Slaan. Trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Mijn kung-fu skills tevoorschijn halen?
Dat ook. Maar in gevecht denk ik niet na hoor. Dus zeker dat ik wel nagels gebruik.quote:
ook jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Je leek te vallen voor donker en krullen?
Ik vocht vroeger veel.. rezillik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Maar in gevecht denk ik niet na hoor. Dus zeker dat ik wel nagels gebruik.
Maar like said, ik ben superrrrrrr lief.Dus bijna geen kans dat het ooit gaat gebeuren.
Ik heb ook regelmatig gevochten toen ik een tiener was. Maar na de middelbare niet meer. Ik ben sindsdien een stuuuuk rustiger geworden. Nu reageer ik mij gewoon af op jullie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vocht vroeger veel.. rezillik.
Op wie kan ik dat doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gevochten toen ik een tiener was. Maar na de middelbare niet meer. Ik ben sindsdien een stuuuuk rustiger geworden. Nu reageer ik mij gewoon af op jullie.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
ook ja
stijl haar is ook mooi
Alsof je maar 1 smaak mag hebben
Dit ben ik nog steedsquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk dit ben ik toen ik een baby was
https://www.facebook.com/(...)76794&type=2&theater
Ik dacht dat jij ook dezelfde truc toepaste.quote:
Ik word helemaal week als iemand dat doet. Val dan ook snel in slaapquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Muahah ik ook maar alleen een stuk groter.
Door wie laat je dat doen dan? Net als met jezelf kietelen voel ik eigenlijk vrij weinig van jezelf aanraken.quote:
Ik raak soms zo gestresst op werk. Dit is nog niet afreageren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook dezelfde truc toepaste.
Ik ga pannenkoeken maken meen. Amerikaanse. Maar dan met havermout. Beslag staat al klaar oogh.
Leer het principe van een forum en kom dan terug.quote:
Weet ik. Ik reageer me af nu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leer het principe van een forum en kom dan terug.Ik geef gewoon aan dat ik het met hem eens ben.
Dat heeft idd weinig effect.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door wie laat je dat doen dan? Net als met jezelf kietelen voel ik eigenlijk vrij weinig van jezelf aanraken.
Rub and tug, goed bezig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat heeft idd weinig effect.
Mijn telefoonlijst staat vol met Thaise masseuses.
Apart. Meeste voelen dat wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door wie laat je dat doen dan? Net als met jezelf kietelen voel ik eigenlijk vrij weinig van jezelf aanraken.
Tuurlijk voel je wat, een lichte tinteling, maar niet wat ik zou noemen een bijzonder aangenaam gevoel ofzo. Bij vrouwen kan dat over het algemeen misschien anders zijn, weet ik niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Apart. Meeste voelen dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |