quote:Eerwraak?
Het kind had ongewenste eigenschappen, en tastte daarmee de eer van de familie aan.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
Moeder vermoordt zoon om grote oren
Eerwraak!Er stonden verder ook wat Islam-gerelateerde berichtjes maar die zijn verwijderd blijkbaar. Maar serieus, Nederlanders vinden altijd wel een manier om een misdrijf in Turkije/Islamitische wereld te linken aan eerwraak.
[..]
Rip skinny bitch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
1.5 kilo m&m's peanut butter besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Rip skinny bitch.Seurry maar peanut butter m&m's deel ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, voor alle Amerikaanse pindakaas-choco lovers, welke vinden jullie beter, de pindakaas van Reese's of die van M&M's? I loveeee m&m's pindakaas maar verafschuw Reese's chocolade pindakaas shit. Die pindakaas is zooo vies he. Heeft zo'n hele rare smaak. Terwijl die van de m&m's meer lijkt op 'onze' pindakaas.
Reeses is idd viessssquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Seurry maar peanut butter m&m's deel ik niet.
Btw, voor alle Amerikaanse pindakaas-choco lovers, welke vinden jullie beter, de pindakaas van Reese's of die van M&M's? I loveeee m&m's pindakaas maar verafschuw Reese's chocolade pindakaas shit. Die pindakaas is zooo vies he. Heeft zo'n hele rare smaak. Terwijl die van de m&m's meer lijkt op 'onze' pindakaas.
Gelukkig kom ik noooooit buiten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk zit Bortsyh veilig op zolder
http://www.nu.nl/binnenla(...)iniek-in-venray.html
Sws eet ik 78% choco na avondeten (37 gramquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
@stimoo choco gegeten?
[..]
Gelukkig kom ik noooooit buiten.
Ik zit propvol. Bu ne bicim rejimse moet nu pushen om mn kcal te halen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
Mwah valt nog wel mee toch? Afiyet olsun. Ik ga zo aan de rijst. Carbs.
Huh.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit propvol. Bu ne bicim rejimse moet nu pushen om mn kcal te halen.
ik denk eerder de helftquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws eet ik 78% choco na avondeten (37 gram)
Ik heb kapsalon overgeslagen (was bij iemand op bezoek) en ben zelf gaan koken daar. Heb patates ezme gegeten met paprika, champignons en frikandel van de gril.
Kapsalon zag er goed uit ama dat was zeker 2000 kcal.
Jazeker. Ben net begonnen amaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh.Harbiden ne bicim. Val je wel af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |