SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja dat. Ik vraag mij wel af wat er toen is gebeurd tho. Best heftig als je zusje je man zo aanvalt.Maar niemand weet.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergeten
Raar dat jay z niks deed, hij heeft in het verleden wel losse handjes gehad richting vrouwen
Dat zijn allemaal Krim-Tataren. Of vallen daaronder iig. Krim-Tatarca is zo beïnvloed door het Ottomaans/Turks dat het officieel geen Kipchak maar Oghuz Turks is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef xaban06 het volgende:
Borte, hoe noemen ze de tataren die uit gebied van Roemenie komen?
je gaat mij niet vertellen dat jij als tatar zijnde, kayseri mantisi eet wat maar een halve cm groot is waardoor er geen vulling in past he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Atak het volgende:
Kazakstaanse Manti is ook lekker. Ik at dat keertje bij een Kazakstaanse vriendin. Zij stomen de manti en de manti is ook groter.
Ik weet dat mijn moederkant uit dat gebied komt. En nogai tataren dan? Dat is vaderskant.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal Krim-Tataren. Of vallen daaronder iig. Krim-Tatarca is zo beïnvloed door het Ottomaans/Turks dat het officieel geen Kipchak maar Oghuz Turks is.
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergeten
Raar dat jay z niks deed, hij heeft in het verleden wel losse handjes gehad richting vrouwen
Nogay is wel Kipchak en lijkt meer op Tataristan-Tatar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn moederkant uit dat gebied komt. En nogai tataren dan? Dat is vaderskant.
In Centraal-Azië maken ze het groot inderdaad. De Koreanen kennen het ook; bij hen heet het mandu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Atak het volgende:
Kazakstaanse Manti is ook lekker. Ik at dat keertje bij een Kazakstaanse vriendin. Zij stomen de manti en de manti is ook groter.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.
[ afbeelding ]
Taylor Swiftquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welk popidool heeft dat niet?
Kipchak? Wij noemen onszelf Nogay turku/tarari, maar Kipchak??quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nogay is wel Kipchak en lijkt meer op Tataristan-Tatar.
Wederom: -->quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
te highclass en slecht voor haar imago. Lomp gewoon om toe te kijken zo
Jij bent vol-Tataars. Ikke nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij als tatar zijnde, kayseri mantisi eet wat maar een halve cm groot is waardoor er geen vulling in past he?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
te highclass en slecht voor haar imago. Lomp gewoon om toe te kijken zo
na 2 sec weggekliktquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haar laatste video heeft best veel dislikes voor een Beyonce video.
Ik blijf kijken, dunnow why.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
na 2 sec weggeklikt
Sorry ben beetje allergisch voor zulke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |