Vergeet niet te vermelden hoeveel uren je hebt gewerkt vandaag en wat Hennie van de vleesafdeling wel niet te vertellen had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samenvatting?
Ohnee wacht interesseart mah nie.
okquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden hoeveel uren je hebt gewerkt vandaag en wat Hennie van de vleesafdeling wel niet te vertellen had.
Ga ergens huilen in een hoekje en maak een nieuw account aan aub.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gangpad 4, er is een potje gebroken, gangpad 4...
Zie DMquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
nu popcorntimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister de nieuwste planet of the apes gekeken, iemand nog suggesties voor wat ik nu zal kijken?
De oude planet of the apes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
nu popcorntimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister de nieuwste planet of the apes gekeken, iemand nog suggesties voor wat ik nu zal kijken?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga ergens huilen in een hoekje en maak een nieuw account aan aub.
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vanavond wel radio KLB SC hé, zit al de hele week te wachten.
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha![]()
Zit te denken wat er doorgaans nog meer wordt gezegd, niet veel bijzonders want ik herinner me verder niks.
Ik voel helemaal met die geanimeerde dingen mee ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik houd van apen!!!!!!!!!!!!! maar ben nu wel toe aan wat anders
Wie is ze?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.
Is wel grappig toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige wat ik meekrijg is dat ze onderling ruzie hebben, vind wel mooi allemaal zo.
;Dquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
ahaha snap je want dat maakte gridlok net nog belachelijk ;p ;p ppp xd
TR gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha![]()
Zit te denken wat er doorgaans nog meer wordt gezegd, niet veel bijzonders want ik herinner me verder niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |