Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ervaring met de film 'fury' ???????????????? brad pitt speelt de hoofdpersoon dus dat is altijd wel ok.
wel een leuke film, kijk maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ervaring met de film 'fury' ???????????????? brad pitt speelt de hoofdpersoon dus dat is altijd wel ok.
ranzig als in.........?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.
Vliegen af en toe wel wat ledematen door de lucht ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.
waarom zo veel vraagtekens?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
Er zitten tanks in dus dat kan niet mis gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
Allemaal jou schuld dat die vast zitten jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
#FREEVOEDERBIETEL #FREEHETZALALLEMAALWEL #FREEBLAUWETIJGER #FREEGUUS_GELUK7 #FREETOTO69
Ben ik zelf niet zo van, dus ik heb hem dan ook niet gekeken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Vliegen af en toe wel wat ledematen door de lucht ja.
Deze is al zo oud als de film zelf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Stompzinnig het volgende:
A Serbian Film schijnt heel goed te zijn.
mij schuld iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal jou schuld dat die vast zitten ja
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze is al zo oud als de film zelf.
wo jij bent stoerquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze is al zo oud als de film zelf.
Vooral het einde is spectaculair.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Stompzinnig het volgende:
A Serbian Film schijnt heel goed te zijn.
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.quote:
Zohee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.
Niet gehaptquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.
Hoe hoog mogen ze maximaal vliegen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh ledematen die door de lucht vliegen vind ik geen probleem tot een zekere hoogte
Toch bedankt voor de erkenning door te quoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |