Ik ben er inderdaad al jarenlang weg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve de integeren, maar die zijn snel weer weg
En je eigen bank beginnen! Lekker jezelf in je eigen kracht zetten!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon je eigen bier brouwen en drank stoken.
Overgestapt op een grote bierbrouwer...quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad al jarenlang weg.
Neequote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overgestapt op een grote bierbrouwer...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overgestapt op een grote bierbrouwer...
Andere criminele club, dat welquote:
Bitcoinsquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je eigen bank beginnen! Lekker jezelf in je eigen kracht zetten!
Blijf jij zeker weten slapen volgende week? Dan gaan we een fatsoenlijk bed voor je regelenquote:
Ook boeven.quote:
Nee hoor, wij zeggen gewoon heel eerlijk dat het huis altijd wint.quote:
Dat is waar jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zeggen gewoon heel eerlijk dat het huis altijd wint.
Ja, ik blijf slapenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijf jij zeker weten slapen volgende week? Dan gaan we een fatsoenlijk bed voor je regelen
Dat bedoel ik ook. Anders mag je op de bankquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik blijf slapen. Maar een luchtbed is ook prima, hoor.
Bank is ook primaquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Anders mag je op de bank(slaapt serieus wel echt goed
)
Nah, dat vind ik echt te schraalquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bank is ook prima. Ik ben zo makkelijk
.
Een tweepersoons die leegloopt is ook schraalquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik echt te schraal
Ik hoor het al: de eenpersoons die niet leeglooptquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tweepersoons die leegloopt is ook schraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor het al: de eenpersoons die niet leeglooptHelemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Dat wil ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |