Waarschuw jij voordat je note?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik note niet om clubvoorkeur.
Dus je haat KingRoland ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weinig op met Guitarist. Net zoals met vrijwel elke PSV-user op Geo na.
Vind jij Lange_Lans geen sympathiek persoon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
En met zijn riante salaris.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens gitarist veel plezier in zijn functie als voetbal mod
kapiteintje haat negerseksquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Lange_Lans geen sympathiek persoon?
Zo, daar drop jij toch even een hele ongenuanceerde mening zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dank u vriendelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens gitarist veel plezier in zijn functie als voetbal mod
Schokkende ontdekking dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kapiteintje haat negerseks
Over dit salaris zullen vast geen uitspraken worden gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En met zijn riante salaris.
Ik mocht alleen zeggen dat het 4 getallen zijn en de eerste een 3 is geloof ik. Netto.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over dit salaris zullen vast geen uitspraken worden gedaan
Genot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik note niet om clubvoorkeur.
Bruto of netto?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mocht alleen zeggen dat het 4 getallen zijn en de eerste een 3 is geloof ik. Netto.
10-0 psv feyenoord doet het nog pijn knul?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mocht alleen zeggen dat het 4 getallen zijn en de eerste een 3 is geloof ik. Netto.
Lekker hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
0-1 goal ronaldo koekoek
CorNETTOquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg ook bonus per note.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Alle mods krijgen gewoon ¤300 +/- extra money
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg ook bonus per note.
Een collega van mij per ban xD
Ja was wel mooi doelpunt. Natuurlijk niet 1 van zijn mooiere gezien het feit dat ronaldo al meer dan 500 doelpunten heeft gemaakt, maar het was er wel 1 zeg om me te delen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef sneakydesert het volgende:
voor wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valse spoiler... Real staat nog steeds 0-1 voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Lekker hoor Isaac kan je vine posten plsquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja was wel mooi doelpunt. Natuurlijk niet 1 van zijn mooiere gezien het feit dat ronaldo al meer dan 500 doelpunten heeft gemaakt, maar het was er wel 1 zeg om me te delen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verklaar jij jezelf hierbij inhoudsloos?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het maken van inhoudsloze TR's is verboden.
Dat vroeg ik mezelf ook al af.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar jij jezelf hierbij inhoudsloos?
alsjebleift Jan Cees (met een leuk muziek)quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker hoor Isaac kan je vine posten pls
Ook die jongen kan mijn goedkeuring genieten. Ik moet mezelf nu te veel nuanceren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Lange_Lans geen sympathiek persoon?
Mooie kopbalquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsjebleift Jan Cees (met een leuk muziek)
https://vine.co/v/OxdLbYjHxvP
Ik vind dit inderdaad maar lafjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook die jongen kan mijn goedkeuring genieten. Ik moet mezelf nu te veel nuanceren.
Dat kan gebeuren. Je hebt immers al aardig wat biertjes achter de kiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook die jongen kan mijn goedkeuring genieten. Ik moet mezelf nu te veel nuanceren.
Dus je vindt DJ_DAY-V ook aids?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'altijd eerlijk is'quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit inderdaad maar lafjes.
Derksen award
User die zegt waar het op staat / altijd eerlijk is.
1. kapiteintje (14)
Wat een compliment. Ik ben trouwens niet voor PSV.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik een leuke user.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Een Feyenoord, Groningen, PSV en Twente mod. Alle grote clubs vertegenwoordigd
Jij bent een kenner merk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Nummer 5 nog maar. Valt mee. Saind spoelt daar z'n mond mee na het tanden poetsen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Je hebt immers al aardig wat biertjes achter de kiezen.
Twente is volgend seizoen een middenmoter...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Geen Ajaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht ik mis eentje in dit rijtje, maar Groningen staat er gewoon inquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Dit seizoen ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente is volgend seizoen een middenmoter...
Dit seizoen al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente is volgend seizoen een middenmoter...
Alleen een PEC zwolle mod en het rijtje is compleetquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Saind slaapt met de fles in bed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nummer 5 nog maar. Valt mee. Saind spoelt daar z'n mond mee na het tanden poetsen.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.
Dat zal hem ongetwijfeld een badge opleveren bij untappd dus dan is het het waard.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saind slaapt met de fles in bed.
We moeten alleen bianconeri nog verwelkomen tot de crewquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is zelfs oververtegenwoordigd.
Terecht.
Mis ik wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is zelfs oververtegenwoordigd.
Terecht.
En een amber alert uitzetten voor Rickazioquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten alleen bianconeri nog verwelkomen tot de crew
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Even een Kluivert uit de selectie zetten.
Nou ik zal je een geheimpje verklappen maar niet alleen ik, maar ook Paxcon is voor FC Groningenquote:
De badges van untappd zijn als de sacramenten van de Pauselijke kerk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal hem ongetwijfeld een badge opleveren bij untappd dus dan is het het waard.
VBL / Darten is geen sport.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / GGMM, wil je even dit topic lezen?
Ik heb mijn bucketlist al aardig opgeschoondquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja leuk, mijn eerste slotje als terugkerende mod.
Nee, zo hoort het.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er speelt geen enkele neger bij Real Madrid.
Racisme?
Vloekt met roze.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er speelt geen enkele neger bij Real Madrid.
Racisme?
Datzelfde geldt voor Real Madrid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Schalke niet heel erg sterk spelen
bedankt voor je meningquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Schalke niet heel erg sterk spelen
Ik had het over vbl, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik zal je een geheimpje verklappen maar niet alleen ik, maar ook Paxcon is voor FC Groningen
Wie zijn er in dat 'achter'. Jij en...?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bedankt voor je mening
ik neem het mee naar achter
me smaquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zijn er in dat 'achter'. Jij en...?
Wanneer is dit prestigieuze toernooi?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, kom je ook naar het Groene Haas toernooi?
Alles wordt bewaard voor morgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een EBOLA wedstrijden weer. Zowel gisteren als vandaag
23 mei. Na je examens dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is dit prestigieuze toernooi?
En dan morgen wel goede potjes en dan kan ik niet kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een EBOLA wedstrijden weer. Zowel gisteren als vandaag
Ga je nu over naar piemels? xDquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutontgroening. Ik stop er mee.
Arme jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan morgen wel goede potjes en dan kan ik niet kijken
Ik wel, hopelijk in het café. Ha!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan morgen wel goede potjes en dan kan ik niet kijken
En je mod verantwoordelijkheden dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel, hopelijk in het café. Ha!
denk jij dat stijn gaat slagen of zal hij dik zakkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sta je garant dat
1. Stijn niet in elkaar wordt geslagen.
2. Stijn in de kantine mag darten?
Dat maakt hij vandaag al goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je mod verantwoordelijkheden dan?
Wat dacht jij dan? Ouwe nepzigeunerquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hebben we het toch niet over die omroep waar kinderen misbruikt worden?
Zijn er cafés in groningen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel, hopelijk in het café. Ha!
Werk. Ik kan alleen met een beetje mazzel de stand af en toe opzoekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb jij morgen?
Drink jij bier?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werk. Ik kan alleen met een beetje mazzel de stand af en toe opzoeken
Heb zin in big tasty chickenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen jullie weer even inhoudelijk reageren aub?
Nee, dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb enkele zéér capabele collega's. Die vertrouw ik blind.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je mod verantwoordelijkheden dan?
Je hebt dus liever dat Davy niet meer post?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt dus liever dat Davy niet meer post?
Precies. Kun jij hier iets aan doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt dus liever dat Davy niet meer post?
Eens. Ik ga over op de acestream van Luchtsporten 5.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kijk via de NOS livestream. Vrij slecht Baled.
Helaas niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Kun jij hier iets aan doen?
Alleen als het écht (écht) moet.quote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb enkele zéér capabele collega's. Die vertrouw ik blind.
Ja, zou een beetje zonde zijn om de hele nacht de lampen aan te laten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om 11 uur gaat het licht bij jullie toch uit, dus we laten het oogluikend nog even toe.
Ik denk dat Stijn gaat slagen, behalve voor de examens op dramaandag. Bij die zakt hij allemaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
denk jij dat stijn gaat slagen of zal hij dik zakken
Ik vind dames die bier drinken schattigquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als het écht (écht) moet.
[..]
Zo hoort het
Waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dames die bier drinken schattig
Ik drink nu halve liters Grolsch. 5 voor 3 euro bij de DekaMarktquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb al 4,5 Grolsch op. Ik word wat recalcitrant. Gelukkig zijn Stijn en René er om mijn gedrag in goede banen te leiden.
#lekkergekquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje meid, jij bent in een gekke bui
Dames die bier drinken zijn ordinair, tenzij speciaalbier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dames die bier drinken schattig
Jammer dat je niet meedoet GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol part two dubbeldrank!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb al 4,5 Grolsch op. Ik word wat recalcitrant. Gelukkig zijn Stijn en René er om mijn gedrag in goede banen te leiden.
Ik nodig jullie allemaal uit om bier te klappen in de pintelier of de toeter of nog wat andere adresjes.quote:
Die blikken? Want die beugels zijn officieel geen halve liter toch? Mijn autisme kan dat nooit echt aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik drink nu halve liters Grolsch. 5 voor 3 euro bij de DekaMarkt
Reken er maar op dat ik kom.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik nodig jullie allemaal uit om bier te klappen in de pintelier of de toeter of nog wat andere adresjes.
Die veranderen vaak in de meest vadsige wilde zwijnen, al boerend, schijtend en wel.quote:
Die blikken, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die blikken? Want die beugels zijn officieel geen halve liter toch? Mijn autisme kan dat nooit echt aan.
Ik zal mijn muis dichtbij de 'ban' knop zetten als je echt over de schreef gaat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Geen alcohol drinken en wel gesuikerde frisdrank.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meedoet GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol part two dubbeldrank!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die veranderen vaak in de meest vadsige wilde zwijnen, al boerend, schijtend en wel.
Ik ga naar je huis toe om te kijken of dit daadwerkelijk gebeurt. Verstop je niet bij Happel want die truc kennen we wel.quote:
Ditquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken en wel gesuikerde frisdrank.
Gewoon water drinken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken en wel gesuikerde frisdrank.
Dat drinkt zo makkelijk door.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NIks mis mee. Al drink ik om een of andere reden in de trein altijd het liefste Heineken.
De Happel GGMM douchegordijn pangasius meets zijn welhaast legendarisch te noemen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar je huis toe om te kijken of dit daadwerkelijk gebeurt. Verstop je niet bij Happel want die truc kennen we wel.
Smaakt best goed uit blik. In een flesje zit er altijd een enorme putlucht aan en in een glas vind ik het overrated.quote:
Er wordt een poging gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ehhmmmm.... wordt er ook nog gevoetbald ??
In de trein drink je geen bier, in de trein klap je bier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Bier drinken in de trein vind ik persoonlijk niet heel stijlvol
Ik moet zeggen dat ik nooit iets drink in de trein.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smaakt best goed uit blik. In een flesje zit er altijd een enorme putlucht aan en in een glas vind ik het overrated.
Ja, maar het lijkt echt nérgens op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ehhmmmm.... wordt er ook nog gevoetbald ??
Twee = neequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je een dochter krijgt, reken ik er op dat je haar dat soort idioterie niet aanleert.
Het zijn Happel GGMM douchegordijn pangasius stroopwafel meets.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Happel GGMM douchegordijn pangasius meets zijn welhaast legendarisch te noemen.
Met de trein reizen is sowieso niet stijlvol. Niks mis met een biertje in de trein. Beetje die dames van middelbare leeftijd met hun praktische kapsel, bergschoenen en lichtblauwe windjacks ongemakkelijk laten voelen wanneer je je blikje openklikt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Bier drinken in de trein vind ik persoonlijk niet heel stijlvol
Dan lijkt het net op het spel van Groningen dus..quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt echt nérgens op.
Of zes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met de trein reizen is sowieso niet stijlvol. Niks mis met een biertje in de trein. Beetje die dames van middelbare leeftijd met hun praktische kapsel, bergschoenen en lichtblauwe windjacks ongemakkelijk laten voelen wanneer je je blikje openklikt.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat daar iemand uit dit topic aanwezig zal zijn.quote:
Het schijnt dat de plaatselijke supermarkt nog een flinke rekening te innen heeft bij Happel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn Happel GGMM douchegordijn pangasius stroopwafel meets.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de trein drink je geen bier, in de trein klap je bier.
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat daar iemand uit dit topic aanwezig zal zijn.
Laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan lijkt het net op het spel van Groningen dus..
Wanneer je naar Zeeland reist of terug is dit helaas af en toe de enige manier om de rit draaglijk te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nooit iets drink in de trein.
Record staat op 4 in 2 uur. Je moet rekening houden met het plassen en overstappen.quote:
Voor jou misschien... VOOR JOU MISSCHIENquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje..
In de trein van Eindhoven naar Arnhem heb ik er al eens een stuk of vijf op. Ik moest mijn brakke gevoel wegwerken na het vliegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Record staat op 4 in 2 uur. Je moet rekening houden met het plassen en overstappen.
Nee.quote:
Soms wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
Ronaldo schiet nooit een vrije trap raak.
Verkapt "ik ben wel eens buiten geweest" post.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
In de trein van Eindhoven naar Arnhem heb ik er al eens een stuk of vijf op. Ik moest mijn brakke gevoel wegwerken na het vliegen
Ik kom regelmatig buiten en dat mag iedereen weten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkapt "ik ben wel eens buiten geweest" post.
Had hij in die wedstrijd wel gescoord?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit deed Memphis vorig jaar bij Ajax v PSV.
Het resultaat van deze vrije trap: parkeerdek.
In de wedstrijd die ik bedoel, gebeurde dit niet. Sigthorsson scoorde destijds de enige treffer na een magnifieke voorzet van Schøne.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had hij in die wedstrijd wel gescoord?
Toch mag hij ze altijd nemen. Uit de statistieken blijkt echter dat dit nergens op slaat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
Ronaldo schiet nooit een vrije trap raak.
Dit Schalke is mijn club niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
Dit Schalke verdiend eigenlijk niets. Ze spelen net zo slecht als Ajax.
Oh ik dacht dit seizoen. Kan mij niet meer herinneren wie toen won.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de wedstrijd die ik bedoel, gebeurde dit niet. Sigthorsson scoorde destijds de enige treffer na een magnifieke voorzet van Schøne.
Niks lekkerder dan aangeschoten in een vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
In de trein van Eindhoven naar Arnhem heb ik er al eens een stuk of vijf op. Ik moest mijn brakke gevoel wegwerken na het vliegen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch mag hij ze altijd nemen. Uit de statistieken blijkt echter dat dit nergens op slaat.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dit nog 2-1 wordt ga ik poepen op de deurmat van mijn buurman.
Ben jij een kloon van Dven?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om een luxehoer aan huis te laten komen
Raar...quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dit nog 2-1 wordt ga ik poepen op de deurmat van mijn buurman.
wie de neuk is datquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Dven?
Waar kijk jij liever naar? Cristiano Ronaldo of vrouwenvoetbal?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch mag hij ze altijd nemen. Uit de statistieken blijkt echter dat dit nergens op slaat.
Een 12-jarige heeft een leuker gevoel voor humor dan jij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi dat Jetro deze man gaat opvolgen.
Dit is geen humor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 12-jarige heeft een leuker gevoel voor humor dan jij.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik moest er wel om gniffelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt het wel bijzonder treurig
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt het wel bijzonder treurig
Jawel hoor. Ooit gaat Davy hartstikke dood. Vanzelf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ik wou net zeggen dat het sneu begint te worden, maar dat was hij natuurlijk al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent ook tering dom héquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet meer te redden dit hopeloze Brabantse gevalquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet meer te redden dit hopeloze Brabantse geval
Dat ver gaat komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
'PSV haalt grote talent'
- Doublepain
Als zelfs Sked dat al zegt moet het wel waar zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch schat ik GGMM heeeeeeeeel veeeeeeeeel hoger in dan ik jou inschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |