SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
Die heeft toch al een scharrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik woon al tien jaar met een expert samen. Je pikt wel eens wat op per ongelukquote:
Ik geloof niet dat dat hem tegen houdt. Ten minste, zo serieus is het nog niet toch?quote:
Ik denk dat jij het beter kan dan hijquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon al tien jaar met een expert samen. Je pikt wel eens wat op per ongeluk
Ik heb geen flauw idee, zo nauwkeurig volg ik andermans liefdesleven nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat hem tegen houdt. Ten minste, zo serieus is het nog niet toch?
Ha!quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beter kan dan hij.
Ik ook niet. Het zijne is ook niet te volgenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, zo nauwkeurig volg ik andermans liefdesleven niet.
Oh nee wacht, dat is zijn lustlevenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het zijne is ook niet te volgen
Nah, ik dacht puur om het feit dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha!Dat durf ik te betwijfelen, maar als je bewijs hebt hoor ik dat graag
MissMSX probeert mij haar bed in te lullenquote:
Over een meet waarbij we na afloop gaan vechten om wie Samzz mee naar huis mag nemenquote:
Is dat laagdrempeliger ja? Vrouwen kunnen volgens mij ook prima misbruik maken van een anderquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik dacht puur om het feit dat je een vrouw bent.
Het is dat mijn sig al vol staat, maar andersquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
MissMSX probeert mij haar bed in te lullen. Het lukt.
Ohquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd het idee dat vrouwen, als ze willen, beter kunnen manipuleren als mannen dat kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat laagdrempeliger ja? Vrouwen kunnen volgens mij ook prima misbruik maken van een ander
Jou ook al?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bentquote:
Wie nog meerquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jou ook al?
Ze is lekker bezig vandaag
quote:
En wij maar denken speciaal te zijnquote:
Mijn man heeft op sommige vlakken hele vrouwelijke trekjesquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd het idee dat vrouwen, als ze willen, beter kunnen manipuleren als mannen dat kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |