Ze bedoelt iets anders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je wat, een lichte tinteling, maar niet wat ik zou noemen een bijzonder aangenaam geboel ofzo. Bij vrouwen kan dat over het algemeen misschien anders zijn, weet ik niet.
Daaaaaangquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, lijk nu misschien een beetje perv nu ik hier weer mee kom, maar zij is dus Iraanse blijkbaar...
http://instagram.com/uldouz
Zou ik niet meteen denken. Wat jullie? Al deed de naam wel iets Midden-Oosters vermoeden. Stond gisteren bij populaire suggesties op Insta. Goed figuur.
quote:
Dacht zelf meer Latina of Arabisch/Libanees.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er precies niet-Iraans aan haar dan?
Ja, ik ook. Maar boyle gelmis boyle gececek. Vrouwen zijn gewoon lustobjecten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal wel als een shag rokende lesbi klinken maar word wat ontoepasselijk van hoe mannen zich soms uitlaten ovwr vrouwen.
Wat is dit voor onzin. Jij hebt vaak aangegeven op grote, gespierde mannen te vallen en ook foto's gepost en nu is het niet goed dat mannen op curvy, niet-anorexia vrouwen vallen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal wel als een shag rokende lesbi klinken maar word wat ontoepasselijk van hoe mannen zich soms uitlaten ovwr vrouwen.
Dat deze vrouwen hier ook aan meedoenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar boyle gelmis boyle gececek. Vrouwen zijn gewoon lustobjecten.
Ik bedoel, vrouwen doen er net zo hard aan mee.
Het gaat om de beoordeling van vrouwen om hun sletty foto's.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Jij hebt vaak aangegeven op grote, gespierde mannen te vallen en ook foto's gepost en nu is het niet goed dat mannen op curvy, niet-anorexia vrouwen vallen?
En als het platte modellen waren, was het ook niet goed
En waarom worden die sletty foto's geplaatst, denk je? Die vrouwen houden van zulke aandacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat om de beoordeling van vrouwen om hun sletty foto's.
Dat niet iedere vrouw gezegend is met een lichaam als de hare betekent niet dat ze ook meteen anorexia heeft. Waarom moet er altijd gekankerd worden op een soort vrouw om een andere op te hemelen? Of het nou dun of dik is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Jij hebt vaak aangegeven op grote, gespierde mannen te vallen en ook foto's gepost en nu is het niet goed dat mannen op curvy, niet-anorexia vrouwen vallen?
En als het platte modellen waren, was het ook niet goed
Het is niet pervy als ze zelf zulke foto's op instagram zet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, lijk nu misschien een beetje perv nu ik hier weer mee kom, maar zij is dus Iraanse blijkbaar...
http://instagram.com/uldouz
Zou ik niet meteen denken. Wat jullie? Al deed de naam wel iets Midden-Oosters vermoeden. Stond gisteren bij populaire suggesties op Insta. Goed figuur.
Dat was gewoon als krachtterm. Er is ook vaak gezeik van vrouwen dat mannen alleen op maatje s vallen enzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat niet iedere vrouw gezegend is met een lichaam als de hare betekent niet dat ze ook meteen anorexia heeft. Waarom moet er altijd gekankerd worden op een soort vrouw om een andere op te hemelen? Of het nou dun of dik is.
Jij begrijpt zelf niet eens wat je zegtquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Che kap eens met TM na te doen. Iets compleet verkeerd begrijpen.
Het gaat niet om het figuur van haar.
Onzekere vrouwen doen dit. Jullie voeden dit soort vrouwen. Kijk mannen als Atak vooral. Denkt met zijn pik zodra hij een vrouw ziet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
En waarom worden die sletty foto's geplaatst, denk je? Die vrouwen houden van zulke aandacht.
Niet zo hypocriet doen jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |