SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja dat. Ik vraag mij wel af wat er toen is gebeurd tho. Best heftig als je zusje je man zo aanvalt.Maar niemand weet.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergeten
Raar dat jay z niks deed, hij heeft in het verleden wel losse handjes gehad richting vrouwen
Dat zijn allemaal Krim-Tataren. Of vallen daaronder iig. Krim-Tatarca is zo beïnvloed door het Ottomaans/Turks dat het officieel geen Kipchak maar Oghuz Turks is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef xaban06 het volgende:
Borte, hoe noemen ze de tataren die uit gebied van Roemenie komen?
je gaat mij niet vertellen dat jij als tatar zijnde, kayseri mantisi eet wat maar een halve cm groot is waardoor er geen vulling in past he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Atak het volgende:
Kazakstaanse Manti is ook lekker. Ik at dat keertje bij een Kazakstaanse vriendin. Zij stomen de manti en de manti is ook groter.
Ik weet dat mijn moederkant uit dat gebied komt. En nogai tataren dan? Dat is vaderskant.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal Krim-Tataren. Of vallen daaronder iig. Krim-Tatarca is zo beïnvloed door het Ottomaans/Turks dat het officieel geen Kipchak maar Oghuz Turks is.
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik had toen wel gelezen wat mogelijke reden was maar vergeten
Raar dat jay z niks deed, hij heeft in het verleden wel losse handjes gehad richting vrouwen
Nogay is wel Kipchak en lijkt meer op Tataristan-Tatar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn moederkant uit dat gebied komt. En nogai tataren dan? Dat is vaderskant.
In Centraal-Azië maken ze het groot inderdaad. De Koreanen kennen het ook; bij hen heet het mandu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Atak het volgende:
Kazakstaanse Manti is ook lekker. Ik at dat keertje bij een Kazakstaanse vriendin. Zij stomen de manti en de manti is ook groter.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond Beyonce haar reactie opmerkelijker. Defuq was dat. Ze stond erbij en keek ernaar. Gewoon helemaal niks.
[ afbeelding ]
Taylor Swiftquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welk popidool heeft dat niet?
Kipchak? Wij noemen onszelf Nogay turku/tarari, maar Kipchak??quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nogay is wel Kipchak en lijkt meer op Tataristan-Tatar.
Wederom: -->quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
te highclass en slecht voor haar imago. Lomp gewoon om toe te kijken zo
Jij bent vol-Tataars. Ikke nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij als tatar zijnde, kayseri mantisi eet wat maar een halve cm groot is waardoor er geen vulling in past he?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
te highclass en slecht voor haar imago. Lomp gewoon om toe te kijken zo
na 2 sec weggekliktquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haar laatste video heeft best veel dislikes voor een Beyonce video.
Ik blijf kijken, dunnow why.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
na 2 sec weggeklikt
Sorry ben beetje allergisch voor zulke dingen
Vind de video wel leuk gemaakt, maar het liedje zelf...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haar laatste video heeft best veel dislikes voor een Beyonce video.
Tataren zien er niet Chinees uit. Ze hebben hun eigen look. Sommige zien er Europees uit, andere weer Turks en Centraal-Aziatisch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
paar van mijn neven en nichten lijken net Chinezen ja
Ik gelukkig niet
Ik vind alles met spleetogen op Chinezen lijken, ookal is dat niet altijd zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Tataren zien er niet Chinees uit. Ze hebben hun eigen look. Sommige zien er Europees uit, andere weer Turks en Centraal-Aziatisch.
Is saban niet jouw vorige account? Ik herinner me een oude foto van jou waarop je best op een Tatar leek, ik kan me vergissen, maar op je meest recente foto's inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
paar van mijn neven en nichten lijken net Chinezen ja
Ik gelukkig niet
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Bitchezzzz ik vind net een halve zak zoute drop. En jullie krijgen niksss.
Heb je die nooit gehad in je kindertijd? Die dingen werden vroeger vaak verkocht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst Haribo Konfektstaven gehad. Ik dacht dat het drop was, maar smaakte totaal niet naar drop.
Die valt nog mee jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst Haribo Konfektstaven gehad. Ik dacht dat het drop was, maar smaakte totaal niet naar drop.
Rauwe eiquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Atak het volgende:
Wie heeft wel een lekkere tartaar gehad?
[ afbeelding ]
Dit gerecht is Frans maar de Fransen hadden dit gerecht geleerd van de Tataren tijdens de Krim-oorlog (in 1853).
Ik denk het wel, maar ik dacht dat je nog wat drop zou proeven, maar je proeft alleen maar die zoete vulling eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je die nooit gehad in je kindertijd? Die dingen werden vroeger vaak verkocht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:53 schreef Atak het volgende:
Wie heeft wel een lekkere tartaar gehad?
Mijn hemso...quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze had ik graag willen hebben maar helaas
die tataren zijn ook nooit behaard he
Ook in die van rund?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
In filet american zit vaak varkensvleees.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-in-filet-americain/quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook in die van rund?Neyse, ik eet het toch niet meer.
Nee hoor, ik vind bijv mijn stake rare tot medium-rare lekker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mannen uit West-Papoea zeker?
Echte hombres eten grilled
ben jij m/v?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze had ik graag willen hebben maar helaas
die tataren zijn ook nooit behaard he
Nooit begrepen hoe je dat kunt eten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind bijv mijn stake rare tot medium-rare lekker.
Medium rare steak heeft veel meer smaak dan een steak die over-done is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe je dat kunt eten.
Aparte keuzequote:Op donderdag 19 februari 2015 01:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
man
mijn nummer één blijft natuurlijk mesut ozil. daar heb ik speciale band mee
Wel apart dat er zoveel wordt gepleit voor gelijke rechten, maar als een vrouw slaat en man slaat terug is het not done?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Nogal een controversieel onderwerp maar even kijken hoe jullie het zien.![]()
Poll: Heb jij begrip voor deze klappende kerul?
• Abi, ik heb er begrip voor
• Sachbi, deze man is evil
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is wel een beetje tequote:Op donderdag 19 februari 2015 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is ook heeeel fout maar ik moest er vandaag echt om lachen. Dat wijf denkt dat ze zo geil is dat ze zomaar het podium op kan klimmen en Afroman mag aanranden. I love hoe hij haar vervolgens op haar plek zet..
Maar het blijft fout of zo. #saynotoviolenceblablabla
Is dat haar vriend op het laatst?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
Hij doet haar in het begin niks maar pas wanneer ze tegen hem aan begint te rijden slaat hij haar.
Echt he, je vriendin zomaar op het podium tegen een andere vent laten aanrijden. Beter smackt hij haar ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat haar vriend op het laatst?
De mietje
Mja hij is een behoorlijk grote man qua massa en hij sloeg echt heel erg hard, wat mij betreft een terecht moment voor een duw of een klap maar zeker niet zo hard hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is ook heeeel fout maar ik moest er vandaag echt om lachen. Dat wijf denkt dat ze zo geil is dat ze zomaar het podium op kan klimmen en Afroman mag aanranden. I love hoe hij haar vervolgens op haar plek zet..
Maar het blijft fout of zo. #saynotoviolenceblablabla
Maar nee, hij gaat haar troostenquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he, je vriendin zomaar op het podium tegen een andere vent laten aanrijden. Beter smackt hij haar ook.
I know I know het is niet normaal en het is goed dat hij is opgepakt. Maar op de een of andere manier vind ik het te grappig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja hij is een behoorlijk grote man qua massa en hij sloeg echt heel erg hard, wat mij betreft een terecht moment voor een duw of een klap maar zeker niet zo hard hoor
Serieus? Word je mannelijkheid aangetast dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel apart dat er zoveel wordt gepleit voor gelijke rechten, maar als een vrouw slaat en man slaat terug is het not done?
Zo zonder reden een klap geven? Ik had haar zelfde platte hand terug gegeven.
Wat lollig was dat hij niet twijfelde of daarna stopte met optreden maar gewoon even beukte en weer door speeldequote:Op donderdag 19 februari 2015 02:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know I know het is niet normaal en het is goed dat hij is opgepakt. Maar op de een of andere manier vind ik het te grappig.
Ik ben niet van dat moraalridderisme, tm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Serieus? Word je mannelijkheid aangetast dan?Als het iets van een serieuze verwonding zou opleveren, een trap in je ballen was ofzo, dan zou ik het nog begrijpen, maar met één klap ga je toch niet terugslaan?
Dat ook. Terwijl hij haar echt sloeg als een maddefakka.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat lollig was dat hij niet twijfelde of daarna stopte met optreden maar gewoon even beukte en weer door speelde
Hier ben ik het mee eens. Vrouwen die denken dat ze mannen mogen slaan omdat 'een man niet hoort te slaan' mogen een vuist krijgen zo hard als die van Afroman.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat moraalridderisme, tm.
Als iemand mij zonder reden zo een klap geeft dan krijgt ze terug als waarschuwing van: gedraag je en loop door.
Als ik het heb uitgelokt of iets doe ik niks terug
Doet me denken aan die buschauffeur die die vrouw uppercut gafquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Terwijl hij haar echt sloeg als een maddefakka.
De wattquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan die buschauffeur die die vrouw uppercut gaf
Of check dezequote:Op donderdag 19 februari 2015 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Terwijl hij haar echt sloeg als een maddefakka.
Lol, dit heeft niks met de moraalridder uithangen te maken, maar is gewoon hoe ik erover denk. Gaat gewoon om zelfbeheersing tegenover een fysiek zwakkere geslacht (ook al kan een vrouw soms echt een bitch zijn) en het is gewoon een simpele bitch slap, ook al kan je dat misschien niet verkroppen. Pak gewoon haar handen vast of weet ik wat zodat ze niet weer kan slaan. Bij een tweede klap kan ik je nog begrijpen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat moraalridderisme, tm.
Als iemand mij zonder reden zo een klap geeft dan krijgt ze terug als waarschuwing van: gedraag je en loop door.
Als ik het heb uitgelokt of iets doe ik niks terug
Een vrouw is geen kind en kan heel goed de gevolgen van geweld inschatten. Dus wanneer een vrouw zelf kiest voor geweld, mag ze ook zelf de gevolgen van die keuze ondervinden. Het is belachelijk om te zeggen dat je een vrouw die jou slaat niet zou mogen terugslaan omdat ze fysiek zwakker zou zijn. Een kind van vijf kan dit allemaal misschien niet inschatten maar een volwassen vrouw wel. En zij kiest zelf voor die keuze.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dit heeft niks met de moraalridder uithangen te maken, maar is gewoon hoe ik erover denk. Gaat gewoon om zelfbeheersing tegenover een fysiek zwakkere geslacht (ook al kan een vrouw soms echt een bitch zijn) en het is gewoon een simpele bitch slap, ook al kan je dat misschien niet verkroppen. Pak gewoon haar handen vast of weet ik wat zodat ze niet weer kan slaan. Bij een tweede klap kan ik je nog begrijpen.
maar wel met 'aantasten in mannelijkheid'?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dit heeft niks met de moraalridder uithangen te maken, maar is gewoon hoe ik erover denk. Gaat gewoon om zelfbeheersing tegenover een fysiek zwakkere geslacht (ook al kan een vrouw soms echt een bitch zijn) en het is gewoon een simpele bitch slap, ook al kan je dat misschien niet verkroppen. Pak gewoon haar handen vast of weet ik wat zodat ze niet weer kan slaan. Bij een tweede klap kan ik je nog begrijpen.
En ook echt alleen als het zo onrespectvol gebeurt zonder reden. Dat zal nauwelijks voorkomen, behalve dus bij zulke gekkies als in dat bollywoodfilmpje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een vrouw is geen kind en kan heel goed de gevolgen van geweld inschatten. Dus wanneer een vrouw zelf kiest voor geweld, mag ze ook zelf de gevolgen van die keuze ondervinden. Het is belachelijk om te zeggen dat je een vrouw die jou slaat niet zou mogen terugslaan omdat ze fysiek zwakker zou zijn. Een kind van vijf kan dit allemaal misschien niet inschatten maar een volwassen vrouw wel. En zij kiest zelf voor die keuze.
Haar handen en armen vasthouden zodat ze jou niet kan slaan.:') Come on, alsof je praat over verstandelijk beperkten die niet doorhebben waar ze mee bezig zijn. Gewoon een klap teruggeven zodat ze nog een keer herinnerd wordt aan het feit dat ze fysiek een stukk zwakker is.
Dat weet ik. Even los van de context, terugslaan bij een enkele bitch slap vind ik gewoon niet passen bij mijn idee van mannelijkheid, ook al mag een vrouw daarvan de gevolgen kennen. Daar mag je mee oneens zijn. Ik zeg ook dat wanneer je een tweede klap krijgt ik het begrijpelijk vind dat je een klap terug geeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een vrouw is geen kind en kan heel goed de gevolgen van geweld inschatten. Dus wanneer een vrouw zelf kiest voor geweld, mag ze ook zelf de gevolgen van die keuze ondervinden. Het is belachelijk om te zeggen dat je een vrouw die jou slaat niet zou mogen terugslaan omdat ze fysiek zwakker zou zijn. Een kind van vijf kan dit allemaal misschien niet inschatten maar een volwassen vrouw wel. En zij kiest zelf voor die keuze.
Het was een vraag om welke reden je terug zou slaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar wel met 'aantasten in mannelijkheid'?
never touched a woman tho. not in that way![]()
Inderdaad. Maar ik ga er even vanuit dat de reden niet veel anders is dan bij de gemiddelde man die een vrouw slaat. Gewoon een vrouw met anger control issues dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
En ook echt alleen als het zo onrespectvol gebeurt zonder reden. Dat zal nauwelijks voorkomen, behalve dus bij zulke gekkies als in dat bollywoodfilmpje.
Heeft niks met mannelijkheid te maken - tenzij je vrouwen ziet als incompetente wezens die tegen hunzelf beschermd moeten worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat weet ik. Even los van de context, terugslaan bij een enkele bitch slap vind ik gewoon niet passen bij mijn idee van mannelijkheid, ook al mag een vrouw daarvan de gevolgen kennen. Daar mag je mee oneens zijn. Ik zeg ook dat wanneer je een tweede klap krijgt ik het begrijpelijk vind dat je een klap terug geeft.
Yep.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ga er even vanuit dat de reden niet veel anders is dan bij de gemiddelde man die een vrouw slaat. Gewoon een vrouw met anger control issues dus.
Nooit teruggeslagen. Een echte man..quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep.
Ik las laatst trouwens een artikel over een man die zwaar mishandeld werd door zijn vriendin. Dat wordt best onderschat, denk ik.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-door-vriendin.dhtml
..zonder ballen.quote:De Fransman Maxime Gaget werd bijna anderhalf jaar lang stelselmatig afgeranseld door zijn vriendin. Hij moest daarom acht keer geopereerd worden, onder meer aan zijn geslachtsdelen. In het boek 'Ma compagne, mon bourreau' ('Mijn partner, mijn beul') doet de man zijn verhaal.
In het filmpje wat ik boven heb geplaatst zie je ook dat die jongen de hele tijd rustig blijft terwijl dat meisje hem hele tijd probeert te vernederen. Hij doet pas iets wanneer zij vol uithaalt naar zijn hoofd. Hij geeft een klap met zijn vingers om te waarschuwen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft niks met mannelijkheid te maken - tenzij je vrouwen ziet als incompetente wezens die tegen hunzelf beschermd moeten worden.
We hebben het over een bitch slap hier, niet iets dat een ernstige verwonding kan opleveren. Volgens mij was ik daar duidelijk in. En nee, ik zie vrouwen niet als incompetente wezens, maar wel als fysiek zwakker en dat zelfbeheersing iemand die fysiek sterker is wel siert (of gewoon een van de twee).quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft niks met mannelijkheid te maken - tenzij je vrouwen ziet als incompetente wezens die tegen hunzelf beschermd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |