SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja dat. Ik vraag mij wel af wat er toen is gebeurd tho. Best heftig als je zusje je man zo aanvalt.Maar niemand weet.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergeten
Raar dat jay z niks deed, hij heeft in het verleden wel losse handjes gehad richting vrouwen
Dat zijn allemaal Krim-Tataren. Of vallen daaronder iig. Krim-Tatarca is zo beïnvloed door het Ottomaans/Turks dat het officieel geen Kipchak maar Oghuz Turks is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef xaban06 het volgende:
Borte, hoe noemen ze de tataren die uit gebied van Roemenie komen?
je gaat mij niet vertellen dat jij als tatar zijnde, kayseri mantisi eet wat maar een halve cm groot is waardoor er geen vulling in past he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Atak het volgende:
Kazakstaanse Manti is ook lekker. Ik at dat keertje bij een Kazakstaanse vriendin. Zij stomen de manti en de manti is ook groter.
Ik weet dat mijn moederkant uit dat gebied komt. En nogai tataren dan? Dat is vaderskant.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal Krim-Tataren. Of vallen daaronder iig. Krim-Tatarca is zo beïnvloed door het Ottomaans/Turks dat het officieel geen Kipchak maar Oghuz Turks is.
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergeten
Raar dat jay z niks deed, hij heeft in het verleden wel losse handjes gehad richting vrouwen
Nogay is wel Kipchak en lijkt meer op Tataristan-Tatar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn moederkant uit dat gebied komt. En nogai tataren dan? Dat is vaderskant.
In Centraal-Azië maken ze het groot inderdaad. De Koreanen kennen het ook; bij hen heet het mandu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Atak het volgende:
Kazakstaanse Manti is ook lekker. Ik at dat keertje bij een Kazakstaanse vriendin. Zij stomen de manti en de manti is ook groter.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.
[ afbeelding ]
Taylor Swiftquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welk popidool heeft dat niet?
Kipchak? Wij noemen onszelf Nogay turku/tarari, maar Kipchak??quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nogay is wel Kipchak en lijkt meer op Tataristan-Tatar.
Wederom: -->quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
te highclass en slecht voor haar imago. Lomp gewoon om toe te kijken zo
Jij bent vol-Tataars. Ikke nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij als tatar zijnde, kayseri mantisi eet wat maar een halve cm groot is waardoor er geen vulling in past he?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
te highclass en slecht voor haar imago. Lomp gewoon om toe te kijken zo
na 2 sec weggekliktquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haar laatste video heeft best veel dislikes voor een Beyonce video.
Ik blijf kijken, dunnow why.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
na 2 sec weggeklikt
Sorry ben beetje allergisch voor zulke dingen
Vind de video wel leuk gemaakt, maar het liedje zelf...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haar laatste video heeft best veel dislikes voor een Beyonce video.
Tataren zien er niet Chinees uit. Ze hebben hun eigen look. Sommige zien er Europees uit, andere weer Turks en Centraal-Aziatisch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
paar van mijn neven en nichten lijken net Chinezen ja
Ik gelukkig niet
Ik vind alles met spleetogen op Chinezen lijken, ookal is dat niet altijd zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Tataren zien er niet Chinees uit. Ze hebben hun eigen look. Sommige zien er Europees uit, andere weer Turks en Centraal-Aziatisch.
Is saban niet jouw vorige account? Ik herinner me een oude foto van jou waarop je best op een Tatar leek, ik kan me vergissen, maar op je meest recente foto's inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
paar van mijn neven en nichten lijken net Chinezen ja
Ik gelukkig niet
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Bitchezzzz ik vind net een halve zak zoute drop. En jullie krijgen niksss.
Heb je die nooit gehad in je kindertijd? Die dingen werden vroeger vaak verkocht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst Haribo Konfektstaven gehad. Ik dacht dat het drop was, maar smaakte totaal niet naar drop.
Die valt nog mee jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst Haribo Konfektstaven gehad. Ik dacht dat het drop was, maar smaakte totaal niet naar drop.
Rauwe eiquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Atak het volgende:
Wie heeft wel een lekkere tartaar gehad?
[ afbeelding ]
Dit gerecht is Frans maar de Fransen hadden dit gerecht geleerd van de Tataren tijdens de Krim-oorlog (in 1853).
Ik denk het wel, maar ik dacht dat je nog wat drop zou proeven, maar je proeft alleen maar die zoete vulling eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je die nooit gehad in je kindertijd? Die dingen werden vroeger vaak verkocht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Atak het volgende:
Wie heeft wel een lekkere tartaar gehad?
Mijn hemso...quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze had ik graag willen hebben maar helaas
die tataren zijn ook nooit behaard he
Ook in die van rund?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
In filet american zit vaak varkensvleees.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-in-filet-americain/quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook in die van rund?Neyse, ik eet het toch niet meer.
Nee hoor, ik vind bijv mijn stake rare tot medium-rare lekker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mannen uit West-Papoea zeker?
Echte hombres eten grilled
ben jij m/v?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze had ik graag willen hebben maar helaas
die tataren zijn ook nooit behaard he
Nooit begrepen hoe je dat kunt eten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind bijv mijn stake rare tot medium-rare lekker.
Medium rare steak heeft veel meer smaak dan een steak die over-done is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe je dat kunt eten.
Aparte keuzequote:Op donderdag 19 februari 2015 01:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
man
mijn nummer één blijft natuurlijk mesut ozil. daar heb ik speciale band mee
Wel apart dat er zoveel wordt gepleit voor gelijke rechten, maar als een vrouw slaat en man slaat terug is het not done?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Nogal een controversieel onderwerp maar even kijken hoe jullie het zien.![]()
Poll: Heb jij begrip voor deze klappende kerul?
• Abi, ik heb er begrip voor
• Sachbi, deze man is evil
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is wel een beetje tequote:Op donderdag 19 februari 2015 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is ook heeeel fout maar ik moest er vandaag echt om lachen. Dat wijf denkt dat ze zo geil is dat ze zomaar het podium op kan klimmen en Afroman mag aanranden. I love hoe hij haar vervolgens op haar plek zet..
Maar het blijft fout of zo. #saynotoviolenceblablabla
Is dat haar vriend op het laatst?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
Hij doet haar in het begin niks maar pas wanneer ze tegen hem aan begint te rijden slaat hij haar.
Echt he, je vriendin zomaar op het podium tegen een andere vent laten aanrijden. Beter smackt hij haar ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat haar vriend op het laatst?
De mietje
Mja hij is een behoorlijk grote man qua massa en hij sloeg echt heel erg hard, wat mij betreft een terecht moment voor een duw of een klap maar zeker niet zo hard hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is ook heeeel fout maar ik moest er vandaag echt om lachen. Dat wijf denkt dat ze zo geil is dat ze zomaar het podium op kan klimmen en Afroman mag aanranden. I love hoe hij haar vervolgens op haar plek zet..
Maar het blijft fout of zo. #saynotoviolenceblablabla
Maar nee, hij gaat haar troostenquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he, je vriendin zomaar op het podium tegen een andere vent laten aanrijden. Beter smackt hij haar ook.
I know I know het is niet normaal en het is goed dat hij is opgepakt. Maar op de een of andere manier vind ik het te grappig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja hij is een behoorlijk grote man qua massa en hij sloeg echt heel erg hard, wat mij betreft een terecht moment voor een duw of een klap maar zeker niet zo hard hoor
Serieus? Word je mannelijkheid aangetast dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel apart dat er zoveel wordt gepleit voor gelijke rechten, maar als een vrouw slaat en man slaat terug is het not done?
Zo zonder reden een klap geven? Ik had haar zelfde platte hand terug gegeven.
Wat lollig was dat hij niet twijfelde of daarna stopte met optreden maar gewoon even beukte en weer door speeldequote:Op donderdag 19 februari 2015 02:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know I know het is niet normaal en het is goed dat hij is opgepakt. Maar op de een of andere manier vind ik het te grappig.
Ik ben niet van dat moraalridderisme, tm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Serieus? Word je mannelijkheid aangetast dan?Als het iets van een serieuze verwonding zou opleveren, een trap in je ballen was ofzo, dan zou ik het nog begrijpen, maar met één klap ga je toch niet terugslaan?
Dat ook. Terwijl hij haar echt sloeg als een maddefakka.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat lollig was dat hij niet twijfelde of daarna stopte met optreden maar gewoon even beukte en weer door speelde
Hier ben ik het mee eens. Vrouwen die denken dat ze mannen mogen slaan omdat 'een man niet hoort te slaan' mogen een vuist krijgen zo hard als die van Afroman.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat moraalridderisme, tm.
Als iemand mij zonder reden zo een klap geeft dan krijgt ze terug als waarschuwing van: gedraag je en loop door.
Als ik het heb uitgelokt of iets doe ik niks terug
Doet me denken aan die buschauffeur die die vrouw uppercut gafquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Terwijl hij haar echt sloeg als een maddefakka.
De wattquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan die buschauffeur die die vrouw uppercut gaf
Of check dezequote:Op donderdag 19 februari 2015 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Terwijl hij haar echt sloeg als een maddefakka.
Lol, dit heeft niks met de moraalridder uithangen te maken, maar is gewoon hoe ik erover denk. Gaat gewoon om zelfbeheersing tegenover een fysiek zwakkere geslacht (ook al kan een vrouw soms echt een bitch zijn) en het is gewoon een simpele bitch slap, ook al kan je dat misschien niet verkroppen. Pak gewoon haar handen vast of weet ik wat zodat ze niet weer kan slaan. Bij een tweede klap kan ik je nog begrijpen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat moraalridderisme, tm.
Als iemand mij zonder reden zo een klap geeft dan krijgt ze terug als waarschuwing van: gedraag je en loop door.
Als ik het heb uitgelokt of iets doe ik niks terug
Een vrouw is geen kind en kan heel goed de gevolgen van geweld inschatten. Dus wanneer een vrouw zelf kiest voor geweld, mag ze ook zelf de gevolgen van die keuze ondervinden. Het is belachelijk om te zeggen dat je een vrouw die jou slaat niet zou mogen terugslaan omdat ze fysiek zwakker zou zijn. Een kind van vijf kan dit allemaal misschien niet inschatten maar een volwassen vrouw wel. En zij kiest zelf voor die keuze.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dit heeft niks met de moraalridder uithangen te maken, maar is gewoon hoe ik erover denk. Gaat gewoon om zelfbeheersing tegenover een fysiek zwakkere geslacht (ook al kan een vrouw soms echt een bitch zijn) en het is gewoon een simpele bitch slap, ook al kan je dat misschien niet verkroppen. Pak gewoon haar handen vast of weet ik wat zodat ze niet weer kan slaan. Bij een tweede klap kan ik je nog begrijpen.
maar wel met 'aantasten in mannelijkheid'?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dit heeft niks met de moraalridder uithangen te maken, maar is gewoon hoe ik erover denk. Gaat gewoon om zelfbeheersing tegenover een fysiek zwakkere geslacht (ook al kan een vrouw soms echt een bitch zijn) en het is gewoon een simpele bitch slap, ook al kan je dat misschien niet verkroppen. Pak gewoon haar handen vast of weet ik wat zodat ze niet weer kan slaan. Bij een tweede klap kan ik je nog begrijpen.
En ook echt alleen als het zo onrespectvol gebeurt zonder reden. Dat zal nauwelijks voorkomen, behalve dus bij zulke gekkies als in dat bollywoodfilmpje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een vrouw is geen kind en kan heel goed de gevolgen van geweld inschatten. Dus wanneer een vrouw zelf kiest voor geweld, mag ze ook zelf de gevolgen van die keuze ondervinden. Het is belachelijk om te zeggen dat je een vrouw die jou slaat niet zou mogen terugslaan omdat ze fysiek zwakker zou zijn. Een kind van vijf kan dit allemaal misschien niet inschatten maar een volwassen vrouw wel. En zij kiest zelf voor die keuze.
Haar handen en armen vasthouden zodat ze jou niet kan slaan.:') Come on, alsof je praat over verstandelijk beperkten die niet doorhebben waar ze mee bezig zijn. Gewoon een klap teruggeven zodat ze nog een keer herinnerd wordt aan het feit dat ze fysiek een stukk zwakker is.
Dat weet ik. Even los van de context, terugslaan bij een enkele bitch slap vind ik gewoon niet passen bij mijn idee van mannelijkheid, ook al mag een vrouw daarvan de gevolgen kennen. Daar mag je mee oneens zijn. Ik zeg ook dat wanneer je een tweede klap krijgt ik het begrijpelijk vind dat je een klap terug geeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een vrouw is geen kind en kan heel goed de gevolgen van geweld inschatten. Dus wanneer een vrouw zelf kiest voor geweld, mag ze ook zelf de gevolgen van die keuze ondervinden. Het is belachelijk om te zeggen dat je een vrouw die jou slaat niet zou mogen terugslaan omdat ze fysiek zwakker zou zijn. Een kind van vijf kan dit allemaal misschien niet inschatten maar een volwassen vrouw wel. En zij kiest zelf voor die keuze.
Het was een vraag om welke reden je terug zou slaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar wel met 'aantasten in mannelijkheid'?
never touched a woman tho. not in that way![]()
Inderdaad. Maar ik ga er even vanuit dat de reden niet veel anders is dan bij de gemiddelde man die een vrouw slaat. Gewoon een vrouw met anger control issues dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
En ook echt alleen als het zo onrespectvol gebeurt zonder reden. Dat zal nauwelijks voorkomen, behalve dus bij zulke gekkies als in dat bollywoodfilmpje.
Heeft niks met mannelijkheid te maken - tenzij je vrouwen ziet als incompetente wezens die tegen hunzelf beschermd moeten worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat weet ik. Even los van de context, terugslaan bij een enkele bitch slap vind ik gewoon niet passen bij mijn idee van mannelijkheid, ook al mag een vrouw daarvan de gevolgen kennen. Daar mag je mee oneens zijn. Ik zeg ook dat wanneer je een tweede klap krijgt ik het begrijpelijk vind dat je een klap terug geeft.
Yep.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ga er even vanuit dat de reden niet veel anders is dan bij de gemiddelde man die een vrouw slaat. Gewoon een vrouw met anger control issues dus.
Nooit teruggeslagen. Een echte man..quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep.
Ik las laatst trouwens een artikel over een man die zwaar mishandeld werd door zijn vriendin. Dat wordt best onderschat, denk ik.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-door-vriendin.dhtml
..zonder ballen.quote:De Fransman Maxime Gaget werd bijna anderhalf jaar lang stelselmatig afgeranseld door zijn vriendin. Hij moest daarom acht keer geopereerd worden, onder meer aan zijn geslachtsdelen. In het boek 'Ma compagne, mon bourreau' ('Mijn partner, mijn beul') doet de man zijn verhaal.
In het filmpje wat ik boven heb geplaatst zie je ook dat die jongen de hele tijd rustig blijft terwijl dat meisje hem hele tijd probeert te vernederen. Hij doet pas iets wanneer zij vol uithaalt naar zijn hoofd. Hij geeft een klap met zijn vingers om te waarschuwen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft niks met mannelijkheid te maken - tenzij je vrouwen ziet als incompetente wezens die tegen hunzelf beschermd moeten worden.
We hebben het over een bitch slap hier, niet iets dat een ernstige verwonding kan opleveren. Volgens mij was ik daar duidelijk in. En nee, ik zie vrouwen niet als incompetente wezens, maar wel als fysiek zwakker en dat zelfbeheersing iemand die fysiek sterker is wel siert (of gewoon een van de twee).quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft niks met mannelijkheid te maken - tenzij je vrouwen ziet als incompetente wezens die tegen hunzelf beschermd moeten worden.
Lulz dom wicht.quote:
Heeft imo niks met zelfbeheersing te maken. Dat is een beetje kortzichtig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hebben het over een bitch slap hier, niet iets dat een ernstige verwonding kan opleveren. Volgens mij was ik daar duidelijk in. En nee, ik zie vrouwen niet als incompetente wezens, maar wel als fysiek zwakker en dat zelfbeheersing iemand die fysiek sterker is wel siert (of gewoon een van de twee).
Want dit is wat ik zeg? Dit is gewoon mishandeling.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooit teruggeslagen. Een echte man..
[..]
..zonder ballen.
Zou het zover komen denk je als hij haar een platte hand teruggaf als waarschuwing? Mocht zij hem zomaar hebben geslagen uiteraard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want dit is wat ik zeg? Dit is gewoon mishandeling.
Wat heeft dat er mee te maken dan? Wat maakt het uit wat de ernst is? Het is toch duidelijk dat de vrouw jou fysiek wil pijnigen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hebben het over een bitch slap hier, niet iets dat een ernstige verwonding kan opleveren. Volgens mij was ik daar duidelijk in.
Blijkbaar zie jij vrouwen wel als incompetente wezens. Waarom zou een volwassen vrouw die ervoor kiest om iemand fysiek te pijnigen niet hetzelfde mogen voelen? Wat kan hier de reden voor zijn? Fysiek zwakker zijn heeft er niks mee te maken. Je kunt ook minder hard terugslaan. Een keer een klap teruggeven zou haar genoeg moeten waarschuwen. Als ze daarna nog doorgaat dan wilt ze het gewoon.quote:En nee, ik zie vrouwen niet als incompetente wezens
Dus dit geldt ook voor man-man ruzies en/of vrouw-vrouw ruzies? Een grote vrouw die wordt aangevallen door een kleine vrouw zou ook niet mogen terugslaan?quote:maar wel als fysiek zwakker en dat zelfbeheersing iemand die fysiek sterker is wel siert (of gewoon een van de twee).
Dit vind ik eigk wel een heel goed punt. Is er ook sprake van 'zwakker geslacht' als de vrouw sterker is dan de man en hem een klap geeft?quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
Dus dit geldt ook voor man-man ruzies en/of vrouw-vrouw ruzies? Een grote vrouw die wordt aangevallen door een kleine vrouw zou ook niet terug moeten slaan?
Tuurlijk mag je terugslaan als je de eerste keer ziet dat ze niet voor rede vatbaar is. Je laat je toch niet mishandelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou het zover komen denk je als hij haar een platte hand teruggaf als waarschuwing? Mocht zij hem zomaar hebben geslagen uiteraard.
oke..maar hier ging het toch ook omquote:Op donderdag 19 februari 2015 03:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je terugslaan als je de eerste keer ziet dat ze niet voor rede vatbaar is. Je laat je toch niet mishandelen.
En hij zei eerst terugslaan bij tweede keer en nu eerste keer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Net zegt die nog dat je haar armen en handen moet vasthouden om niet geslapt te worden.
Ik heb voortaan altijd crackers op mijn kamer liggen. Zo hatelijk om van de zolder helemaaaal naar beneden te lopen door honger.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:18 schreef Che_ het volgende:
in bed liggen met beetje slaap maar ook honger. Dilemma
Kutste gevoel dit
Volgens mij zeg ik dat als ze doorgaat na jouw poging om het te stoppen, je best gepast terug mag slaan inderdaad. Dit heeft niks met incompetentie te maken, maar gewoon een omgangsvorm. Een vrouw die sowieso het lef heeft om je zonder reden te slaan, doet dat met het idee dat de man niet terug zal slaan, daar geef ik je gelijk in, maar ik zeg weer dat de man wel eerst zelfbeheersing mag tonen omdat hij fysiek veelal sterker is. Je hoeft je niet mee te laten slepen door iedere gek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dan? Wat maakt het uit wat de ernst is? Het is toch duidelijk dat de vrouw jou fysiek wil pijnigen?
[..]
Blijkbaar zie jij vrouwen wel als incompetente wezens. Waarom zou een volwassen vrouw die ervoor kiest om iemand fysiek te pijnigen niet hetzelfde mogen voelen? Wat kan hier de reden voor zijn? Fysiek zwakker zijn heeft er niks mee te maken. Je kunt ook minder hard terugslaan. Een keer een klap teruggeven zou haar genoeg moeten waarschuwen. Als ze daarna nog doorgaat dan wilt ze het gewoon.
[..]
Dus dit geldt ook voor man-man ruzies en/of vrouw-vrouw ruzies? Een grote vrouw die wordt aangevallen door een kleine vrouw zou ook niet mogen terugslaan?
Het ging erom dat jij bij een simpele bitch slap ook meteen terug zou slaan, niet dat je je laat mishandelen. Jezus, praat ik geen Nederlands?quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
oke..maar hier ging het toch ook om
quote:Zo zonder reden een klap geven? Ik had haar zelfde platte hand terug gegeven.
Ik eet nooit crackers omdat ik altijd denk te droog maar als ik het eenmaal eet vind ik het wel lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2015 03:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb voortaan altijd crackers op mijn kamer liggen. Zo hatelijk om van de zolder helemaaaal naar beneden te lopen door honger.
Er staat ''als ze niet voor rede vatbaar is''...quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
En hij zei eerst terugslaan bij tweede keer en nu eerste keer.
tijd om te slapen tm
Doe je dit ook bij mannen die fysiek minder sterk zijn dan jij? Wanneer een man jou een klap in het gezicht verkoopt. Loop je dan ook rustig door?quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat als ze doorgaat na jouw poging om het te stoppen, je best gepast terug mag slaan inderdaad. Dit heeft niks met incompetentie te maken, maar gewoon een omgangsvorm. Een vrouw die sowieso het lef heeft om je zonder reden te slaan, doet dat met het idee dat de man niet terug zal slaan, daar geef ik je gelijk in, maar ik zeg weer dat de man wel eerst zelfbeheersing mag tonen omdat hij fysiek veelal sterker is. Je hoeft je niet mee te laten slepen door iedere gek.
Ik betwijfel of een man die je slaat dat met de gedachte doet dat je niet terug zal slaan.
Dat is geen simpele bitchslap hoor. Die vrouw probeert gewoon met veel kracht die jongen een harde klap te geven. Zonder enige aanleiding of iets. Als je dat toelaat zal ze hem vaker mishandelen en steeds erger net zoals het geval met die man die anderhalf jaar lang werd mishandeld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij bij een simpele bitch slap ook meteen terug zou slaan, niet dat je je laat mishandelen. Jezus, praat ik geen Nederlands?
[..]
Wie is er nou voor rede vatbaar als ze zomaar uithaaltquote:Op donderdag 19 februari 2015 03:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er staat ''als ze niet voor rede vatbaar is''...
Welke gezonde bitch slaat een man zomaar? Of uberhaupt een mens. Man of vrouw.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er staat ''als ze niet voor rede vatbaar is''...
Memo to self. Als ik ooit bij meet benquote:Op donderdag 19 februari 2015 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik ooit wordt aangevallen door een fysiek zwakker of sterker persoon (man of vrouw, lichamelijk en verstandelijk gehandicapten daargelaten), dan slap ik de tering uit die persoon, trek ik alle haren uit zijn/haar hoofd en vil ik zijn/haar huid met mijn nagels. Ik kan heeel agressief worden wanneer ik word geprovoceerd.
Maar gelukkig is dat al 100 jaar niet gebeurd en ben ik veel te lief om aangevallen te worden (irl dan).
Ik zeg toch net dat een man kan verwachten dat hij teruggeslagen wordt? Een vrouw die slaat verwacht zoals je zelf ook al zei misschien niet dat de man terugslaat en de man mag daar wel beheerst op reageren, vind ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je dit ook bij mannen die fysiek minder sterk zijn dan jij? Wanneer een man jou een klap in het gezicht verkoopt. Loop je dan ook rustig door?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie is er nou voor rede vatbaar als ze zomaar uithaalt
Dat zeg ik, je laat je toch niet door iedere gek meeslepen in een gevecht of ruzie? Is het zo'n gekke gedachte om eerst zelfbeheersing te tonen en iets niet te laten escaleren?quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke gezonde bitch slaat een man zomaar? Of uberhaupt een mens. Man of vrouw.
Pas maar op. Iedereen hier.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Memo to self. Als ik ooit bij meet ben
Die beheersing is als je niet ingaat op haar geschreeuw of gescheld. Net en beleefd blijft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat een man kan verwachten dat hij teruggeslagen wordt? Een vrouw die slaat verwacht zoals je zelf ook al zei misschien niet dat de man terugslaat en de man mag daar wel beheerst op reageren, vind ik.
Vaker mishandelen? Ze zijn op tv. Ze was heus wel gestopt als hij haar handen eens stevig had vastgepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen simpele bitchslap hoor. Die vrouw probeert gewoon met veel kracht die jongen een harde klap te geven. Zonder enige aanleiding of iets. Als je dat toelaat zal ze hem vaker mishandelen en steeds erger net zoals het geval met die man die anderhalf jaar lang werd mishandeld.
Dit is echt belachelijk sorry dat ik het zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat een man kan verwachten dat hij teruggeslagen wordt? Een vrouw die slaat verwacht zoals je zelf ook al zei misschien niet dat de man terugslaat en de man mag daar wel beheerst op reageren, vind ik.
Hahahahah ik moest hier hard om lachenquote:Op donderdag 19 februari 2015 03:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vaker mishandelen? Ze zijn op tv. Ze was heus wel gestopt als hij haar handen eens stevig had vastgepakt.
Ik denk dat jij en stimo wel een volle 12-ronde gevecht zullen hebben en dat de winnaar op punten beslist moet worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pas maar op. Iedereen hier.
Heb bij iedereen die hier weleens post al een uitwerking gemaakt van hoe ik die persoon zou kunnen neerhalen mocht dat ooit nodig zijn. Al dat gepraat over dieet en weet ik veel wat was gewoon een smoes om achter jullie maten te komen om zo mijn plannetje beter uit te werken.
Dunnow man. Is tricky. Had een plan uitgewerkt maar ze is nu bezig met afvallen. Nu moet ik dat ook allemaal aanpassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en stimo wel een volle 12-ronde gevecht zullen hebben en dat de winnaar op punten beslist moet worden.
Ik weet. 5-gangenmenu bestellen en zorgen dat ze veel gaat eten. Daarna is ze helemaal afgemat en half knockout.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dunnow man. Is tricky. Had een plan uitgewerkt maar ze is nu bezig met afvallen. Nu moet ik dat ook allemaal aanpassen.
Alsof ik mezelf kan beheersen. Ik ga dan zeker meer eten dan zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet. 5-gangenmenu bestellen en zorgen dat ze veel gaat eten. Daarna is ze helemaal afgemat en half knockout.
Dat gaat nu iets moeilijker idd
Jullie zijn allebei bla. Irl vet lief en rustig en elkaar hele tijd complimenteren en alleen hier grote mond en ruziën.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf kan beheersen. Ik ga dan zeker meer eten dan zijn.
Weetje hoe vermoeiend om dit vol te houden. Hij is gek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:51 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.theladbible.co(...)g-photos-on-facebook
In dit geval is vrouw wel gerechtvaardigd om haar man te slappen. Of zijn ballen af te snijden.
Wat een wijf ook jij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik ooit wordt aangevallen door een fysiek zwakker of sterker persoon (man of vrouw - lichamelijk en verstandelijk gehandicapten daargelaten tho), dan slap ik de tering uit die persoon, trek ik alle haren uit zijn/haar hoofd en vil ik zijn/haar huid met mijn nagels. Ik kan heeel agressief worden wanneer ik word geprovoceerd.
Maar gelukkig is dat al 100 jaar niet gebeurd en ben ik veel te lief om aangevallen te worden (irl dan).
Letland en Litouwen hebben mooie vrouwen zo te zienquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef TheMagnificent het volgende:
http://m.9gag.com/gag/aGw0YGX
Letland, Mexico en Litouwen...
De Colombiaanse ook inderdaad:quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Letland en Litouwen hebben mooie vrouwen zo te zien
Maar Colombiaanse chicks zijn ook
Goh. Je leek te vallen voor donker en krullen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:30 schreef Che_ het volgende:
Die uit SF is ook mooi.
Zwak voor roodharigen en gingers
Slaan. Trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Mijn kung-fu skills tevoorschijn halen?
Dat ook. Maar in gevecht denk ik niet na hoor. Dus zeker dat ik wel nagels gebruik.quote:
ook jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Je leek te vallen voor donker en krullen?
Ik vocht vroeger veel.. rezillik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Maar in gevecht denk ik niet na hoor. Dus zeker dat ik wel nagels gebruik.
Maar like said, ik ben superrrrrrr lief.Dus bijna geen kans dat het ooit gaat gebeuren.
Ik heb ook regelmatig gevochten toen ik een tiener was. Maar na de middelbare niet meer. Ik ben sindsdien een stuuuuk rustiger geworden. Nu reageer ik mij gewoon af op jullie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vocht vroeger veel.. rezillik.
Op wie kan ik dat doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gevochten toen ik een tiener was. Maar na de middelbare niet meer. Ik ben sindsdien een stuuuuk rustiger geworden. Nu reageer ik mij gewoon af op jullie.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
ook ja
stijl haar is ook mooi
Alsof je maar 1 smaak mag hebben
Dit ben ik nog steedsquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk dit ben ik toen ik een baby was
https://www.facebook.com/(...)76794&type=2&theater
Ik dacht dat jij ook dezelfde truc toepaste.quote:
Ik word helemaal week als iemand dat doet. Val dan ook snel in slaapquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Muahah ik ook maar alleen een stuk groter.
Door wie laat je dat doen dan? Net als met jezelf kietelen voel ik eigenlijk vrij weinig van jezelf aanraken.quote:
Ik raak soms zo gestresst op werk. Dit is nog niet afreageren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook dezelfde truc toepaste.
Ik ga pannenkoeken maken meen. Amerikaanse. Maar dan met havermout. Beslag staat al klaar oogh.
Leer het principe van een forum en kom dan terug.quote:
Weet ik. Ik reageer me af nu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leer het principe van een forum en kom dan terug.Ik geef gewoon aan dat ik het met hem eens ben.
Dat heeft idd weinig effect.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door wie laat je dat doen dan? Net als met jezelf kietelen voel ik eigenlijk vrij weinig van jezelf aanraken.
Rub and tug, goed bezig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat heeft idd weinig effect.
Mijn telefoonlijst staat vol met Thaise masseuses.
Apart. Meeste voelen dat wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door wie laat je dat doen dan? Net als met jezelf kietelen voel ik eigenlijk vrij weinig van jezelf aanraken.
Tuurlijk voel je wat, een lichte tinteling, maar niet wat ik zou noemen een bijzonder aangenaam gevoel ofzo. Bij vrouwen kan dat over het algemeen misschien anders zijn, weet ik niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Apart. Meeste voelen dat wel.
Ze bedoelt iets anders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je wat, een lichte tinteling, maar niet wat ik zou noemen een bijzonder aangenaam geboel ofzo. Bij vrouwen kan dat over het algemeen misschien anders zijn, weet ik niet.
Daaaaaangquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, lijk nu misschien een beetje perv nu ik hier weer mee kom, maar zij is dus Iraanse blijkbaar...
http://instagram.com/uldouz
Zou ik niet meteen denken. Wat jullie? Al deed de naam wel iets Midden-Oosters vermoeden. Stond gisteren bij populaire suggesties op Insta. Goed figuur.
quote:
Dacht zelf meer Latina of Arabisch/Libanees.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er precies niet-Iraans aan haar dan?
Ja, ik ook. Maar boyle gelmis boyle gececek. Vrouwen zijn gewoon lustobjecten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal wel als een shag rokende lesbi klinken maar word wat ontoepasselijk van hoe mannen zich soms uitlaten ovwr vrouwen.
Wat is dit voor onzin. Jij hebt vaak aangegeven op grote, gespierde mannen te vallen en ook foto's gepost en nu is het niet goed dat mannen op curvy, niet-anorexia vrouwen vallen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal wel als een shag rokende lesbi klinken maar word wat ontoepasselijk van hoe mannen zich soms uitlaten ovwr vrouwen.
Dat deze vrouwen hier ook aan meedoenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar boyle gelmis boyle gececek. Vrouwen zijn gewoon lustobjecten.
Ik bedoel, vrouwen doen er net zo hard aan mee.
Het gaat om de beoordeling van vrouwen om hun sletty foto's.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Jij hebt vaak aangegeven op grote, gespierde mannen te vallen en ook foto's gepost en nu is het niet goed dat mannen op curvy, niet-anorexia vrouwen vallen?
En als het platte modellen waren, was het ook niet goed
En waarom worden die sletty foto's geplaatst, denk je? Die vrouwen houden van zulke aandacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat om de beoordeling van vrouwen om hun sletty foto's.
Dat niet iedere vrouw gezegend is met een lichaam als de hare betekent niet dat ze ook meteen anorexia heeft. Waarom moet er altijd gekankerd worden op een soort vrouw om een andere op te hemelen? Of het nou dun of dik is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Jij hebt vaak aangegeven op grote, gespierde mannen te vallen en ook foto's gepost en nu is het niet goed dat mannen op curvy, niet-anorexia vrouwen vallen?
En als het platte modellen waren, was het ook niet goed
Het is niet pervy als ze zelf zulke foto's op instagram zet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, lijk nu misschien een beetje perv nu ik hier weer mee kom, maar zij is dus Iraanse blijkbaar...
Zou ik niet meteen denken. Wat jullie? Al deed de naam wel iets Midden-Oosters vermoeden. Stond gisteren bij populaire suggesties op Insta. Goed figuur.
Dat was gewoon als krachtterm. Er is ook vaak gezeik van vrouwen dat mannen alleen op maatje s vallen enzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat niet iedere vrouw gezegend is met een lichaam als de hare betekent niet dat ze ook meteen anorexia heeft. Waarom moet er altijd gekankerd worden op een soort vrouw om een andere op te hemelen? Of het nou dun of dik is.
Jij begrijpt zelf niet eens wat je zegtquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Che kap eens met TM na te doen. Iets compleet verkeerd begrijpen.
Het gaat niet om het figuur van haar.
Onzekere vrouwen doen dit. Jullie voeden dit soort vrouwen. Kijk mannen als Atak vooral. Denkt met zijn pik zodra hij een vrouw ziet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
En waarom worden die sletty foto's geplaatst, denk je? Die vrouwen houden van zulke aandacht.
Niet zo hypocriet doen jij
Jij bent wel erg hypocriet bezig, dat begrijp je?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen doen dit. Jullie voeden dit soort vrouwen. Kijk mannen als Atak vooral. Denkt met zijn pik zodra hij een vrouw ziet.
Waarom hebben vrouwen dit niet? Zijn jullie inferieur?
OMG zij heeft The Rock ontmoet, wat een Bazin der vrouwen is dat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is wel typisch voor Iraanse vrouwen. Ik vind zelf: less is more.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:12 schreef Mathemaat het volgende:
Ze heeft overdreven veel make-up op. Ik kan er niets uit maken![]()
Het is best irritant, want misschien is ze wel mooi. Maar je ziet het nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Is wel typisch voor Iraanse vrouwen.
Vaak zijn ze niet blij met hoe ze eruit zien zonder make-up. Ik vind het zelf gezichtsbedrog. Als mannen bijv zich rijker voordoen dan ze werkelijk zijn worden ze door feminsten uit eklaar gestrokken. Vrouwen krijgen niet dezelfde kritiek. We leven eenmaal in een feministische wereld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is best irritant, want misschien is ze wel mooi. Maar je ziet het niet
Je hebt aantrekkelijk vinden en daarnaast geilen. Je snapt de nuance?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo, je doet erg hypocriet. Jij bent altijd de eerste die hier wat zegt over het uiterlijk van een man.
Dat een man zoiets als ideaalfiguur aantrekkelijk vind en bespreekt, betekent niet dat andere figuren onaantrekkelijk zijn. Sowieso, hoeveel mannen kunnen zo'n chick scoren irl?
En dit dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit dus. Geen ballen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooit teruggeslagen. Een echte man..
[..]
..zonder ballen.
O, was al gepost dus. Sorry.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik ooit wordt aangevallen door een fysiek zwakker of sterker persoon (man of vrouw - lichamelijk en verstandelijk gehandicapten daargelaten tho), dan slap ik de tering uit die persoon, trek ik alle haren uit zijn/haar hoofd en vil ik zijn/haar huid met mijn nagels. Ik kan heeel agressief worden wanneer ik word geprovoceerd.
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik begrijp de nuance; zie het GYM-topic als voorbeeld hoe men er over vrouwen spreekt, maar ik begreep niet zo goed waarom je hier ineens mee kwam na mijn post. Ik wees gewoon op haar goede figuur. En zoals Che zegt, zetten zulke vrouwen zichzelf neer als lustobject en doen ze het voor de aandacht. Waarom zou je anders iedere week foto's in bikini posten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt aantrekkelijk vinden en daarnaast geilen. Je snapt de nuance?
Ik doel niet op het mooi vinden van een vrouw. Wel het ze zien als lustobject.
Het ging meer om hoe men tegenwoordig omgaat met vrouwelijk schoon of gewoon vrouwen.
Denk je dat het GYM-topic een accurate weergave van de werkelijkheid is ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik begrijp de nuance; zie het GYM-topic als voorbeeld hoe men er over vrouwen spreekt, maar ik begreep niet zo goed waarom je hier ineens mee kwam na mijn post. Ik weest gewoon op haar goede figuur. En zoals Che zegt, zetten zulke vrouwen zich zelf neer als lustobject en doen ze het voor de aandacht. Waarom zou je anders iedere week foto's in bikini posten?
Werkelijkheid is ook net zo erg. Vooral in NL vind ik het apart hoe ook de oudere mannen praten over vrouwen en seksquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk je dat het GYM-topic een accurate weergave van de werkelijkheid is ofzo?
Het voedt elkaar. Het ergerde mij ineens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik begrijp de nuance; zie het GYM-topic als voorbeeld hoe men er over vrouwen spreekt, maar ik begreep niet zo goed waarom je hier ineens mee kwam na mijn post. Ik wees gewoon op haar goede figuur. En zoals Che zegt, zetten zulke vrouwen zichzelf neer als lustobject en doen ze het voor de aandacht. Waarom zou je anders iedere week foto's in bikini posten?
Zeg ik dat? Ik wijs op hoe er gepraat wordt over vrouwen in dat topic, evenals jouw schunnige, suggestieve opmerkingen hier om de twee posts.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk je dat het GYM-topic een accurate weergave van de werkelijkheid is ofzo?
Het zou niet de eerste keer zijn dat je weer eens hypocriet bezig was..quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het voedt elkaar. Het ergerde mij ineens.
Mannen onder elkaar, machogedrag, dit dat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Werkelijkheid is ook net zo erg. Vooral in NL vind ik het apart hoe ook de oudere mannen praten over vrouwen en seks
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik wijs op hoe er gepraat wordt over vrouwen in dat topic, evenals jouw schunnige, suggestieve opmerkingen hier om de twee posts.
Amerikaanse pannenkoeken gemaakt met rijst/kokosmelk, driekwart havermout en kwart deel normale meel. Daaroverheen opgewarmde blauwe bessen, kaneel en een beeeetje honing. jaaaammmiequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt? Ik ga zo gehakt fixen met eieren
Gtfo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat je weer eens hypocriet bezig was..
Pestkop.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amerikaanse pannenkoeken gemaakt met rijst/kokosmelk, driekwart havermout en kwart deel normale meel. Daaroverheen opgewarmde blauwe bessen, kaneel en een beeeetje honing. jaaaammmie
Je hebt gewone rijstemelk en een combo van rijst/kokosmelk. Ik pak altijd die laatste en hij smaakt redelijk neutraal. Wel een hele lichte kokosgeur en inimini beetje zoete smaak, maar die zoete smaak is natuurlijk en niet toegevoegd door de fabrikant (wat het geval is bij de amandelmelk van dat merk (almond dream)).quote:
Nee, het is gewoon seksuele humor, maar soms is het too much.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Je neemt trollposts op Fok! iets te serieus, volgens mij.
Nee, wil gewoon hipster zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef Deuce92 het volgende:
Is er een reden dat je geen gewone melk gebruikt?
Gozlemequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:10 schreef Atak het volgende:
Ik ga zo naar mijn opa en oma. Ze hebben gozleme gemaakt met champignons etc:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:10 schreef Atak het volgende:
Ik ga zo naar mijn opa en oma. Ze hebben gozleme gemaakt met champignons etc:
[ afbeelding ]
Ik gebruik amandelmelk unsweetened. Is me goed bevallen!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt gewone rijstemelk en een combo van rijst/kokosmelk. Ik pak altijd die laatste en hij smaakt redelijk neutraal. Wel een hele lichte kokosgeur en inimini beetje zoete smaak, maar die zoete smaak is natuurlijk en niet toegevoegd door de fabrikant (wat het geval is bij de amandelmelk van dat merk (almond dream)).
Oh en hij smaakt ook best waterig maar ik gebruik het altijd in overnight oats/pannenkoeken etc. Dus ik proef niks van de waterigheid
Reden één lijkt mij het aannemelijkst.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon hipster zijn.
Duh. Lactose doet mij geen goed.
Ja, die zag ik laatst ook. Misschien dat ik die ook eens een keer probeer. Heb ooit de ongezoete van Alpro geprobeerd en ging bijna over mijn nek. Zo vies.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik gebruik amandelmelk unsweetened. Is me goed bevallen!
Zonder iets erbij is het ook kkvies.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag kwark gehad. Deed letterlijk 40 min over mijn ontbijt.
At het met muesli en banaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zonder iets erbij is het ook kkvies.
De kwark zelf blijft dan echter dik en smakeloos.quote:
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De kwark zelf blijft dan echter dik en smakeloos.
Ik doe er zelf een scheutje melk en wat zoetstof. Echt een wereld van verschil.
quote:Eerwraak?
Het kind had ongewenste eigenschappen, en tastte daarmee de eer van de familie aan.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
Moeder vermoordt zoon om grote oren
Eerwraak!Er stonden verder ook wat Islam-gerelateerde berichtjes maar die zijn verwijderd blijkbaar. Maar serieus, Nederlanders vinden altijd wel een manier om een misdrijf in Turkije/Islamitische wereld te linken aan eerwraak.
[..]
Rip skinny bitch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
1.5 kilo m&m's peanut butter besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Rip skinny bitch.Seurry maar peanut butter m&m's deel ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, voor alle Amerikaanse pindakaas-choco lovers, welke vinden jullie beter, de pindakaas van Reese's of die van M&M's? I loveeee m&m's pindakaas maar verafschuw Reese's chocolade pindakaas shit. Die pindakaas is zooo vies he. Heeft zo'n hele rare smaak. Terwijl die van de m&m's meer lijkt op 'onze' pindakaas.
Reeses is idd viessssquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Seurry maar peanut butter m&m's deel ik niet.
Btw, voor alle Amerikaanse pindakaas-choco lovers, welke vinden jullie beter, de pindakaas van Reese's of die van M&M's? I loveeee m&m's pindakaas maar verafschuw Reese's chocolade pindakaas shit. Die pindakaas is zooo vies he. Heeft zo'n hele rare smaak. Terwijl die van de m&m's meer lijkt op 'onze' pindakaas.
Gelukkig kom ik noooooit buiten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk zit Bortsyh veilig op zolder
http://www.nu.nl/binnenla(...)iniek-in-venray.html
Sws eet ik 78% choco na avondeten (37 gramquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
@stimoo choco gegeten?
[..]
Gelukkig kom ik noooooit buiten.
Ik zit propvol. Bu ne bicim rejimse moet nu pushen om mn kcal te halen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
Mwah valt nog wel mee toch? Afiyet olsun. Ik ga zo aan de rijst. Carbs.
Huh.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit propvol. Bu ne bicim rejimse moet nu pushen om mn kcal te halen.
ik denk eerder de helftquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws eet ik 78% choco na avondeten (37 gram)
Ik heb kapsalon overgeslagen (was bij iemand op bezoek) en ben zelf gaan koken daar. Heb patates ezme gegeten met paprika, champignons en frikandel van de gril.
Kapsalon zag er goed uit ama dat was zeker 2000 kcal.
Jazeker. Ben net begonnen amaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh.Harbiden ne bicim. Val je wel af?
Koeliaki told you!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
Borte wat me wel opvalt: geen tarwe is geen diarree meer
72 kilo @ circa 186 centimeterquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef Atak het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kilo iedereen hier is. Altijd over voedsel en shit![]()
Beetje weinigquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
72 kilo @ circa 186 centimeter
81 kg @ 186 cm. Ik breek je door 2quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
72 kilo @ circa 185 centimeter
125 kg en 183 cm, problem var?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef Atak het volgende:
~78kg @ 180cm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef Atak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef Atak het volgende:
[..]
81 kg @ 186 cm. Ik breek je door 2
Ben jij Iranees?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
Ben wel een dwerg tussen al deze Turken en Koerden, zo te zien.
Wil je zeggen dat ik slechte genen heb, Atak? Heb je problemen met mij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik eet relatief veel maar ik heb gewoon goeie genen. Ik kom niet aan.
Als ik jou was zou ik 'm steken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik slechte genen heb, Atak? Heb je problemen met mij?
Ik kom juist aan van fanatiek trainen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja sinds ik niet meer fanatiek train val ik af
Heeft er waarschijnlijk meer mee te maken dat je ook minder eet dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja sinds ik niet meer fanatiek train val ik af
Techniek is alles, dikke donerbuikjes nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef Atak het volgende:
[..]
81 kg @ 186 cm. Ik breek je door 2
Me too.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kom juist aan van fanatiek trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |