Vind de video wel leuk gemaakt, maar het liedje zelf...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haar laatste video heeft best veel dislikes voor een Beyonce video.
Tataren zien er niet Chinees uit. Ze hebben hun eigen look. Sommige zien er Europees uit, andere weer Turks en Centraal-Aziatisch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
paar van mijn neven en nichten lijken net Chinezen ja
Ik gelukkig niet
Ik vind alles met spleetogen op Chinezen lijken, ookal is dat niet altijd zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Tataren zien er niet Chinees uit. Ze hebben hun eigen look. Sommige zien er Europees uit, andere weer Turks en Centraal-Aziatisch.
Is saban niet jouw vorige account? Ik herinner me een oude foto van jou waarop je best op een Tatar leek, ik kan me vergissen, maar op je meest recente foto's inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
paar van mijn neven en nichten lijken net Chinezen ja
Ik gelukkig niet
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Bitchezzzz ik vind net een halve zak zoute drop. En jullie krijgen niksss.
Heb je die nooit gehad in je kindertijd? Die dingen werden vroeger vaak verkocht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst Haribo Konfektstaven gehad. Ik dacht dat het drop was, maar smaakte totaal niet naar drop.
Die valt nog mee jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst Haribo Konfektstaven gehad. Ik dacht dat het drop was, maar smaakte totaal niet naar drop.
Rauwe eiquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Atak het volgende:
Wie heeft wel een lekkere tartaar gehad?
[ afbeelding ]
Dit gerecht is Frans maar de Fransen hadden dit gerecht geleerd van de Tataren tijdens de Krim-oorlog (in 1853).
Ik denk het wel, maar ik dacht dat je nog wat drop zou proeven, maar je proeft alleen maar die zoete vulling eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je die nooit gehad in je kindertijd? Die dingen werden vroeger vaak verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |