Vergeet niet te vermelden hoeveel uren je hebt gewerkt vandaag en wat Hennie van de vleesafdeling wel niet te vertellen had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samenvatting?
Ohnee wacht interesseart mah nie.
okquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden hoeveel uren je hebt gewerkt vandaag en wat Hennie van de vleesafdeling wel niet te vertellen had.
Ga ergens huilen in een hoekje en maak een nieuw account aan aub.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gangpad 4, er is een potje gebroken, gangpad 4...
Zie DMquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
nu popcorntimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister de nieuwste planet of the apes gekeken, iemand nog suggesties voor wat ik nu zal kijken?
De oude planet of the apes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
nu popcorntimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister de nieuwste planet of the apes gekeken, iemand nog suggesties voor wat ik nu zal kijken?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga ergens huilen in een hoekje en maak een nieuw account aan aub.
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vanavond wel radio KLB SC hé, zit al de hele week te wachten.
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha![]()
Zit te denken wat er doorgaans nog meer wordt gezegd, niet veel bijzonders want ik herinner me verder niks.
Ik voel helemaal met die geanimeerde dingen mee ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik houd van apen!!!!!!!!!!!!! maar ben nu wel toe aan wat anders
Wie is ze?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.
Is wel grappig toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.
;Dquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
ahaha snap je want dat maakte gridlok net nog belachelijk ;p ;p ppp xd
TR gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha![]()
Zit te denken wat er doorgaans nog meer wordt gezegd, niet veel bijzonders want ik herinner me verder niks.
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ervaring met de film 'fury' ???????????????? brad pitt speelt de hoofdpersoon dus dat is altijd wel ok.
wel een leuke film, kijk maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ervaring met de film 'fury' ???????????????? brad pitt speelt de hoofdpersoon dus dat is altijd wel ok.
ranzig als in.........?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.
Vliegen af en toe wel wat ledematen door de lucht ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij broertje die hem geweldig vond was het echt ranzig soms. En hard.
waarom zo veel vraagtekens?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
Er zitten tanks in dus dat kan niet mis gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
Allemaal jou schuld dat die vast zitten jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
#FREEVOEDERBIETEL #FREEHETZALALLEMAALWEL #FREEBLAUWETIJGER #FREEGUUS_GELUK7 #FREETOTO69
Ben ik zelf niet zo van, dus ik heb hem dan ook niet gekeken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
Vliegen af en toe wel wat ledematen door de lucht ja.
Deze is al zo oud als de film zelf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Stompzinnig het volgende:
A Serbian Film schijnt heel goed te zijn.
mij schuld iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal jou schuld dat die vast zitten ja
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze is al zo oud als de film zelf.
wo jij bent stoerquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze is al zo oud als de film zelf.
Vooral het einde is spectaculair.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Stompzinnig het volgende:
A Serbian Film schijnt heel goed te zijn.
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.quote:
Zohee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.
Niet gehaptquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn spelling niet belachelijk. Had je nog maar een ban, kneusje.
Hoe hoog mogen ze maximaal vliegen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh ledematen die door de lucht vliegen vind ik geen probleem tot een zekere hoogte
Toch bedankt voor de erkenning door te quoten.quote:
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.
Sop sop sop, of fap fap fap.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
okokok brad pitt, shia la beouf én logan lerman
ik ga sowieso fury kijken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
have funquote:
True that Hermann, sowieso gebanned worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, terug van ban en gelijk biggie doen. kan toch niet, respect moet hij terugverdienen hier.
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagtquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
have fun
toch vind ik shia la beouf een meisjesnaam
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagt
ja oke, beetje burlesque dan welquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn een protitueënnaam als je het mij vraagt
als je gebanned wordt kun je jezelf niet handelen, al het respect dat ik voor je had is dan gelijk verdwenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
True that Hermann, sowieso gebanned worden.
Of degene die bant kan die persoon niet handelen, zo kan je het ook bekijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je gebanned wordt kun je jezelf niet handelen, al het respect dat ik voor je had is dan gelijk verdwenen.
degene die bant heeft meer kracht, en daar heb ik uiteraard meer respect voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of degene die bant kan die persoon niet handelen, zo kan je het ook bekijken.
En soms een hele gespierde tong.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
degene die bant heeft meer kracht, en daar heb ik uiteraard meer respect voor.
respectloze opmerking, had niets anders van je verwacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En soms een hele gespierde tong.
ondanks de spelling en de caps ben ik het met je eensquote:
Kuuuuuut. Was shit aan het testen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hoor je al klikken en zuchten hahaha
hahahahaha ... allang weer afgezet hoor. Hoef dat niet te horen opzichquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kuuuuuut. Was shit aan het testen.
Audio test. Het is een beetje sketchy allemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de radio aan en ik hoor scrubs, wat is dit
doe ff een linkquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de radio aan en ik hoor scrubs, wat is dit
quote:
Ja staat nu in mijn favorieten... ik onthou dat soort dingen niet hequote:Op donderdag 19 februari 2015 19:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog altijd hetzelfde hoor ...http://myradiostream.com/RadioKLB
met waarschijnlijk betere muziek dan de daadwerkelijke showquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
zie dit maar als de pre-air warm-up show
gadverdamme gastquote:
ja hoorde het alquote:
Ik weet al waar en hoe, maar niet wanneerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |