen op een plein vuurwerkbom naar de politie smijten. Auto's beschadigen, maar verder is er niks aan de hand.
quote:
logisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De UEFA gaat geen onderzoek instellen naar de chaos in Rome die Feyenoord-aanhangers donderdag hebben aangericht rond de Europa Leaguewedstrijd tussen AS Roma en de Rotterdamse club.
We laten ons verrassen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
UEFA heeft niks te maken met dingen buiten het stadion.
Weer eentje die een meninkje moet hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Jammer dat de politie niet zo ver heeft ingegrepen dat er '' Feyenoordsupporters '' zijn overleden. Wat mij betreft hadden er gisteren gerust 10/15 dode onder de hooligans mogen zijn want dit tuig wil je toch niet terug in Nederland hebben. Ik hoop dat Feyenoord en de KNVB nog fikse straffen uit gaat delen aan alle aanwezige '' supporters ''
Er zijn genoeg beelden om de '' supporters '' te identificeren, minimaal een stadionverbod van 20 jaar aan dat volk geven. Daarnaast mag de burgervader van Rotterdam ook wel iets van zich laten horen en verwacht ik dat uitkeringsinstanties de uitkering van dit gespuis invordert.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Jammer dat de politie niet zo ver heeft ingegrepen dat er '' Feyenoordsupporters '' zijn overleden. Wat mij betreft hadden er gisteren gerust 10/15 dode onder de hooligans mogen zijn want dit tuig wil je toch niet terug in Nederland hebben. Ik hoop dat Feyenoord en de KNVB nog fikse straffen uit gaat delen aan alle aanwezige '' supporters ''
Er zijn genoeg beelden om de '' supporters '' te identificeren, minimaal een stadionverbod van 20 jaar aan dat volk geven. Daarnaast mag de burgervader van Rotterdam ook wel iets van zich laten horen en verwacht ik dat uitkeringsinstanties de uitkering van dit gespuis invordert.
Gewoon keurig gedragen. Pluim voor de supportersquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De UEFA gaat geen onderzoek instellen naar de chaos in Rome die Feyenoord-aanhangers donderdag hebben aangericht rond de Europa Leaguewedstrijd tussen AS Roma en de Rotterdamse club.
*dodenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:08 schreef JenHermes het volgende:
Als er gisteren 15 dode onder de supporters waren, dan had ik nu de vlag uitgehangen
wat ben jij dan voor achterlijke debielquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:08 schreef JenHermes het volgende:
Als er gisteren 15 dode onder de supporters waren, dan had ik nu de vlag uitgehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |