Ik begrijp het. Vergeven en vergeten.quote:
Je hebt zelf een kutkop.quote:
Jij kaapt elk topic als je de kans krijgt. Zelfs als je in het hele topic geen post hebt gezet.quote:
Crewbashquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij kaapt elk topic als je de kans krijgt. Zelfs als je in het hele topic geen post hebt gezet.
Kloptquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij kaapt elk topic als je de kans krijgt. Zelfs als je in het hele topic geen post hebt gezet.
Crewbash, permaban, ddos aanval.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
quote:
Nah.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crewbash, permaban, ddos aanval.
Verplicht leuk doen tegen Fylax hequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crewbash, permaban, ddos aanval.
Hoiquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verplicht leuk doen tegen Fylax he
Heeeey Fylax... vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend
Nee joh, gevulde eendquote:
Valt behoorlijk meequote:
Bedankt TARDIS. Ik weet dat ik op je kan rekenen met die bullebakken remqo en WCH.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
Even rustig tegen eend, ik ga ook een dikke vette pizza bestellen en ik ben gewoon ecto.
Tyvmquote:
Was dit grappig?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wisselen de modjes elkaar verder om het paar uur af ofzo?
IK EEN BULLEBAK????? IK ZEG NET NOG DAT IK JE WIL AFVULLENquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedankt TARDIS. Ik weet dat ik op je kan rekenen met die bullebakken remqo en WCH.
Gister grote kapsalon en Turkse pizza gegeten maar ben echt niet dik.
Als jij eerst bukt oke :$quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK EEN BULLEBAK????? IK ZEG NET NOG DAT IK JE WIL AFVULLEN
Ik jou ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey man, gave gozer, ik wilde even zeggen dta ik je echt een gave gozer vind
Echt respect man
weenie, komt een beetje sarcastisch overquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey man, gave gozer, ik wilde even zeggen dta ik je echt een gave gozer vind
Echt respect man
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
Kan fylax deze chat aub verlaten. 21+ hier
Waarom ben ik nu weer een bullebak!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedankt TARDIS. Ik weet dat ik op je kan rekenen met die bullebakken remqo en WCH.
Gister grote kapsalon en Turkse pizza gegeten maar ben echt niet dik.
[..]
Tyvm
houses > holyquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
new york pizza > domino's
Ik vind je ook een bullebak hoor, bah, doe mij Fylax maar, die is tenminste tofquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een bullebak!![]()
Als je gegeten hebt, ben je toch een gevulde eend of niet soms![]()
ik zei niet dat je dik bent
Ok Remco het is al goedquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een bullebak!![]()
Als je gegeten hebt, ben je toch een gevulde eend of niet soms![]()
ik zei niet dat je dik bent
holy < houses, sry not srryquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet of dit een compliment is of niet ;s
neem aan dat je wel suprème hebt besteldquote:
chicken supremequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
neem aan dat je wel suprème hebt besteld
Ben een keer echt uit m'n gieren gegaan toen ik die kreeg in plaats van normale supremequote:
van blijdschap of...?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben een keer echt uit m'n gieren gegaan toen ik die kreeg in plaats van normale supreme
Ben er echt even stil vanquote:
klote ja als ze je foto's posten, maar eend, ik vind je leuk om te zien hoorquote:
rip hoth wel, je zou zeggen dat men zou leren van mijn foutenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klote ja als ze je foto's posten, maar eend, ik vind je leuk om te zien hoorhet valt alles mee
Inderdaad, ik ga nu niet meer naar de Filipijnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
rip hoth wel, je zou zeggen dat men zou leren van mijn fouten
Jij weet je vrienden wel weer te kiezen, slijmbalquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind je ook een bullebak hoor, bah, doe mij Fylax maar, die is tenminste tof
TR TR TRquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij weet je vrienden wel weer te kiezen, slijmbal
oef, gelukkig maar.quote:
niet gaan dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga morgen stappen maar zie een enorme koortslip opkomen
Hoeft toch niet standaard naar bed met iemand? ;squote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
KLAAG ME MAAR AAN! MET JE BILLEMAATJE!quote:
in het donker zal het wel meevallenquote:
is dat wat je jezelf wijsmaakt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoeft toch niet standaard naar bed met iemand? ;s
Doe je toch gewoon een broek aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee, doet de buurman.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef housesoftheholy het volgende:
is dat wat je jezelf wijsmaakt?
Fylax is geen homo man, je moet je bek houden...quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLAAG ME MAAR AAN! MET JE BILLEMAATJE!
steunbetuigingen en begrip is gvd teveel gevraagd hequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een broek aan
kloptquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
steunbetuigingen en begrip is gvd teveel gevraagd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, heb altijd al een hekel aan fylax gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Gridlok het volgende:
Fylax was toch jullie " vriend " ? Wel walgelijk hoe makkelijk jullie op elkaar keren.
Van hem weet ik het niet, maar JIJ bent degene die hem toch zo leuk vind!?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fylax is geen homo man, je moet je bek houden...
kloptquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet, maar JIJ bent degene die hem toch zo leuk vind!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kloptNu valt het kwartje pas, je bent de kloon van DoHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
haha ben je sletquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
kloptquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje pas, je bent de kloon van DoH
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kloptM'N PENIS KLOPTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kloptik klikte ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Geloof er niks van, vrouw met eigenwaarde en kracht, zoals chloro :$quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof er niks van, vrouw met eigenwaarde en kracht, zoals chloro :$jekentmeniet :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Samenvatting?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Gridlok het volgende:
Fylax was toch jullie " vriend " ? Wel walgelijk hoe makkelijk jullie op elkaar keren.
Haxball?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samenvatting?
Ohnee wacht interesseart mah nie.
Vergeet niet te vermelden hoeveel uren je hebt gewerkt vandaag en wat Hennie van de vleesafdeling wel niet te vertellen had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samenvatting?
Ohnee wacht interesseart mah nie.
okquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden hoeveel uren je hebt gewerkt vandaag en wat Hennie van de vleesafdeling wel niet te vertellen had.
Ga ergens huilen in een hoekje en maak een nieuw account aan aub.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gangpad 4, er is een potje gebroken, gangpad 4...
Zie DMquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
nu popcorntimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister de nieuwste planet of the apes gekeken, iemand nog suggesties voor wat ik nu zal kijken?
De oude planet of the apes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
nu popcorntimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister de nieuwste planet of the apes gekeken, iemand nog suggesties voor wat ik nu zal kijken?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga ergens huilen in een hoekje en maak een nieuw account aan aub.
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vanavond wel radio KLB SC hé, zit al de hele week te wachten.
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha![]()
Zit te denken wat er doorgaans nog meer wordt gezegd, niet veel bijzonders want ik herinner me verder niks.
Ik voel helemaal met die geanimeerde dingen mee ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik houd van apen!!!!!!!!!!!!! maar ben nu wel toe aan wat anders
Wie is ze?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.
Is wel grappig toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.
;Dquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
ahaha snap je want dat maakte gridlok net nog belachelijk ;p ;p ppp xd
TR gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha![]()
Zit te denken wat er doorgaans nog meer wordt gezegd, niet veel bijzonders want ik herinner me verder niks.
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ervaring met de film 'fury' ???????????????? brad pitt speelt de hoofdpersoon dus dat is altijd wel ok.
wel een leuke film, kijk maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ervaring met de film 'fury' ???????????????? brad pitt speelt de hoofdpersoon dus dat is altijd wel ok.
ranzig als in.........?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.
Vliegen af en toe wel wat ledematen door de lucht ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.
waarom zo veel vraagtekens?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
Er zitten tanks in dus dat kan niet mis gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
Allemaal jou schuld dat die vast zitten jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
#FREEVOEDERBIETEL #FREEHETZALALLEMAALWEL #FREEBLAUWETIJGER #FREEGUUS_GELUK7 #FREETOTO69
Ben ik zelf niet zo van, dus ik heb hem dan ook niet gekeken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Vliegen af en toe wel wat ledematen door de lucht ja.
Deze is al zo oud als de film zelf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Stompzinnig het volgende:
A Serbian Film schijnt heel goed te zijn.
mij schuld iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal jou schuld dat die vast zitten ja
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze is al zo oud als de film zelf.
wo jij bent stoerquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze is al zo oud als de film zelf.
Vooral het einde is spectaculair.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Stompzinnig het volgende:
A Serbian Film schijnt heel goed te zijn.
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.quote:
Zohee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.
Niet gehaptquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.
Hoe hoog mogen ze maximaal vliegen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh ledematen die door de lucht vliegen vind ik geen probleem tot een zekere hoogte
Toch bedankt voor de erkenning door te quoten.quote:
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.
Sop sop sop, of fap fap fap.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
okokok brad pitt, shia la beouf én logan lerman
ik ga sowieso fury kijken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
have funquote:
True that Hermann, sowieso gebanned worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagtquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
have fun
toch vind ik shia la beouf een meisjesnaam
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagt
ja oke, beetje burlesque dan welquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagt
als je gebanned wordt kun je jezelf niet handelen, al het respect dat ik voor je had is dan gelijk verdwenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
True that Hermann, sowieso gebanned worden.
Of degene die bant kan die persoon niet handelen, zo kan je het ook bekijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je gebanned wordt kun je jezelf niet handelen, al het respect dat ik voor je had is dan gelijk verdwenen.
degene die bant heeft meer kracht, en daar heb ik uiteraard meer respect voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of degene die bant kan die persoon niet handelen, zo kan je het ook bekijken.
En soms een hele gespierde tong.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
degene die bant heeft meer kracht, en daar heb ik uiteraard meer respect voor.
respectloze opmerking, had niets anders van je verwacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En soms een hele gespierde tong.
ondanks de spelling en de caps ben ik het met je eensquote:
Kuuuuuut. Was shit aan het testen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hoor je al klikken en zuchten hahaha
hahahahaha ... allang weer afgezet hoor. Hoef dat niet te horen opzichquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kuuuuuut. Was shit aan het testen.
Audio test. Het is een beetje sketchy allemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de radio aan en ik hoor scrubs, wat is dit
doe ff een linkquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de radio aan en ik hoor scrubs, wat is dit
quote:
Ja staat nu in mijn favorieten... ik onthou dat soort dingen niet hequote:Op donderdag 19 februari 2015 19:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog altijd hetzelfde hoor ...http://myradiostream.com/RadioKLB
met waarschijnlijk betere muziek dan de daadwerkelijke showquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
zie dit maar als de pre-air warm-up show
gadverdamme gastquote:
ja hoorde het alquote:
Ik weet al waar en hoe, maar niet wanneerquote:
Jazeker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef hoink581 het volgende:
Horen jullie ook de skype mevrouw?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef hoink581 het volgende:
Horen jullie ook de skype mevrouw?
quote:
Lana?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Wil je young and beautiful van lana draaien
topquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeps, net begonnen
http://myradiostream.com/RadioKLB
Ik heb alleen worms 1 en 2quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:15 schreef Stompzinnig het volgende:
Zijn er hier trouwens bazen met Worms Armageddon?
Ik zal straks even meeluisteren en bellen als dat mag van hoink.
opposites kerelquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee... carnavalsmuziek?
Deze heb ik nog niet gedraaid?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:16 schreef remi1986 het volgende:
hoink je draait ook steeds dezelfde nummers he
geeft niet, is de leeftijdquote:
Doe jij eens volwassen, lulquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verbaasd dat hij überhaupt weet wat google is
Vorige keer droei hij ook coole muziekquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
ik geniet altijd van die lekkere nummers die hoink droeit
IKquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:21 schreef BozeHaas het volgende:
Welke flikker met wansmaak heeft deze aangevraagd.
crewbashquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sowieso die user bannendan is er echt iets hel erg mis met je
Dit is lekker voor op de snelwegquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jaren 80 synthpop
RIP deze week overleden
haha dat was ik eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef remi1986 het volgende:
HAHAHAHAHA FYLAX RAQEQUIT MET HAXBALL
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef remi1986 het volgende:
HAHAHAHAHA FYLAX RAQEQUIT MET HAXBALL
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werkt die van jou nog naar behoren op die hoge leeftijd?
geylquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]gevoelig puntje (hihi)
Hoiquote:
Beetje teveel gegetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat is het vandaag? Buikpijn?
Wat een baas. Welke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ben Louis Theroux aan het kijken
opletten joh .. is al gezegd op de radioquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IRON MAIDENWIE HEEFT DEZE AANGEVRAAGD
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IRON MAIDENWIE HEEFT DEZE AANGEVRAAGD
Heb nog nooit geluisterdquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
remi, zullen we radio KLB boycotten totdat onze verzoekjes zijn gedraaid?
nee dat zal de rest erg vinden, dat mijn terror niet gedraaid wordtquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
remi, zullen we radio KLB boycotten totdat onze verzoekjes zijn gedraaid?
Pornquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat een baas. Welke?
Ik heb denk ik alles van hem gezien.
terrorquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat zal de rest erg vinden, dat mijn terror niet gedraaid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |