abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:58:39 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149814653
Deel 1: BNW / vaccinaties
Deel 2: BNW / vaccinaties deel 2
Deel 3: BNW / vaccinaties deel 3
Deel 4 BNW / Vaccinatie-topic #4
Deel 5 BNW / Vaccinatie-topic #5

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
laatste 3 posts vorige deel

quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:

[..]

Hier moest ik hardop om lachen ^O^

ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef new_moon het volgende:
geheel OT deze keer :@

heb ook btw een vaag idee dat zoiets als ziekte van crohn wel eens getriggerd kan worden qua afwijkend immuunsysteem door vaccinaties in jeugd

Gepubliceerd op 18 feb. 2015
After an outbreak of Measles in the United States, public scrutiny in that country has refocused on the Anti-Vaccination movement, as a philosophical debate rages between defenders of personal freedom and proponents of public health legislation.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149830176
Debunking vaccine junk science won't change people's minds. Here's what will.

'I called Brendan Nyhan, a political scientist at Dartmouth who specializes in the sometimes magical thinking people have in politics and health care. In a study on perceptions of flu shots, he found correcting myths had the opposite of the desired effect on the most vaccine-skeptical among us. In another study on the measles, mumps, rubella vaccine, he found that myth-busting actually increased some parents' wariness about the shot. In his political research, he has demonstrated that giving people corrective information can deepen their misperceptions — findings that dishearten any debunker.

http://www.vox.com/2015/2/7/7993289/vaccine-beliefs
pi_149990190
Goed nieuws:

Er lijkt een succes te zijn geboekt met een experimenteel ebolavaccin: de overlevingskans van patiënten lijkt door het middel vooralsnog te groeien.

Dat hebben artsen gesteld op de conferentie The Retrovirus in Seattle, meldt NU.nl. De dokters durfden de positieve bevindingen te melden op basis van onderzoek onder 69 ebolapatiënten in West-Arfrika.

Het vaccin moet wel snel na de besmetting worden toegediend om effect te hebben. De artsen houden wel een slag om de arm: ze benadrukken dat het gaat om voorlopige resultaten.
http://www.powned.tv/nieu(...)bolavaccins_wer.html
pi_150127017
Interessant en kritisch (jaja Japie en Biekje!) stuk:
http://www.theguardian.co(...)-nasal-spray-vaccine

Samengevat: je kind tegen de griep vaccineren heeft geen zin voor het kind, maar mogelijk wel voor risicogroepen (die minder kans hebben om door een kind geinfecteerd te worden).


Aan de andere kant van het spectrum, meerdere successen in de moordadige plannen van de anti-vaccinatielobby:
WHO wijt mazelenuitbraak Bosnië aan antivaccinlobby

[ Bericht 27% gewijzigd door .SP. op 27-02-2015 22:02:19 ]
pi_150143270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef .SP. het volgende:
Interessant en kritisch (jaja Japie en Biekje!) stuk:
http://www.theguardian.co(...)-nasal-spray-vaccine

Samengevat: je kind tegen de griep vaccineren heeft geen zin voor het kind, maar mogelijk wel voor risicogroepen (die minder kans hebben om door een kind geinfecteerd te worden).

Aan de andere kant van het spectrum, meerdere successen in de moordadige plannen van de anti-vaccinatielobby:
WHO wijt mazelenuitbraak Bosnië aan antivaccinlobby
Erg eigenlijk. Ze zien zelf niet in hoe dom ze bezig zijn.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 20:44:44 #6
249559 crew  Lavenderr
pi_150228986
Pakistan arresteert honderden wegens weigering poliovaccin aan kind

Pakistan heeft in het noordwesten van het land circa vijfhonderd mannen aangehouden die weigerden hun kinderen te laten inenten tegen polio. Dat heeft de overheid vandaag meegedeeld. Het land strijdt tegen de besmettelijke vorm van kinderverlamming, die vorig jaar bij driehonderd kinderen werd vastgesteld, 93 procent meer dan het jaar ervoor.
De arrestaties vonden plaats in de stad Peshawar, in het noordwesten van het land, en in aangrenzende districten. Dat gebeurde bij de start van een drie dagen durende regionale vaccinatiecampagne, zo deelde de lokale bestuurder Riaz Mehsud mee. "We hebben alle ouders opgepakt die geweigerd hebben hun kinderen te vaccineren", verklaarde Mehsud.

De regering wil streng optreden bij weigering tot vaccinatie, zo maakte minister van Volksgezondheid Saira Afzal Tarar duidelijk in Islamabad. De overheid staat onder druk om de ziekte aan te pakken nadat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) een poliovaccinatie vorig jaar verplicht maakte voor alle Pakistanen die naar het buitenland reizen.

Pakistan telde in 2014 in totaal 303 gevallen van polio, een sterke toename in vergelijking met de 93 van een jaar eerder. Meer dan 90 procent van de slachtoffers was afkomstig uit de onrustige regio aan de Afghaanse grens. Heel wat ouders weigeren er hun kinderen te vaccineren. Het medisch personeel dat de vaccinaties toedient, wordt er bovendien regelmatig aangevallen door aan al-Qaida gelinkte rebellen. Radicale islamisten geloven dat de inentingen deel uitmaken van een samenzwering van het Westen om moslims onvruchtbaar te maken.

De besmettelijke ziekte is in nagenoeg heel de wereld uitgeroeid, behalve in Pakistan, Afghanistan en Nigeria.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)accin-aan-kind.dhtml

Oh die redenatie ook |:(
  maandag 2 maart 2015 @ 21:03:21 #7
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150230014
Zou me niets verbazen.

Starting at the 3:00 mark, you can hear this scientist explaining how a vaccine can "turn a fanatic into a normal person." A normal person, of course, means a person who is obedient to government authority.
Using aerosolized stealth vaccines as tools of behavioral control and mind alteration
The name is FUNVAX, the vaccine for religious fundamentalism

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:57:53 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150242181
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:
Zou me niets verbazen.

Starting at the 3:00 mark, you can hear this scientist explaining how a vaccine can "turn a fanatic into a normal person." A normal person, of course, means a person who is obedient to government authority.
Using aerosolized stealth vaccines as tools of behavioral control and mind alteration
The name is FUNVAX, the vaccine for religious fundamentalism

Thanks Izzy. Onderstaande is wellicht ook interessant

http://www.wanttoknow.inf(...)talist_vaccine.shtml
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:55:25 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150244006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks Izzy. Onderstaande is wellicht ook interessant

http://www.wanttoknow.inf(...)talist_vaccine.shtml
Die site :D
As of March 2nd, we're $6,700 in the red for 2015. Kindly donate here to support this vital work.
Subscribe here to our free email list for two information-packed emails per week.

Hoe krijg je het voor elkaar?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150244599
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:
Zou me niets verbazen.

Starting at the 3:00 mark, you can hear this scientist explaining how a vaccine can "turn a fanatic into a normal person." A normal person, of course, means a person who is obedient to government authority.
Using aerosolized stealth vaccines as tools of behavioral control and mind alteration
The name is FUNVAX, the vaccine for religious fundamentalism

_O- vaccineren tegen een gen, wie verzint dit?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:17:28 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150244603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die site :D
As of March 2nd, we're $6,700 in the red for 2015. Kindly donate here to support this vital work.
Subscribe here to our free email list for two information-packed emails per week.

Hoe krijg je het voor elkaar?
Je bent zo voorspelbaar :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_150244796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

_O- vaccineren tegen een gen, wie verzint dit?
Ja dat ook nog een keer, hoe kritisch kijken de zogenaamde waarheidszoekers hier eigenlijk naar?
pi_150244853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat ook nog een keer, hoe kritisch kijken de zogenaamde waarheidszoekers hier eigenlijk naar?
daarnaast heet het funfax :')
en hebben ze het eerst over virus waarmee ze mensen vaccineren
hoeveel hints zijn er nodig om door te hebben dat dit wel een grap moet zijn
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 12:24:50 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_150244862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

_O- vaccineren tegen een gen, wie verzint dit?
Iemand met een rijke fantasie.
pi_150244961
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

daarnaast heet het funfax :')
en hebben ze het eerst over virus waarmee ze mensen vaccineren
hoeveel hints zijn er nodig om door te hebben dat dit wel een grap moet zijn
Ja het is echt onvoorstelbaar hoe sites als " wanttoknow" die zeggen kritisch naar de maatschappij te kijken dit zomaar overnemen.

En je dan zelf een kritische geest durven noemen :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:32:01 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150245051
Ik vind het onvoorstelbaar hoe een BNW-forum voor het gros gevuld is met msm-aanhangers die zichzelf enorm kritisch noemen :|W _O- :X
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:50:50 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150245601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het onvoorstelbaar hoe een BNW-forum voor het gros gevuld is met msm-aanhangers die zichzelf enorm kritisch noemen :|W _O- :X
kuch..
http://www.wanttoknow.inf(...)talist_vaccine.shtml
bronnen die gebruikt werden op de site voor het bericht!
New York Times
Washington Post
Wikipedia

Dat niet alleen het gedeeltelijk over Osama Bin landen, je weet wel die gast die volgens velen niet eens bestaat, het bericht is in dit geval wel betrouwbaar omdat een dokter niet alleen vaccineert maar ook dna af nam om zo op zoek te gaan naar Bin Laden.
En dat???? geloof je dan wel weer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150246001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het onvoorstelbaar hoe een BNW-forum voor het gros gevuld is met msm-aanhangers die zichzelf enorm kritisch noemen :|W _O- :X
De fout die jij maakt is dat je denkt dat de zogenaamde msm aanhangers al dit nieuws klakkeloos aannemen. Ik begrijp het wel want jij doet exact hetzelfde met dit soort bullshit nieuws (en als je het echt goed bekeken had snapte je ook wel dat het onzin is en dat het zelfs als onzin bedoelt is) en dan is het vrij logisch dat je denkt dat je discussiepartner ook zo is.

Het verschil is alleen dat de degene die jij msm aanhanger noemt wel aan onderbouwing doet terwijl jij steevast weigert ook maar iets te onderbouwen omdat het volgens jou toch geen zin heeft. Wat natuurlijk gewoon een zwak excuus is.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:24:21 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150246651
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

kuch..
http://www.wanttoknow.inf(...)talist_vaccine.shtml
bronnen die gebruikt werden op de site voor het bericht!
New York Times
Washington Post
Wikipedia

Dat niet alleen het gedeeltelijk over Osama Bin landen, je weet wel die gast die volgens velen niet eens bestaat, het bericht is in dit geval wel betrouwbaar omdat een dokter niet alleen vaccineert maar ook dna af nam om zo op zoek te gaan naar Bin Laden.
En dat???? geloof je dan wel weer.

Ja vast, vul jij maar fijn in wat ik wel of niet geloof.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

De fout die jij maakt is dat je denkt dat de zogenaamde msm aanhangers al dit nieuws klakkeloos aannemen. Ik begrijp het wel want jij doet exact hetzelfde met dit soort bullshit nieuws (en als je het echt goed bekeken had snapte je ook wel dat het onzin is en dat het zelfs als onzin bedoelt is) en dan is het vrij logisch dat je denkt dat je discussiepartner ook zo is.

Het verschil is alleen dat de degene die jij msm aanhanger noemt wel aan onderbouwing doet terwijl jij steevast weigert ook maar iets te onderbouwen omdat het volgens jou toch geen zin heeft. Wat natuurlijk gewoon een zwak excuus is.
Nog zo ene die denkt dat ie wijsheid in de pacht heeft en zelfs weet wat ik denk.. dream on buddy, anyway ik maak er niet veel woorden aan vuil. Ik wacht wel weer tot de ondergrondse zich weer eens meldt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_150246797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

Nog zo ene die denkt dat ie wijsheid in de pacht heeft en zelfs weet wat ik denk.. dream on buddy, anyway ik maak er niet veel woorden aan vuil. Ik wacht wel weer tot de ondergrondse zich weer eens meldt.
Typerende reactie weer :')

Ik weet niet wat jij denkt, ik zie jou zo reageren.

Probeer het eens een keer met onderbouwing en argumenten i.p.v. anderen, met argumenten, voor slaafse volgers uit te maken zeker niet als je zelf in een nogal opzichtige hoax trapt. Dat geeft aan dat je gewoon domweg je eigen standpunten bevestigd wil zien en niet open staat voor kritiek.

Een ondergrondse hoort kritisch te zijn, dat zijn jij/izzy73, biekje en japie bijvoorbeeld absoluut niet.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:34:12 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150246969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja vast, vul jij maar fijn in wat ik wel of niet geloof.

[..]

Nog zo ene die denkt dat ie wijsheid in de pacht heeft en zelfs weet wat ik denk.. dream on buddy, anyway ik maak er niet veel woorden aan vuil. Ik wacht wel weer tot de ondergrondse zich weer eens meldt.
Nee lezen!, er staat niet 1 maar zelfs 4 vraagtekens!
En er staat ook nog eens: die gast die volgens velen niet eens bestaat,

Ik vind het nogal onlogisch dat je een berichtgeving wel weer geloofd als de onderbouwing voortkomt uit de MSM, maar die is vervolgens weer niet betrouwbaar!

Weet je hoe 8)7 dat overkomt!

De overige links kom je uit op hun eigen site waarna weer verwezen word na een ander artikel van de site die weer door gelinkt word naar een MSM bron!
Mooie wirwar vind ik dat!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150261012
If vaccines are safe, why has the US gov. paid out $3 BILLION to vaccine-injured families?

http://www.naturalnews.co(...)_US_government.html#
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:21:38 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150262487
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het onvoorstelbaar hoe een BNW-forum voor het gros gevuld is met msm-aanhangers die zichzelf enorm kritisch noemen :|W _O- :X
Door dat niet kritisch zijn trap je keihard in die funvax hoax.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:35:58 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150268556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Erg eigenlijk. Ze zien zelf niet in hoe dom ze bezig zijn.
zucht ... je meent het nog echt ook ....
WAKE UP
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:37:24 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150268611
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Pakistan arresteert honderden wegens weigering poliovaccin aan kind

Pakistan heeft in het noordwesten van het land circa vijfhonderd mannen aangehouden die weigerden hun kinderen te laten inenten tegen polio. Dat heeft de overheid vandaag meegedeeld. Het land strijdt tegen de besmettelijke vorm van kinderverlamming, die vorig jaar bij driehonderd kinderen werd vastgesteld, 93 procent meer dan het jaar ervoor.
De arrestaties vonden plaats in de stad Peshawar, in het noordwesten van het land, en in aangrenzende districten. Dat gebeurde bij de start van een drie dagen durende regionale vaccinatiecampagne, zo deelde de lokale bestuurder Riaz Mehsud mee. "We hebben alle ouders opgepakt die geweigerd hebben hun kinderen te vaccineren", verklaarde Mehsud.

De regering wil streng optreden bij weigering tot vaccinatie, zo maakte minister van Volksgezondheid Saira Afzal Tarar duidelijk in Islamabad. De overheid staat onder druk om de ziekte aan te pakken nadat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) een poliovaccinatie vorig jaar verplicht maakte voor alle Pakistanen die naar het buitenland reizen.

Pakistan telde in 2014 in totaal 303 gevallen van polio, een sterke toename in vergelijking met de 93 van een jaar eerder. Meer dan 90 procent van de slachtoffers was afkomstig uit de onrustige regio aan de Afghaanse grens. Heel wat ouders weigeren er hun kinderen te vaccineren. Het medisch personeel dat de vaccinaties toedient, wordt er bovendien regelmatig aangevallen door aan al-Qaida gelinkte rebellen. Radicale islamisten geloven dat de inentingen deel uitmaken van een samenzwering van het Westen om moslims onvruchtbaar te maken.

De besmettelijke ziekte is in nagenoeg heel de wereld uitgeroeid, behalve in Pakistan, Afghanistan en Nigeria.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)accin-aan-kind.dhtml

Oh die redenatie ook |:(
niet alleen moslims. Ook onze eigen meisjes.

-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 04-03-2015 10:07:52 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')