abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:19:37 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat blijkt, en dat kan prima komen omdat ik het niet goed genoeg kan verwoorden, maar je conclusies zijn iig pertinent incorrect :).
Dat vind ik fijn dat die incorrect zijn. Want t was geen rooskleurige conclusie ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_149831616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, en ik heb ook nergens beweerd dat we naar "kapot straffen" moesten gaan ;) Je maakt er zelf een zwartwit case van.

[..]
Ik reageer op jouw "tikje op de pols" hè. Mijn initiële post lijkt me vrij genuanceerd :P

quote:
Waarom zou witte boorden harder aangepakt moeten worden en de rest niet? Ik ben idd ook van de case by case.
Omdat die de pijn doorgaans niet (voldoende) voelen naar mijn persoonlijke mening. En wmb worden ook meer zaken onder het 'witte boord' geschaard. Wat de financiële instellingen geflikt hebben met het veroorzaken van de crisis bijvoorbeeld is in mijn optiek gewoon ronduit crimineel maar de bankiers en hun matties komen er vanaf met een "ja maar iedereen deed het hoor!", willen hun excuses nog niet aanbieden en hebben hun werkwijze niet of nauwelijks veranderd en schreeuwen nu al weer moord en brand over de vrij slappe beperkingen die de financiële wereld opgelegd zijn :') .

Ondertussen zijn zij niet degenen die hun levensstandaard zien zakken ten gevolge van hun handelen, nee, de gevolgen zijn voor het plebs :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:20:06 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149831619
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vind ik fijn dat die incorrect zijn. Want t was geen rooskleurige conclusie ;)
Nee, en daarom probeer ik het uit te leggen, maar dat lukt niet met woorden blijkbaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:20:16 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831628
Rooskleurig dat is mijn oog wel.
Zat gister gvd een halve lens vast in mijn oog, de hele dag :{
Opticien heeft hem er uit moeten trekken. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!

:'(
L'Amour menaçant:
pi_149831702
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sommige mensen leren niet tenzij ze de "pijn" voelen. Een boete van 25,- EUR en een foei met een uitleg over wat je verkeerd hebt gedaan, daar zal menig tokkie of witte boord crimineel zich weinig door laten afschrikken.

[..]

Nee? Hoezo niet dan? Het slachtoffer wellicht niet nee, in niet alle gevallen. Maar een slap NL tikje op de pols werkt niet, bij het opvoeden van een kind niet, een puppy niet en een volk niet. Ik zeg niet dat je er een politiestaat van moet maken, maar onze rechtsstaat boezemt geen ENKELE angst in. Angst is wellicht t verkeerde woord. Ontzag dan maar.
Ik geloof overigens niet in straffen en belonen. Maar in een systeem waarin straffen en belonen de norm is is het in de praktijk onmogelijk dit op fatsoenlijke termijn te realiseren.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:23:33 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik reageer op jouw "tikje op de pols" hè. Mijn initiële post lijkt me vrij genuanceerd :P

[..]

Omdat die de pijn doorgaans niet (voldoende) voelen naar mijn persoonlijke mening. En wmb worden ook meer zaken onder het 'witte boord' geschaard. Wat de financiële instellingen geflikt hebben met het veroorzaken van de crisis bijvoorbeeld is in mijn optiek gewoon ronduit crimineel maar de bankiers en hun matties komen er vanaf met een "ja maar iedereen deed het hoor!", willen hun excuses nog niet aanbieden en hebben hun werkwijze niet of nauwelijks veranderd en schreeuwen nu al weer moord en brand over de vrij slappe beperkingen die de financiële wereld opgelegd zijn :') .

Ondertussen zijn zij niet degenen die hun levensstandaard zien zakken ten gevolge van hun handelen, nee, de gevolgen zijn voor het plebs :')
Ik vind het een ander soort criminaliteit. En het straffen van het een staat los van het straffen van de ander. Ze mogen het beide voelen, beide soorten. En de straffen die er nu in NL zijn, voor beide soorten, zijn volgens mij niet hard genoeg om ook maar iets te voelen. Dus t schrikt ze niet af het te doen. En dan vind ik dat we best wel wat richting het strenge regime van Singapore mogen gaan.
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:23:51 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831724
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, en daarom probeer ik het uit te leggen, maar dat lukt niet met woorden blijkbaar.
DOE DAN DADEN JONGUH!!! :p
L'Amour menaçant:
pi_149831749
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe er eens over praten tijdens een wine and dine O+
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:25:07 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831753
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik geloof overigens niet in straffen en belonen. Maar in een systeem waarin straffen en belonen de norm is is het in de praktijk onmogelijk dit op fatsoenlijke termijn te realiseren.
Hoe zou je t dan willen zien als bv iemand iets uit een winkel jat?
Geen straf maar een goed gesprek? Ik snap dat dat de oorzaak aan wil pakken (waarom jat je?), en niet alleen het symprtoom (het jatten, dus straf). Ik vraag me alleen af of DAT dan wel werkt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:25:29 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831761
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Doe er eens over praten tijdens een wine and dine O+
Ja daag. Ik weet toch dat er geen seks in zit :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:25:53 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149831777
Ow! Al half 6! Ik ga er vandoor! Tabouleh maken en daarna keihard neuken!

:W
L'Amour menaçant:
pi_149831827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe zou je t dan willen zien als bv iemand iets uit een winkel jat?
Geen straf maar een goed gesprek? Ik snap dat dat de oorzaak aan wil pakken (waarom jat je?), en niet alleen het symprtoom (het jatten, dus straf). Ik vraag me alleen af of DAT dan wel werkt.
In de huidige praktijk niet. Mensen zijn te anders geimprint. Maar met kinderen vanaf begin af aan zo behandelen kun je een heel eind komen. Het gaat uiteindelijk allemaal om verantwoordelijkheid voelen. Maar dat is niets iets dat we onze kinderen leren door ze te straffen en te belonen :)

Maar dus nogmaals voor de goede orde: Ik geloof niet in utopia :Y)
50.000 O+
pi_149831858
quote:

[..]

Ja daag. Ik weet toch dat er geen seks in zit :P
Misschien een beetje frummelen na wat wijntjes? :+
50.000 O+
pi_149831872
quote:
Ow! Al half 6! Ik ga er vandoor! Tabouleh maken en daarna keihard neuken!

:W
Enjoy :W

Beide :P
50.000 O+
pi_149831945
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het een ander soort criminaliteit. En het straffen van het een staat los van het straffen van de ander. Ze mogen het beide voelen, beide soorten. En de straffen die er nu in NL zijn, voor beide soorten, zijn volgens mij niet hard genoeg om ook maar iets te voelen. Dus t schrikt ze niet af het te doen. En dan vind ik dat we best wel wat richting het strenge regime van Singapore mogen gaan.
Het is een ander soort criminaliteit ja. Maar niet minder 'fout' dan iets jatten van iemand bijvoorbeeld. :P

Ik vind het onthutsend dat er wereldwijd vrijwel geen bankier de bak is in gegaan bijvoorbeeld, sterker nog, de meesten zullen nog steeds een exorbitant salaris ontvangen en zeuren over (iets) strakkere regeltjes....

Willens en wetens de boel besodemieteren om er zelf beter van te worden, de wereld in een crisis van heb ik jou daar storten en dan je handen in onschuld wassen, dat dat blijkbaar niet als crimineel gezien wordt vond ik nogal schokkend :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_149832117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is een ander soort criminaliteit ja. Maar niet minder 'fout' dan iets jatten van iemand bijvoorbeeld. :P

Ik vind het onthutsend dat er wereldwijd vrijwel geen bankier de bak is in gegaan bijvoorbeeld, sterker nog, de meesten zullen nog steeds een exorbitant salaris ontvangen en zeuren over (iets) strakkere regeltjes....

Willens en wetens de boel besodemieteren om er zelf beter van te worden, de wereld in een crisis van heb ik jou daar storten en dan je handen in onschuld wassen, dat dat blijkbaar niet als crimineel gezien wordt vond ik nogal schokkend :P
Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. Dat is wat mensen pissig maakt. En terecht wat mij betreft :)
50.000 O+
pi_149832144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan zie ik wat anders.
Kan aan de regio liggen.
Geen idee.

Ik kom vaker een schreeuwende witte tokkie tegen met panterprint dan een schreeuwende KFC ... shit ben de naam kwijt van die van FC Kip :D Judeska!!!!
Als ik op straat loop zie ik van alles. Als ik mensen ontmoet, geldt wat ik zei.
pi_149832192
50.000 O+
pi_149832237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. Dat is wat mensen pissig maakt. En terecht wat mij betreft :)
Schoorvoetend is er hier en daar toegegeven dat ze eigenlijk wel wisten dat het allemaal niet goed kon blijven gaan wat ze deden, heel voorzichtig, altijd gevolgd door een "de rest deed het ook en als we er niet in mee gingen zouden we failliet zijn gegaan". Voor mij is dat gewoon crimineel, bewust wanbeleid, wat volgens mij ook zo'n beetje overal al strafbaar is maar toch gebeurt er hoegenaamd niks met die gasten. Wmb gaan dat soort gasten gewoon 20 jaar de cel in en dan mogen ze nog niet klagen en zijn ze nog steeds stinkend rijk als ze vrij komen waarschijnlijk :')
pi_149832254
quote:
Dat zijn degenen die nog geen 45K boete hebben gehad :')
pi_149832313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zijn degenen die nog geen 45K boete hebben gehad :')
"Dat overkomt mij niet" :')
50.000 O+
pi_149832316
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet. Dan zouden ze hun huis moeten verkopen om mensen schadeloos te stellen maar dat huis is geen fuck meer waard :P
pi_149832327
quote:

[..]

Schoorvoetend is er hier en daar toegegeven dat ze eigenlijk wel wisten dat het allemaal niet goed kon blijven gaan wat ze deden, heel voorzichtig, altijd gevolgd door een "de rest deed het ook en als we er niet in mee gingen zouden we failliet zijn gegaan". Voor mij is dat gewoon crimineel, bewust wanbeleid, wat volgens mij ook zo'n beetje overal al strafbaar is maar toch gebeurt er hoegenaamd niks met die gasten. Wmb gaan dat soort gasten gewoon 20 jaar de cel in en dan mogen ze nog niet klagen en zijn ze nog steeds stinkend rijk als ze vrij komen waarschijnlijk :')
"Het was de cultuur..." Waar heb ik dat eerder gehoord? :X
50.000 O+
pi_149832453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:

[..]

"Het was de cultuur..." Waar heb ik dat eerder gehoord? :X
Het is nog steeds de cultuur helaas :') . Meest schrijnende voorbeeld vind ik nog ING, dat dreigde te vertrekken uit NL om bonusbeperkende maatregelen ed, moest een jaar later gered worden door de belastingbetaler (u en ik) en begon terwijl ze nog aan het staatsinfuus lagen al weer dreigende taal uit te slaan :r

En dan zijn de NL banken nog niet eens de grootste klootzakken ter wereld. Maar klootzakken zijn het, elke serieuze hervorming van het financieel stelsel wordt tegengewerkt en over de slappe maatregelen die wel genomen zijn klagen ze steen en been....
pi_149832612
Een van de redenen dat ik niet meer bij ING zit.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:15:23 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149833249
quote:

[..]

_O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149833743
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Een van de redenen dat ik niet meer bij ING zit.
Ik moet ook eens weg bij de Rabobank eigenlijk :') . Zou dat Knab wat zijn? :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:35:48 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149833881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom? Om dezelfde redenen?

De naam is wel tof :').
pi_149833965
quote:

[..]

Kleiner is sowieso al beter. Zit zelf bij Triodos en ASN.
pi_149834086
quote:

[..]

Knab is van Aegon toch? Duur en nog steeds boeven :)
50.000 O+
pi_149834155
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is nog steeds de cultuur helaas :') . Meest schrijnende voorbeeld vind ik nog ING, dat dreigde te vertrekken uit NL om bonusbeperkende maatregelen ed, moest een jaar later gered worden door de belastingbetaler (u en ik) en begon terwijl ze nog aan het staatsinfuus lagen al weer dreigende taal uit te slaan :r

En dan zijn de NL banken nog niet eens de grootste klootzakken ter wereld. Maar klootzakken zijn het, elke serieuze hervorming van het financieel stelsel wordt tegengewerkt en over de slappe maatregelen die wel genomen zijn klagen ze steen en been....
Ik vond die reclames relatief vlak daarna ook zo stuitend. Iets blijs over hoe 'oranje' het nemen van risico wel niet is. Echt, waar haaaaaaaaaaaaaaal je het gore lef vandaan? :X
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:43:33 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149834161
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Knab is van Aegon toch? Duur en nog steeds boeven :)
Dat is toch net als met verzekeraars, de ene verzekeraar is eigendom van de andere en zo door.
pi_149834168
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom? Om dezelfde redenen?

De naam is wel tof :').
Nou ja, de Rabobank is nou ook niet bepaald positief in het nieuws gekomen de afgelopen jaren. Als moraalridderende consument moet je daar zo'n bedrijf niet voor belonen natuurlijk. Knab is nog jong en idealistisch. :P

Ook zou ik er 55% meer rente op mijn spaargeld beuren vergeleken met de rabo. Heb al eens wat zitten rekenen en al met al zou het met de extra rente en wat ik bespaar op tarieven al snel een paar honderd eu per jaar opleveren.

Alleen ben ik wel benieuwd naar hun kapitaalpositie, net voor de crisis wilde ik al weg bij de rabo eigenlijk maar omdat het qua kapitaalpositie iig destijds veruit de sterkste NL bank was ben ik maar rustig blijven zitten. :')
pi_149834193
Nu heb ik jaren in de financiële wereld gewerkt en ik ben geen heilige, maar wat ik daar heb gezien heeft er wel mede voor gezorgd dat ik vertrokken ben.
50.000 O+
pi_149834211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is toch net als met verzekeraars, de ene verzekeraar is eigendom van de andere en zo door.
Yup. Banken en verzekeraars zijn ook gewoon een pot nat :)
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:45:11 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149834241
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, de Rabobank is nou ook niet bepaald positief in het nieuws gekomen de afgelopen jaren. Als moraalridderende consument moet je daar zo'n bedrijf niet voor belonen natuurlijk. Knab is nog jong en idealistisch. :P

Ook zou ik er 55% meer rente op mijn spaargeld beuren vergeleken met de rabo. Heb al eens wat zitten rekenen en al met al zou het met de extra rente en wat ik bespaar op tarieven al snel een paar honderd eu per jaar opleveren.

Alleen ben ik wel benieuwd naar hun kapitaalpositie, net voor de crisis wilde ik al weg bij de rabo eigenlijk maar omdat het qua kapitaalpositie iig destijds veruit de sterkste NL bank was ben ik maar rustig blijven zitten. :')
Ja, snap ik. Maar zit je dan niet ook gewoon verkapt bij een grotere bank? Zoals met de verzekeraars die ik net al noemde.
pi_149834295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Maar zit je dan niet ook gewoon verkapt bij een grotere bank? Zoals met de verzekeraars die ik net al noemde.
Ja dus, want Knab is van Aegon :)
50.000 O+
pi_149834320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar word ik dus ook niet goed van, ga je weg bij het ene bedrijf omdat teringlijers, blijk je bij een dochteronderneming van ze terecht gekomen te zijn of word het bedrijf waar je nu bij zit door ze overgenomen... ;(

Geldt niet alleen voor banken en verzekeraars trouwens :P
pi_149834360
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar word ik dus ook niet goed van, ga je weg bij het ene bedrijf omdat teringlijers, blijk je bij een dochteronderneming van ze terecht gekomen te zijn of word het bedrijf waar je nu bij zit door ze overgenomen... ;(

Geldt niet alleen voor banken en verzekeraars trouwens :P
Vrije keus is echt een illusie :D
50.000 O+
pi_149834434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vrije keus is echt een illusie :D
Ik heb het altijd al geroepen, als je de 'vrije markt' zijn gang laat gaan dan zit je binnen no time met een stel monopolisten/oligopolisten en is er geen sprake meer van een vrije markt. Hoe paradoxaal :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:50:44 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149834452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja dus, want Knab is van Aegon :)
Ja, daarom :D. Dan ben je dus alsnog geen haar beter bezig, onbewust :P.
pi_149834477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef MissMSX het volgende:
Nu heb ik jaren in de financiële wereld gewerkt en ik ben geen heilige, maar wat ik daar heb gezien heeft er wel mede voor gezorgd dat ik vertrokken ben.
Dat lees je wel vaker van (oud)medewerkers. :P
pi_149834562
Haten op financiele instellingen ja? O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149834592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat lees je wel vaker van (oud)medewerkers. :P
De integere trekken hun conclusies en vertrekken. De anderen versterken elkaars cultuur. That's the way the system works :)
50.000 O+
pi_149834609
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Haten op financiele instellingen ja? O+
Criminelen bedoel je O+
50.000 O+
pi_149834660
Ik ga eens bier drinken bij wat vrienden. Waarschijnlijk veel leuke speciaalbieren van kleine brouwerijen die bij nader onderzoek van Inbev oid blijken te zijn :+

Dat zijn ook teringlijers trouwens, grote brouwerijen. 90% van de cafés verhuren in een gemiddeld stadscentrum en de uitbater opzadelen met een loeihoge huur en een exclusief leveringscontract (maw, de kastelein mag niet eens bepalen wat er in 'zijn' kroeg geschonken wordt).
pi_149834669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Criminelen bedoel je O+
Allemaal 1 pot nat O+
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149834737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga eens bier drinken bij wat vrienden. Waarschijnlijk veel leuke speciaalbieren van kleine brouwerijen die bij nader onderzoek van Inbev oid blijken te zijn :+

Dat zijn ook teringlijers trouwens, grote brouwerijen. 90% van de cafés verhuren in een gemiddeld stadscentrum en de uitbater opzadelen met een loeihoge huur en een exclusief leveringscontract (maw, de kastelein mag niet eens bepalen wat er in 'zijn' kroeg geschonken wordt).
Check. Nooit meer bier drinken!
50.000 O+
pi_149834752
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Allemaal 1 pot nat O+
Behalve de integeren, maar die zijn snel weer weg :P
50.000 O+
pi_149834768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Check. Nooit meer bier drinken!
Gewoon je eigen bier brouwen en drank stoken.
pi_149834796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Behalve de integeren, maar die zijn snel weer weg :P
Ik ben er inderdaad al jarenlang weg.
pi_149834810
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gewoon je eigen bier brouwen en drank stoken.
En je eigen bank beginnen! Lekker jezelf in je eigen kracht zetten!
50.000 O+
pi_149834832
quote:
6s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben er inderdaad al jarenlang weg.
Overgestapt op een grote bierbrouwer... ;(
50.000 O+
pi_149834857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nee :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:05:52 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835006
quote:

[..]

_O-.
pi_149835037
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee :')
Andere criminele club, dat wel :P
50.000 O+
pi_149835065
quote:

[..]

En je eigen bank beginnen! Lekker jezelf in je eigen kracht zetten!
Bitcoins *O* O+
pi_149835072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

_O-.
Blijf jij zeker weten slapen volgende week? Dan gaan we een fatsoenlijk bed voor je regelen :D
50.000 O+
pi_149835083
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Bitcoins *O* O+
Ook boeven.

Allemaal boeven.

Allemaal.
50.000 O+
pi_149835094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:06 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Andere criminele club, dat wel :P
Nee hoor, wij zeggen gewoon heel eerlijk dat het huis altijd wint.
pi_149835101
De wereld is gewoon een groot boevenhol :P
50.000 O+
pi_149835112
quote:
6s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee hoor, wij zeggen gewoon heel eerlijk dat het huis altijd wint.
Dat is waar ja :D
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:09:12 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835122
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Blijf jij zeker weten slapen volgende week? Dan gaan we een fatsoenlijk bed voor je regelen :D
Ja, ik blijf slapen :P. Maar een luchtbed is ook prima, hoor.
pi_149835179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ik blijf slapen :P. Maar een luchtbed is ook prima, hoor.
Dat bedoel ik ook. Anders mag je op de bank :') (slaapt serieus wel echt goed :D)
50.000 O+
pi_149835199
Het wordt zo'n aerobed-achtig ding. Luchtbed plus :)
50.000 O+
pi_149835213
We moeten alleen nog even kijken of het de tweepersoons die leegloopt wordt of de eenpersoons die niet leegloopt :+
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:11:50 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Anders mag je op de bank :') (slaapt serieus wel echt goed :D)
Bank is ook prima :P. Ik ben zo makkelijk O+.
pi_149835284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bank is ook prima :P. Ik ben zo makkelijk O+.
Nah, dat vind ik echt te schraal :D
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:14:53 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nah, dat vind ik echt te schraal :D
Een tweepersoons die leegloopt is ook schraal ;(.
pi_149835369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een tweepersoons die leegloopt is ook schraal ;(.
Ik hoor het al: de eenpersoons die niet leegloopt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:16:32 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik hoor het al: de eenpersoons die niet leegloopt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal goed :D.
pi_149835408
SPOILER
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:17:54 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef MissMSX het volgende:
SPOILER
Dat wil ik ook wel :@.

SPOILER
pi_149835497
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel :@.

SPOILER
SPOILER
50.000 O+
pi_149835524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
50.000 O+
pi_149835542
SPOILER
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:20:16 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835550
Manipulator, jij 8-).
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:20:36 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
SPOILER
Die heeft toch al een scharrel 8-)?
pi_149835569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
Manipulator, jij 8-).
Ik woon al tien jaar met een expert samen. Je pikt wel eens wat op per ongeluk :@
50.000 O+
pi_149835585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die heeft toch al een scharrel 8-)?
Ik geloof niet dat dat hem tegen houdt. Ten minste, zo serieus is het nog niet toch? :o
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:21:28 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik woon al tien jaar met een expert samen. Je pikt wel eens wat op per ongeluk :@
Ik denk dat jij het beter kan dan hij :).
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:21:45 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat hem tegen houdt. Ten minste, zo serieus is het nog niet toch? :o
Ik heb geen flauw idee, zo nauwkeurig volg ik andermans liefdesleven niet :P.
pi_149835656
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het beter kan dan hij :).
Ha! :D Dat durf ik te betwijfelen, maar als je bewijs hebt hoor ik dat graag O-)
50.000 O+
pi_149835669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee, zo nauwkeurig volg ik andermans liefdesleven niet :P.
Ik ook niet. Het zijne is ook niet te volgen :+
50.000 O+
pi_149835681
Waar gaat dit over? :')
pi_149835698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik ook niet. Het zijne is ook niet te volgen :+
Oh nee wacht, dat is zijn lustleven :P
50.000 O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:24:41 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ha! :D Dat durf ik te betwijfelen, maar als je bewijs hebt hoor ik dat graag O-)
Nah, ik dacht puur om het feit dat je een vrouw bent.
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:24:57 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Barbusse het volgende:
MissMSX probeert mij haar bed in te lullen :). Het lukt.
pi_149835722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Over een meet waarbij we na afloop gaan vechten om wie Samzz mee naar huis mag nemen O+
50.000 O+
pi_149835744
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nah, ik dacht puur om het feit dat je een vrouw bent.
Is dat laagdrempeliger ja? Vrouwen kunnen volgens mij ook prima misbruik maken van een ander :@
50.000 O+
pi_149835756
quote:

[..]

Het is dat mijn sig al vol staat, maar anders O+
50.000 O+
pi_149835775
quote:

[..]

Oh :@
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:29:04 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Is dat laagdrempeliger ja? Vrouwen kunnen volgens mij ook prima misbruik maken van een ander :@
Nee, maar ik heb altijd het idee dat vrouwen, als ze willen, beter kunnen manipuleren als mannen dat kunnen :P.
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:29:17 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149835909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh :@
I'm easy ;(.
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:33:03 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149836045
quote:

[..]

Jou ook al?
Ze is lekker bezig vandaag
pi_149836054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

I'm easy ;(.
Jij bent O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:34:11 #197
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149836089
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jou ook al?
Ze is lekker bezig vandaag
Wie nog meer :o?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij bent O+
O+.
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:37:32 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149836217
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wie nog meer :o?

[..]

O+.
Moi
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:39:14 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149836284
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moi
En wij maar denken speciaal te zijn ;(. Wake-up call.
pi_149836362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb altijd het idee dat vrouwen, als ze willen, beter kunnen manipuleren als mannen dat kunnen :P.
Mijn man heeft op sommige vlakken hele vrouwelijke trekjes :')
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')