quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.
Sop sop sop, of fap fap fap.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
okokok brad pitt, shia la beouf én logan lerman
ik ga sowieso fury kijken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
have funquote:
True that Hermann, sowieso gebanned worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagtquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
have fun
toch vind ik shia la beouf een meisjesnaam
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagt
ja oke, beetje burlesque dan welquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagt
als je gebanned wordt kun je jezelf niet handelen, al het respect dat ik voor je had is dan gelijk verdwenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
True that Hermann, sowieso gebanned worden.
Of degene die bant kan die persoon niet handelen, zo kan je het ook bekijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je gebanned wordt kun je jezelf niet handelen, al het respect dat ik voor je had is dan gelijk verdwenen.
degene die bant heeft meer kracht, en daar heb ik uiteraard meer respect voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of degene die bant kan die persoon niet handelen, zo kan je het ook bekijken.
En soms een hele gespierde tong.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
degene die bant heeft meer kracht, en daar heb ik uiteraard meer respect voor.
respectloze opmerking, had niets anders van je verwacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En soms een hele gespierde tong.
ondanks de spelling en de caps ben ik het met je eensquote:
Kuuuuuut. Was shit aan het testen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hoor je al klikken en zuchten hahaha
hahahahaha ... allang weer afgezet hoor. Hoef dat niet te horen opzichquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kuuuuuut. Was shit aan het testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |