quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
De NOS joden zijn weer aan het stokenquote:
Geen idee. Ik ga morgen pas. Maar wat ik lees: Rome legt alcoholban op, feyenoorders gooien flessen, politie boos esupportersen vegen plein leeg. Weer rustig.quote:
Vind je het gek met al die kamperdebielen. Zijn dezelfde mensen die elkaar de hersens in slaan in de legioenzaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef TC03 het volgende:
Er moet meer sociale controle plaats vinden. Men lijkt zich stiekem wel te verheugen op geweld oid.
Vragen om problemen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga morgen pas. Maar wat ik lees: Rome legt alcoholban op, feyenoorders gooien flessen, politie boos esupportersen vegen plein leeg. Weer rustig.
Dat vind ik altijd nadeel van zulke massale tripjes. Zodra het makkelijk te bereiken is, gaat er ook redelijk wat tuig mee. Overige uittripjes gingen namelijk wel goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef TC03 het volgende:
Er moet meer sociale controle plaats vinden. Men lijkt zich stiekem wel te verheugen op geweld oid.
Leuke supporters hebben julliequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga morgen pas. Maar wat ik lees: Rome legt alcoholban op, feyenoorders gooien flessen, politie boos esupportersen vegen plein leeg. Weer rustig.
Valt dus nog mee.quote:Een grote politiemacht heeft het marktplein Campo di Fiori in Rome woensdagavond moeten schoonvegen. Dronken supporters van Feyenoord zouden voor veel onrust hebben gezorgd door onder meer met stoelen te gooien en volgens Italiaanse media zijn ongeveer tien fans opgepakt. Enkele supporters zouden lichtgewond zijn geraakt.
De horeca aan het plein kreeg rond vier uur ’s middag al de opdracht om de verkoop van alcohol te staken. Fans sloegen vervolgens grote flessen bier in bij winkels in de buurt, zo meldt het Algemeen Dagblad. De rust op het plein, dat ’s avonds als een uitgaansgebied geldt, zou inmiddels zijn weergekeerd.
Voor iemand die nooit naar een stadion gaat, heb je altijd wel een grote mond.quote:
Ah, de 'je gaat niet naar het stadion dus je mag geen mening hebben'-kaart. Altijd handig als je er inhoudelijk niet uitkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit naar een stadion gaat, heb je altijd wel een grote mond.
Ach, als er op 3500 supporters 10 zich niet gedragen valt het mee. Dat gebeurt elk weekend in het uitgaansleven.En dan zijn het er veel meer die zich misdragen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'je gaat niet naar het stadion dus je mag geen mening hebben'-kaart. Altijd handig als je er inhoudelijk niet uitkomt.
Ah ja, en het ligt gewoon aan de jodenNOS dat je er alleen bij Feyenoord iets over hoort!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:14 schreef Muto het volgende:
Ach, als er op 3500 supporters 10 zich niet gedragen valt het mee. Dat gebeurt elk weekend in het uitgaansleven.En dan zijn het er veel meer die zich misdragen.
Dat er 'maar' 10 zijn gearresteerd, betekent natuurlijk niet dat zich er maar 10 misdragen hebben. Dit gebeurt doorgaans wel in wat grotere groepen, maar het is inderdaad wel een minderheid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach, als er op 3500 supporters 10 zich niet gedragen valt het mee. Dat gebeurt elk weekend in het uitgaansleven.En dan zijn het er veel meer die zich misdragen.
Maar die discussie ga ik verder niet aan. Blijf jij maar generaliseren.
Wat een kneus ben jij zeg. Dat zeg ik toch niet. Man, man, man.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, en het ligt gewoon aan de jodenNOS dat je er alleen bij Feyenoord iets over hoort!!
ik weet niet hoeveel aanhoudingen er in Glasgow waren, maar toen heeft Ajax zich behoorlijk misdragen en die hebben naar mijn weten 101 niet gehaald inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, en het ligt gewoon aan de jodenNOS dat je er alleen bij Feyenoord iets over hoort!!
Dan nog valt het mee. Dat er minder problemen zijn op de EO jongerendag is ook nog wel te begrijpen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat er 'maar' 10 zijn gearresteerd, betekent natuurlijk niet dat zich er maar 10 misdragen hebben. Dit gebeurt doorgaans wel in wat grotere groepen, maar het is inderdaad wel een minderheid.
Ja, maar feitelijk is er geen enkele vechtpartij of wat dan ook, gewoon rebelse kroeggangers, alsof dat niet rondom elke wedstrijd gebeurt waar veel mensen zijn...quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat er 'maar' 10 zijn gearresteerd, betekent natuurlijk niet dat zich er maar 10 misdragen hebben. Dit gebeurt doorgaans wel in wat grotere groepen, maar het is inderdaad wel een minderheid.
Oke, Hans.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Adames het volgende:
Dat er minder problemen zijn op de EO jongerendag is ook nog wel te begrijpen.
Daar hebben we dan weer AD voorquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel aanhoudingen er in Glasgow waren, maar toen heeft Ajax zich behoorlijk misdragen en die hebben naar mijn weten 101 niet gehaald inderdaad
Klopt,dat was eight.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij zeg. Dat zeg ik toch niet. Man, man, man.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:05 schreef eight het volgende:
[..]
De NOS joden zijn weer aan het stoken
Ik zei eerder ook al dat het mee lijkt te vallen, maar ook dat het niet zoveel zegt dat er maar 10 zijn gearresteerd; het komt wel vaker voor dat tientallen / 100+ man zich misdragen en er maar een paar arrestaties volgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar feitelijk is er geen enkele vechtpartij of wat dan ook, gewoon rebelse kroeggangers, alsof dat niet rondom elke wedstrijd gebeurt waar veel mensen zijn...
Waarvan aktequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik zei eerder ook al dat het mee lijkt te vallen, maar ook dat het niet zoveel zegt dat er maar 10 zijn gearresteerd; het komt wel vaker voor dat tientallen / 100+ man zich misdragen en er maar een paar arrestaties volgen.
De Feyenoorders zullen wel weer de echte slachtoffers zijn ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:31 schreef Downwards het volgende:
Valt nog mee dat er geen berichten zijn over Feyenoorders die alleen of in kleine groepjes op straat liepen en uit het niets gestoken werden. Dat zullen ze dan wel voor vannacht / morgen bewaren.
Van slechts 10 arrestaties een nieuwsitem maken zegt eigenlijk allesquote:
Dat moeten we nog afwachten, maar dat zou heel goed kunnen inderdaad in Italië.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De Feyenoorders zullen wel weer de echte slachtoffers zijn ja.
Negeren is beter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:33 schreef eight het volgende:
[..]
Van slechts 10 arrestaties een nieuwsitem maken zegt eigenlijk alles
Daar ben ik ook wel bang voor ja. De kans is natuurlijk niet zo groot dat het jezelf of je vrienden overkomt, maar de kans is best aanwezig dat iemand daardoor getroffen wordt en je kan zomaar een keer pech hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afwachten, maar dat zou heel goed kunnen inderdaad in Italië.
Ik snap dat wel, tijd geleden alweer dat Feyenoord betrokken was bij Europese opstootjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:33 schreef eight het volgende:
[..]
Van slechts 10 arrestaties een nieuwsitem maken zegt eigenlijk alles
een bierflesje komt hard aan op je hoofd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
gohquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:56 schreef Keltie het volgende:
Nah.. In Pisa is in ieder geval geen kut te beleven. Morgen maar eens met de trein naar Rome.
en joden hebben koekjesquote:Op donderdag 19 februari 2015 06:46 schreef Trebo het volgende:
"Feyenoord-fans misdragen zich.."
Gras is groen.
PSV wordt kampioen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een bierflesje komt hard aan op je hoofd.
ok.quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:28 schreef avotar het volgende:
Hopelijk wordt er aan dat gedoe bij Chelsea zwaarder getild.
En nog verbaasd zijn waarom ze geen stoet mogen organiseren naar het stadion.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok.
Je was er niet bij, dus hou lekker je muil
Eens, maar je weet ook dat zodra er iets van geweld is rondom een voetbalwedstrijd dit altijd uitgebreid in het nieuws komt zodat het net iets erger lijkt. Net zoals dat er met Lowlands (?) meer arrestaties verricht waren onder 'feestgangers' dan in een heel voetbalseizoen onder de supporters.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord supporters worden door de media juist altijd opgehemeld... hoezo NOS jodenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, maar je weet ook dat zodra er iets van geweld is rondom een voetbalwedstrijd dit altijd uitgebreid in het nieuws komt zodat het net iets erger lijkt. Net zoals dat er met Lowlands (?) meer arrestaties verricht waren onder 'feestgangers' dan in een heel voetbalseizoen onder de supporters.
Je vergeet me nog uit te maken voor mongoolquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok.
Je was er niet bij, dus hou lekker je muil
Haha al die boertjes met zo'n nep Rotterdams accentquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:11 schreef Happel het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-feyenoordplein-rome
In de kuip wel maar er buiten toch niet echtquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord supporters worden door de media juist altijd opgehemeld... hoezo NOS joden.
Lolbroek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord supporters worden door de media juist altijd opgehemeld... hoezo NOS joden.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:59 schreef avotar het volgende:
[..]
Je vergeet me nog uit te maken voor mongool
Dat is iets anders dan opgehemeld worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Berichtgeving is niet anders dan wanneer er een paar Ajacieden opgepakt worden.
Heb ik het meer over de magische sfeer van de kuip etc. etc. Maar goed daar ging het even niet om, mediaberichtgeving is nu echt niet anders dan bijvoorbeeld over Ajax.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan opgehemeld worden.
Dit was buiten het stadion, dus geen schorsing.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:21 schreef satecl het volgende:
Als ze weer een schorsing krijgen van een paar jaar, hoop ik dat Feyenoord nooit meer uitsupporters meeneemt naar dit soort wedstrijden. Dan valt er in de Kuip tenminste nog wat te beleven.
Wordt niet naar geluisterd. Men gaat toch wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:21 schreef satecl het volgende:
Als ze weer een schorsing krijgen van een paar jaar, hoop ik dat Feyenoord nooit meer uitsupporters meeneemt naar dit soort wedstrijden. Dan valt er in de Kuip tenminste nog wat te beleven.
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 19-02-2015 om 08:57:11La Gazzetta Dello Sport waarschuwt AS Roma voor de kracht van Immers en Toornstra: 'Let op die twee' #FeyenoordinRome http://t.co/UQn6tQPGDM reageer retweet
Super Toornstra, Lex de belangrijkste man bij ons... wie is hun bron? Krabby?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:29 schreef Steinerized het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 19-02-2015 om 08:57:11La Gazzetta Dello Sport waarschuwt AS Roma voor de kracht van Immers en Toornstra: 'Let op die twee' #FeyenoordinRome http://t.co/UQn6tQPGDM reageer retweet
Lexgod![]()
Het random gebruik van jodenjacht in het artikel.
Ik zie vooral veel neuzen die blijkbaar even vergeten zijn wat hun eigen schattige fans zoal uitspoken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:34 schreef Luni het volgende:
Pfff wat een overdreiven reacties weer hier en in de media, net of de halve stad al gesloopt is en het Collosseum afgebroken is, maar dat was al zo hoor![]()
Dat er een paar duizend zich wel gedragen en het prima naar der zin hebben onder het genot van een biertje lees je nergens, maar oh wee als de politie met veel machtsvertoon een plein leeg veegt........
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom staat daar jodenjacht in het artikel ??
Omdat in Rome het Colosseum staat, Auschwitz van Rome. Daar voelt Lex zich dus wel thuis, nou goedquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom staat daar jodenjacht in het artikel ??
Grof hoor !!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat in Rome het Colosseum staat, Auschwitz van Rome. Daar voelt Lex zich dus wel thuis, nou goed
Voor Brabantse gemoedelijkheid --> VBL / Het grote PSV-topic #889: 15 punten. Het kan nog voor AJAXquote:
Moet jij niet in je apenpak carnaval vieren? Of is dat josti feest al afgelopen?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Moet jij niet in je apenpak carnaval vieren? Of is dat josti feest al afgelopen?
Zie hier de typische havenslaaf. Grofgebekt en het IQ van een walnoot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Moet jij niet in je apenpak carnaval vieren? Of is dat josti feest al afgelopen?
Jij zal het weten, klapjosti.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier de typische havenslaaf. Grofgebekt en het IQ van een walnoot.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij zal het weten, klapjosti.
[ afbeelding ]
Zorg nou gewoon eerst maar eens dat het stadion van jullie gevuld is vanavond. Kom dan maar weer klagen over die paar relschoppers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier de typische havenslaaf. Grofgebekt en het IQ van een walnoot.
[ afbeelding ]
En dan praten we over een stadion waar niet eens 37.000 man in pastquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zorg nou gewoon eerst maar eens dat het stadion van jullie gevuld is vanavond. Kom dan maar weer klagen over die paar relschoppers.
Sinds wanneer ben jij weer mod? Doe normaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:17 schreef DonRaja het volgende:
Ok dat geleuter hier mag wel weer stoppen. Gewoon ontopic graag.
Ga jij nou maar lekker vanavond tv kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer mod? Doe normaal.
Ik hoop op een verrassing maar mijn verstand zegt dat het huilen wordt.quote:
Met zo'n groot uitvak verwacht ik een sterk Feyenoord. 1-1.quote:
Same herequote:Op donderdag 19 februari 2015 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Met zo'n groot uitvak verwacht ik een sterk Feyenoord. 1-1.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik het afgelopen weekend niet heb kunnen zien...
Ibarbo is geblesseerd toch? En Totti vs Kongolo wordt een mooi duelquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toti en Ibarbo vs Immers en Kazim...
Totti is ook niet de snelste gelukkig. Heb eerder vrees van Gervinho tegen Nelom.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben vooral bang voor de trage Boulah in het centrum
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 11:25:15Politie meldt: 23 fans vandaag voor rechter. Ze worden verdacht van rellen, aanvallen van politie etc. Zes agenten raakten gewond #asrFEY reageer retweet
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoop op een verrassing maar mijn verstand zegt dat het huilen wordt.
De benadrukking wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Berichtgeving is niet anders dan wanneer er een paar Ajacieden opgepakt worden.
Laatste wedstrijd:quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totti is ook niet de snelste gelukkig. Heb eerder vrees van Gervinho tegen Nelom.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totti is ook niet de snelste gelukkig. Heb eerder vrees van Gervinho tegen Nelom.
quote:Feyenoord opgelet: de sterke en zwakke punten van AS Roma!
donderdag 19 februari 2015 om 12:00
Feyenoord wacht donderdag een zwaar bezoek aan het Italiaanse AS Roma. VoetbalPrimeur blikt vooruit en maakt een analyse van de club van Kevin Strootman.
Sterke punten:
Sterspelers
Ook zonder de langdurig geblesseerde Strootman houdt AS Roma nog voldoende namen van faam over. Wat te denken van Francesco Totti, die dit jaar 38 jaar oud wordt? Of Gervinho, die nog geen twee weken geleden de Afrika Cup veroverde met Ivoorkust? Miralem Pjanic, Ashley Cole, Seydou Keita, Seydou Doumbia en Daniele De Rossi zijn andere aansprekende spelers die hun sporen hebben verdiend in Europa.
Coach
Rudi Garcia besloot in juni 2013 om voor het eerst buiten de grenzen van zijn vaderland Frankrijk als coach aan de slag te gaan. De vijftigjarige coach had in vijf jaar bij Lille OSC indruk gemaakt door in het seizoen 2010/11 de landstitel te veroveren met zijn ploeg. Ook bij Roma leverde Garcia in zijn eerste seizoen uitstekend werk. De tweede plaats achter het ongenaakbare Juventus betekende voor het eerst sinds vier jaar weer eens Champions League-voetbal voor de Giallorossi. Garcia houdt van aanvallend voetbal en dat is terug te zien in de 4-3-3-formatie waarin Roma wekelijks voor de dag komt.
Middenveld
Een AS Roma in vorm is moeilijk af te stoppen. De ploeg krijgt relatief weinig doelpunten tegen en is bovendien in competitieverband nog ongeslagen in het eigen Stadio Olimpico. Feyenoord zal dus uitstekend voor de dag moeten komen om een overwinning mee te nemen uit de Italiaanse hoofdstad. Het middenveld van de Romeinen is de sterkste linie. Met De Rossi, de Belg Radja Nainggolan, Pjanic, Keita en normaliter Strootman beschikt Roma over enorm veel kwaliteit. De verdediging van Feyenoord zal ook Adam Ljajic goed in de gaten moeten houden, want de Serviër scoorde dit seizoen al acht keer.
Zwakke punten:
Vormcrisis
Feyenoord verkeert momenteel misschien niet in grootse vorm, maar dat scheelt ook zeker voor Roma. De Romeinen snakken naar de eerste landstitel sinds 2001, maar van de laatste tien competitiewedstrijden werden er slechts drie gewonnen. Acht keer eindigde een wedstrijd in een gelijkspel en de laatste thuisoverwinning in de Serie A dateert alweer van 30 november van het vorige jaar. De achterstand op koploper Juventus is daardoor opgelopen naar zeven punten.
Focus op Serie A
Omdat Roma de titelhoop nog niet helemaal heeft opgegeven, bestaat de kans ook nog steeds dat de ploeg het tweeluik met Feyenoord niet helemaal serieus neemt. De Europa League zou voor de Italianen een stuk minder belangrijk zijn dan de competitie, waardoor Feyenoord mogelijk niet het sterkste Roma treft.
Keeper
Morgan De Sanctis wordt niet door iedereen bij AS Roma gezien als een topkeeper. De oud-doelman van SSC Napoli maakt vaker dan de fans lief is een foutje. Afstandsschoten zijn dus niet per definitie kansloos voor Feyenoord, dat organisatorisch heel sterk zal moeten staan.
Mentaliteit
AS Roma is niet erg goed in het wegwerken van een achterstand. Dit seizoen is het de ploeg van trainer Garcia maar één keer gelukt om een wedstrijd waarbij de tegenstander als eerst scoorde, te winnen. Dus Feyenoord: hou de organisatie in orde en probeer in de omschakeling een sneaky doelpuntje te maken. Dan liggen er absoluut kansen tegen een Roma dat niet in topvorm is.
Goffedomme waarom heb ik het zo druk met m'n werkquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen
Kutsmoesquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Goffedomme waarom heb ik het zo druk met m'n werk
Ah de politie verzamelt zich ook op de trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
Live webcam vanaf de spaanse trappen
En de eerste rookbom is ook al afgestoken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah de politie verzamelt zich ook op de trappen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
En de eerste rookbom is ook al afgestoken.
Ik geef het minder dan een uur voordat het weer fout gaat.
edit: Minder dan 5 minuten zo te zien.
Haha precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]Keek even weg en opeens was het pleintje half leeg.
Was daarvoor gewoon rustig. Jammer dat er geen geluid is
twitter:RonFSV twitterde op donderdag 19-02-2015 om 13:12:45Prima sfeer op Spaanse trappen, jammer dat politie zich provocerend opstelt. Vooral onnodig #romFEY http://t.co/4sfPtVkuiR reageer retweet
Allemaal de schuld van de supporters.twitter:Lunatic_News twitterde op donderdag 19-02-2015 om 13:12:37Iedereen heeft overigens gezellig zijn biertje of ander drankje, de politie kijkt vanaf de trappen toe, nerveus ogend reageer retweet
Treurige figuren inderdaadquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:53 schreef Bombvis het volgende:
Cam werkt niet op m'n telefoonKan ik nog steeds geen sfeer proeven op wat facebookfilmpjes na
Spuit 11quote:
Wat een trieste club is het toch ook en maar een grote bek hebben die boertjes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:07 schreef De_Pel het volgende:
Volgens mij zitten er vanavond meer Feyenoorders op de tribunes in Rome, dan PSVers in Eindhoven
quote:Manchester United heeft de slag om één, waarschijnlijk twee Belgische toptalenten gewonnen. De zestienjarige Indy Boonen maakt in de zomer de overstap naar de club van Louis van Gaal.
Boonen, een aanvallende middenvelder, zette donderdag zijn handtekening onder een driejarig contract bij Manchester United. Hij verliet in de zomer Racing Genk en trainde de afgelopen periode al vaak mee in de contreien van Old Trafford. Boonen liep ook stage bij Manchester City, Arsenal, VfL Wolfsburg en Feyenoord. De Rotterdammers grijpen nu dus mis.
Boonen trekt volgend seizoen naar Engeland. "En dan verhuizen we met het hele gezin definitief mee", vertelt vader Jacky Boonen aan het Belang van Limburg. De kans is groot dat het niet bij één Belg blijft. Ook het jongere broertje Seppe Boonen staat op het punt naar Manchester United te verkassen. "Maar er hebben nog andere Engelse clubs zich voor hem gemeld. Dat is nog even afwachten. Bovendien mag hij niet tekenen voor zijn zestiende."
Het is niet de eerste keer dat Manchester United winkelt in België. In het verleden maakten onder meer Adnan Januzaj (Anderlecht), Andreas Pereira (PSV), Charni Ekangamene (Antwerp) en Marnick Vermijl (Standard Luik) de overstap naar United. Januzaj en de andere Belg van Manchester United, Marouane Fellaini, gaven Boonen het laatste zetje om naar United te komen. Boonen: "Indy was vooral onder de indruk toen hij zijn landgenoten ontmoette."
wat een kk sukkelsquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat een trieste club is het toch ook en maar een grote bek hebben die boertjes.
Wacht even...quote:
Blijft een pleurisjood natuurlijkquote:
Zware rellen dit.quote:
Een 'oh ja dat was ook nog bezig'-nieuwtjequote:Gemeente beslist pas na zomer over Kuip
De gemeenteraad van Rotterdam neemt pas na de zomervakantie een eventueel besluit over hoe te participeren in de vernieuwbouwing van het Feyenoord-stadion. Dat staat in een brief die het college van burgemeester en wethouders aan de raad heeft gestuurd.
In de brief van 18 februari jl. geeft het college een update van de actuele stand van zaken rond de plannen voor de vernieuwbouw van de Kuip. Daarbij gaan b&w er voorlopig nog van uit dat bouwbedrijf BAM de klus zal mogen klaren. Op dit moment rekent Feyenoord de plannen die door BAM zijn ingediend door. Begin maart valt daarover definitief een beslissing.
Mocht BAM inderdaad groen licht krijgen, zal Feyenoord zich bij de gemeente melden met het verzoek om financiële steun. De club moet volgens het college met goed uitgewerkte plannen komen op de volgende aspecten: een gebiedsvisie, een mobiliteitsplan, uitwerking van het stadion (ook kwa duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen) en de omvang, vorm en voorwaarden rond de eventuele deelname van de gemeente in de financiering van het project.
Burgemeester en wethouders benadrukken in de brief dat de verantwoordelijkheid voor het mobiliteitsplan volledig bij Feyenoord ligt. Dat wil dus zeggen dat de club er voor moet zorgen dat de omliggende wijken geen hinder ondervinden van een vergroting van het stadion. Dat zal moeten gebeuren door aanpassingen in het openbaar vervoer, het bouwen van een parkeergarage, het bouwen van fietsenstallingen, het structureel organiseren van (pendel)busvervoer en het zorgen voor 'peakshaving' (stadionbezoekers niet allemaal tegelijk laten aankomen en niet allemaal tegelijk laten vertrekken).
Mocht Feyenoord begin maart besluiten niet met BAM in zee te gaan, begint het proces grotendeels weer van voor af aan. Logischerwijs betekent dit een jarenlange vertraging.
Bron
Wat een belachelijke soap is dit aan het worden, ook vanuit de gemeente gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een 'oh ja dat was ook nog bezig'-nieuwtje
twitter:ropzout twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:28:428 supporters #Feyenoord na snelrechtprocedure veroordeeld tot 45 duizend euro boete. Worden Italië uitgezet. #romfey reageer retweet
Lire?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef Happel het volgende:
twitter:ropzout twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:28:428 supporters #Feyenoord na snelrechtprocedure veroordeeld tot 45 duizend euro boete. Worden Italië uitgezet. #romfey reageer retweet
Gewoon nooit meer in Italië komen inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Welke megool betaald er nou buitenlandse boetes.
Voor die mensen is het te hopen dat we nooit meer een Italiaanse club loten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer in Italië komen inderdaad.
Wat heeft het Vaticaan hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef koosfransoos het volgende:
Wat een trieste personen daar in Rome.
Schuld van religie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft het Vaticaan hier nou weer mee te maken?
Denk om je hartquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:41 schreef Thunder0x het volgende:
Terecht. Had van mij part veel hoger mogen uitvallen.
Dat soort ratten schijten op je club en verzieken de naam Feyenoord.
Hou mn hart vast in het stadion dalijk, uefa staat vast te springen om Feyenoord eruit te knikkeren.
Is dat echt per persoon ja?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:54 schreef koosfransoos het volgende:
Die acht keer 45k kunnen ze mooi gebruik om schoonmakers voor dat plein te huren. Wat een troep.
Dan moet je ongeveer 10.000 boekjes verkopen en dan kun je weer door met je leven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef Happel het volgende:
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:59:39Stoet is vetrokken. Me op Linie sluit straten af http://t.co/7WbZrdyCXv reageer retweet
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:01:33Politie jaagt massa smalle straat in. Vuurwerk en flessen vliegen. reageer retweet
Haha, 5 minuten geleden brak de hel los daar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:05 schreef Luni het volgende:
Rome is een klein beetje van Feyenoord
Volle pleinen, rood-witte gezelligheid en een prachtig wedstrijd in het vooruitzicht. Rome is een klein beetje van Feyenoord. Ruim 5000 fans streken donderdag neer op verschillende pleinen in de Italiaanse hoofdstad.
Het plein bij de Spaanse Trappen is de centrale plek waar de meeste fans samenkomen in afwachting van de wedstrijd tegen AS Roma, donderdagavond voor de Europa League. De sfeer op het plein is uitstekend.
''Ondanks de schermutselingen van woensdagavond is de politie tevreden over hoe het vandaag gaat'', vertelt Radio Rijnmond-verslaggever Jan Dirk Stouten. De berichten dat de Romeinse drooglegging strikt wordt gehandhaafd, lijkt niet voor de Feyenoordfans te gelden: er wordt volop gedronken bij de Spaanse Trappen.
Vrij logisch als de stoet richting het stadion al begonnen isquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef Morendo het volgende:
Weinig kakkies bij de Spaanse Trappen.
al dan niet geforceerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vrij logisch als de stoet richting het stadion al begonnen is
twitter:AwaydaysNL twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:06:00De reden voor de geldboete van ¤45.000,- is dat de 8 supporters tegen monumenten aan plasten. Daar staat in Italië een hoge straf voor. reageer retweet
Je heb je mening al klaar hè vanachter je computer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze stonden alleen maar een biertje te drinken en een liedje te zingen.
Wtf?! Dat deed Jimbo gister ook en die kreeg alleen een waarschuwing.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AwaydaysNL twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:06:00De reden voor de geldboete van ¤45.000,- is dat de 8 supporters tegen monumenten aan plasten. Daar staat in Italië een hoge straf voor. reageer retweet
Zo werkt het overal. Ook bij moderators. De een geeft eerst netjes een waarschuwing, de ander gelijk een ban.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf?! Dat deed Jimbo gister ook en die kreeg alleen een waarschuwing.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heel Rome staat op de monumentenlijst, dus waar mot je dan tegenaan pissen.
die onderste heeft wel een platte buik nuquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze stonden alleen maar een biertje te drinken en een liedje te zingen.
Wat lul jij? Er gebeurt amper wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Vasion het volgende:
Ja en deze achterlijke dwazen zorgen ervoor dat we de komende jaren geen europees meer mogen spelen.
Speel je de competitie voor de kat zn kut. Straks word je kampioen en mag je geen CL spelen.
Klopt het is echt de media die Feyenoord weer moet hebben!!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat lul jij? Er gebeurt amper wat.
In Parijs werden 92 ajacieden aangehouden en geen haan die er naar kraaide.
Voor een beetje wildplassen uitsluiting? Surequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Vasion het volgende:
Ja en deze achterlijke dwazen zorgen ervoor dat we de komende jaren geen europees meer mogen spelen.
Speel je de competitie voor de kat zn kut. Straks word je kampioen en mag je geen CL spelen.
Zo lang ze niks flikken in het stadion zijn we safe. Voor de rest moeten ze het lekker zelf weten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Vasion het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Worden er vast wat in hun reet geprikt vannacht.
Jezus, zoveel is er nou ook weer niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Vasion het volgende:
Dit is wel echt schijnend inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat lul jij? Er gebeurt amper wat.
In Parijs werden 92 ajacieden aangehouden en geen haan die er naar kraaide.
Uh oke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt het is echt de media die Feyenoord weer moet hebben!!!
Straks ja? Het lukt al 30 jaar niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Vasion het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Vasion het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:18:44Op Piazzale delle Canestre stappen de Feyenoord-supporters in de bus richting Stadio Olimpico. #FeyenoordinRome http://t.co/zuS1Q1EQHD reageer retweet
Dit is mijn derde post hier, valt wel mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee als jood in een feijenoord topic.
Beetje wildplassen, dat is alles.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18367&type=2&theater
Rennen in je niet-eigen stad.
Hele voorhoede is gewoon kut dit jaar joh. Vleugelspelers bakken er zo weinig van dat er een middenvelder op rechtsbuiten staat.. Hebben buitenspelers en een spits nodig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef Vasion het volgende:
Wij hebben geen onaardige selectie hoor?
Alleen een beetje spits erbij en wat jeugd plus her en der stabiele wissels, kun je best voor het kampioenschap meedoen anders.
En als ik de verhalen moet geloven ook een middenvelder op linksbuiten vandaag. (Vilhena)quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Hele voorhoede is gewoon kut dit jaar joh. Vleugelspelers bakken er zo weinig van dat er een middenvelder op rechtsbuiten staat.. Hebben buitenspelers en een spits nodig.
Wel op basis van de laatste training iigquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als ik de verhalen moet geloven ook een middenvelder op linksbuiten vandaag. (Vilhena)
Wat tegenvalt is de blessure van Manu, want die kan prima afwisselen met Boetius. Toornstra kan op rechts, al zie ik hem daar liever niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Hele voorhoede is gewoon kut dit jaar joh. Vleugelspelers bakken er zo weinig van dat er een middenvelder op rechtsbuiten staat.. Hebben buitenspelers en een spits nodig.
idd Boetius gewogen en te licht bevonden. Als het kwik weer boven de 25 graden uitkomt zal hij misschien in een zonovergoten kuip nog weleens een balletje binnen schieten, maar het rendement is over een heel seizoen gezien laag.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Manu wel een constant hoog niveau haalt. Het is geen Mertens/depay/Narsingh. Of uberhaupt een Kishna/El Ghazi.. Gewoon van matige kwaliteit met af en toe een flinke uitschieter.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat tegenvalt is de blessure van Manu, want die kan prima afwisselen met Boetius. Toornstra kan op rechts, al zie ik hem daar liever niet.
Met de spits ben ik met je eens. Die moet er volgend jaar echt komen.
Ik wil hem niet met depay vergelijken, maar wilde jij zeggen dat Kishna of El Ghazi wel dat hoge niveau haalt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Manu wel een constant hoog niveau haalt. Het is geen Mertens/depay/Narsingh. Of uberhaupt een Kishna/El Ghazi.. Gewoon van matige kwaliteit met af en toe een flinke uitschieter.
quote:
Vaker. Kishna/El Ghazi hebben 4 en 6 assists. Boëtius heeft dit seizoen 0 assists. Manu 3.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik wil hem niet met depay vergelijken, maar wilde jij zeggen dat Kishna of El Ghazi wel dat hoge niveau haalt?
Met Manu en Boetius ben je gewoon prima ingedekt.
Zo moet je Rome binnenkomenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef Lastpost het volgende:
Altijd weer die paar debielen he ...
Ziet er gezellig uit, praatje maken met de ME dit dat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Morendo het volgende:
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshort
Jetzt geht's los.
Camera zoomde net in op 3 kaalkoppen, maar dat waren volgens mij geen skinheads.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit, praatje maken met de ME dit dat.
Die link ook, ultra-olandesi-ancora-tensioni-romaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Morendo het volgende:
Jetzt geht's los.
Supriseeeeetwitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 17:01:13Nog ontelbaar veel fans aan het wachten op bus. Zie 1 bus staan. Nog twee uur tot aftrap. reageer retweet
Die mafkees met z'n rood/witte romeinse helmquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die link ook, ultra-olandesi-ancora-tensioni-romaGebeurt vrij weinig
Een cursusje hoe krijg ik een aantal opgefokte hoolie's nog meer opgefokked.... 2 bussen voor 5000 man, top geregeld..quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Morendo het volgende:
Jetzt geht's los.
twitter:itsultralife01 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 17:03:21Few Feyenoord fans skipped the organised travel with busses and decided to walk to the stadium. http://t.co/68rItyHqPl reageer retweet
Ik zei het vantevoren nog, die Italianen kennende gaat er 1 Vitootje pendelen om 5000 man te vervoeren. Zat er niet ver naast.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef Bombvis het volgende:
Nou, toch al 2 bussen weg. Hoeveel komen er nog? Stuk of 100?
twitter:GSoverini twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:51:42Bernini's fountain treated like garbage can by Feyenoord supporters. Barbarians are back. #uncivilized #shame #idiots http://t.co/ZnoAJBAJkK reageer retweet
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Cikx het volgende:
Wat een treurigheid.[ afbeelding ]twitter:GSoverini twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:51:42Bernini's fountain treated like garbage can by Feyenoord supporters. Barbarians are back. #uncivilized #shame #idiots http://t.co/ZnoAJBAJkK reageer retweet
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef DonRaja het volgende:
Update uit Rome. Deel van de Fok-Feyenoorders zat in de eerste bus en is in het stadion.
Zo moeilijk voor sommige imbecieltjes, goed gedrag tonen als je ergens op bezoek bent..quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Cikx het volgende:
Wat een treurigheid.[ afbeelding ]twitter:GSoverini twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:51:42Bernini's fountain treated like garbage can by Feyenoord supporters. Barbarians are back. #uncivilized #shame #idiots http://t.co/ZnoAJBAJkK reageer retweet
Als dit nou alles is... valt me nog goed mee. Ik kan me herinneren dat Nancy en Sion helemaal kort en klein waren geslagen...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Zo moeilijk voor sommige imbecieltjes, goed gedrag tonen als je ergens op bezoek bent..
Lijkt mij ook nog wel meevallen ja, zie nou niet echt schade of iets. Uurtje schoonmaken en je ziet niet dat er iemand is langs geweestquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dit nou alles is... valt me nog goed mee. Ik kan me herinneren dat Nancy en Sion helemaal kort en klein waren geslagen...
Blijft natuurlijk schofterig dat je zo met monumenten om kan gaan. Erg hypocriet ook, gezien de reacties op de bekladding van het beeld van Coentje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook nog wel meevallen ja, zie nou niet echt schade of iets. Uurtje schoonmaken en je ziet niet dat er iemand is langs geweest
Daar was ik bij ,met geile heidiquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dit nou alles is... valt me nog goed mee. Ik kan me herinneren dat Nancy en Sion helemaal kort en klein waren geslagen...
Maar toch, als de spits al amper scoort laat staan dat je kan verwachten om assists te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Vaker. Kishna/El Ghazi hebben 4 en 6 assists. Boëtius heeft dit seizoen 0 assists. Manu 3.
Verder hebben ze ook beide meer gescoord dan Boëtius en Manu.
Heel nieuwsbericht om helemaal niks dusquote:UEFA onderzoekt gedrag Feyenoord-fans in Rome
De UEFA houdt het gedrag van Feyenoord-supporters nauwlettend in de gaten. In de aanloop naar het duel met AS Roma van 19.00 uur zorgen Nederlandse fans voor onrust in de Italiaanse hoofdstad.
De UEFA laat aan Voetbal International weten dat de Romeinse autoriteiten van de gebeurtenissen van gisteravond al verslag hebben uitgebracht. Naar aanleiding van dat bericht houdt de Europese voetbalbond de situatie scherp in de gaten. Op korte termijn verwacht de UEFA een rapport van de onrust van vandaag.
De Italiaanse Mobiele Eenheid voerde diverse charges uit tegen supporters en 23 Feyenoord-fans werden gearresteerd. De UEFA benadrukt dat de bond alleen straffen kan uitdelen aan de Rotterdamse club naar aanleiding van gebeurtenissen die binnen de muren van het stadion plaatsvinden.
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Tuig is het. Gelukkig wordt er sportief wraak genomen vanavond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
juvequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Tuig is het. Gelukkig wordt er sportief wraak genomen vanavond.
Ach, kabouter buttplug zal ook wel een bezoekje krijgen volgende week van die Romeinen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Tuig is het. Gelukkig wordt er sportief wraak genomen vanavond.
Mensen die zich niet normaal kunnen gedragen gewoon duizenden euro's boete opleggen. Zou ze lerenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, kabouter butplug zal ook wel een bezoekje krijgen volgende week van die Romeinen.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die zich niet normaal kunnen gedragen gewoon duizenden euro's boete opleggen. Zou ze leren
Nou op basis van die bovenstaande foto vind ik het allemaal we meevallen. Vis even wat flesjes en ballonnen uit die fontein en je bent klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook als je een festival hebt en ergens komt 5000 man langs, dan gaan die fonteintjes ook vol met troep. Ik vind dit allemaal nog wel meevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:52 schreef Collide het volgende:
Als Feyenoordsupporter begrijp ik ook niet waarom je de stad moet slopen. Dat je op een plein gaat staan en naar een stadion wilt lopen kan ik nog begrijpen. Maar voor de rest is het vrij triest.
Ik weet niet wat er echt aan de hand is. Maar als alleen dat fonteintje met afval ligt dan is er inderdaad niets aan de hand. Maar zo te horen en zien is er veel meer aan de hand. Maar het oogt ook allemaal slecht geregeld door Rome.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef Typisch het volgende:
Dit gebeurt ook als je een festival hebt en ergens komt 5000 man langs, dan gaan die fonteintjes ook vol met troep. Ik vind dit allemaal nog wel meevallen.
De UEFA benadrukt dat de bond alleen straffen kan uitdelen aan de Rotterdamse club naar aanleiding van gebeurtenissen die binnen de muren van het stadion plaatsvinden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef kleb12 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)oordfans-in-rome.htm
Een paar jaartjes uitsluiting van Europees voetbal (wanneer het wordt gehaald) zal ze goed doen.
Sowieso is het allemaal wat overdreven, zelfs de hoeveelheid aanhoudingen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
De UEFA benadrukt dat de bond alleen straffen kan uitdelen aan de Rotterdamse club naar aanleiding van gebeurtenissen die binnen de muren van het stadion plaatsvinden.
Niks aan de hand dus nog.
Het valt wel mee, er zijn wat pleintjes leeg gehaald en wat mensen opgepakt (al dan niet terecht).quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:56 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er echt aan de hand is. Maar als alleen dat fonteintje met afval ligt dan is er inderdaad niets aan de hand. Maar zo te horen en zien is er veel meer aan de hand. Maar het oogt ook allemaal slecht geregeld door Rome.
Oh, dat laatste stukje hebben ze net bijgevoegd. Maar zoals gezegd, het is heel leuk wat de UEFA zegt maar ze kunnen echt helemaal niks nogquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef kleb12 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)oordfans-in-rome.htm
Een paar jaartjes uitsluiting van Europees voetbal (wanneer het wordt gehaald) zal ze goed doen.
Totdat er weer traangas het uitvak in moetquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
De UEFA benadrukt dat de bond alleen straffen kan uitdelen aan de Rotterdamse club naar aanleiding van gebeurtenissen die binnen de muren van het stadion plaatsvinden.
Niks aan de hand dus nog.
Je was er bij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso is het allemaal wat overdreven, zelfs de hoeveelheid aanhoudingen.
Rome had gewoon contact moeten opzoeken met Feyenoord fans. Ergens een punt moeten zoeken waar weinig te slopen valt. Daar verzamelen en onder politie begeleiding lopen naar het stadion. Dan konden supporters laten zien dat ze massaal zijn aangekomen en dan word het ook veel minder gesloopt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het valt wel mee, er zijn wat pleintjes leeg gehaald en wat mensen opgepakt (al dan niet terecht).
haha nou hé jeetjequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef kleb12 het volgende:
[..]
Totdat er weer traangas het uitvak in moet
Ik hoor van iedereen dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was er bij?
Heb wat fotootjes en filmpjes zien komen van die pleinen en als er dan polizei e.d. omheen staat is het gewoon niet slim om met zijn allen ineens tegen hun te gaan schreeuwen/zingen.
Lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:56 schreef DeHovenier het volgende:
t wordt nu herhaald
Doet Pjanic toch mee?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:00 schreef hafcfan het volgende:
AS Roma: Skorupski, Yanga-Mbiwa, Holebas, Torosidis, Manolas, Nainggolan, Pjanic, De Rossi, Totti, Gervinho, Verd
Roma met het A team.
Ik zeg toch ook niet dat het allemaal heel erg is?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat het allemaal wel meevalt.
Op alle beelden die ik zie is er niets extreems gebeurd buiten het gebruikelijke.
Waarom ga je dan tegen me in? Ik zeg gewoon dat het allemaal wat overdreven is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het allemaal heel erg is?
Kampioenschap is toch ook maar 7 punten met binnenkort Juventus?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Die nemen dit heel serieus zoals al gezegd hun enige kans op een prijs nog.
Dat is nagenoeg onoverbrugbaar gezien de vorm van Roma en Juve.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:02 schreef Collide het volgende:
[..]
Kampioenschap is toch ook maar 7 punten met binnenkort Juventus?
Ze spelen echt beroerd. Al 5 thuis wedstrijden op rij niet gewonnen. Verschil in kwaliteit is te groot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:02 schreef Collide het volgende:
[..]
AS Roma speelt al maanden zoals Feyenoord speelt na de winterstopquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:02 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja ik volg het Italiaanse voetbal niet zo heel erg. Maar als ze in competitie beroerd spelen, spelen ze dan vanavond dan wel geweldig?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze spelen echt beroerd. Al 5 thuis wedstrijden op rij niet gewonnen. Verschil in kwaliteit is te groot.
Het is niet hun schuld, maar ze hadden er wel rekening mee moeten houden. Zeker als je extra supporters toe laat. Lijkt me niet dat ze daar voor het eerst een voetbalwedstrijd organiseren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van de politie daar. Niet van al die hersenloze tokkies, aka de gemiddelde Feyenoord supporter, die zich daar als kneusjes gedragen
Die kans is heel klein. Zelfs de dooie club Parma speelde daar 0-0 afgelopen weekend. 1e keer dat die lui de 0 haalden zelfsquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja ik volg het Italiaanse voetbal niet zo heel erg. Maar als ze in competitie beroerd spelen, spelen ze dan vanavond dan wel geweldig?
Je kan dergelijke wedstrijden niet met elkaar vergelijken. En zo'n goede vorm heeft Feyenoord nou ook weer niet...quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja ik volg het Italiaanse voetbal niet zo heel erg. Maar als ze in competitie beroerd spelen, spelen ze dan vanavond dan wel geweldig?
Of die tokkies kunnen zich ook normaal gedragen, lijkt me makkelijker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Rome had gewoon contact moeten opzoeken met Feyenoord fans. Ergens een punt moeten zoeken waar weinig te slopen valt. Daar verzamelen en onder politie begeleiding lopen naar het stadion. Dan konden supporters laten zien dat ze massaal zijn aangekomen en dan word het ook veel minder gesloopt.
Ik zie het allemaal vanavond wel. Hopen op gewoon een mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kans is heel klein. Zelfs de dooie club Parma speelde daar 0-0 afgelopen weekend. 1e keer dat die lui de 0 haalden zelfs
Ja maar de politie was uit aan het dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef kleb12 het volgende:
[..]
Of die tokkies kunnen zich ook normaal gedragen, lijkt me makkelijker.
Volgensmij zijn de grootste tokkies allang opgepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef kleb12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]Nou, het fonteintje wordt beschermd en gered hoor, alsof er een terroristische actie heeft plaatsgevonden
Mwoah. Je hóeft je ook niet per sé als zwakbegaafde te gedragen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]Nou, het fonteintje wordt beschermd en gered hoor, alsof er een terroristische actie heeft plaatsgevonden
Leer eens lezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:07 schreef Breekfast het volgende:
Kritiek op het hersenloze tokkiegedrag van de Feyenoord supporters mag dus niet in dit topic?
Nee joh, altijd de schuld bij een ander zoeken. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef kleb12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Nee joh, altijd de schuld bij een ander zoeken. Lekker makkelijk.
Het verbaasd me ook niks dat het wangedrag door een paar hier al weer wordt gebagatelliseerd. Bevestigd weer mooi het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter van hersenloze tokkie.
Haha ja, "uitdagen".. Net als van die hooligans die het goedpraten dat ze de politie aanvallen omdat ze met politiehonden op de hoek van de straat staan, want dat is zo uitdagend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar de politie was uit aan het dagen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rresteerd-in-parijs/quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Nee joh, altijd de schuld bij een ander zoeken. Lekker makkelijk.
Het verbaasd me ook niks dat het wangedrag door een paar hier al weer wordt gebagatelliseerd. Bevestigd weer mooi het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter van hersenloze tokkie.
Wat moet ik lezen dan?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat moet ik lezen dan?
Iedereen bagatelliseert hier het gedrag van de Feyenoord supporters, ik ga daar tegenin en dat bericht wordt dan wel opeens verwijderd.
Veel simpeler dan dit gaan ze niet worden toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voel je je nu een hele vent na deze post? Trost op?
Niet gelijk een hoop ongefundeerde onzin spuien over iets waar je geen verstand van hebt is niet bagatelliseren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat moet ik lezen dan?
Iedereen bagatelliseert hier het gedrag van de Feyenoord supporters, ik ga daar tegenin en dat bericht wordt dan wel opeens verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |