Met 20 punten boven Feyenoord zou iedereen zo'n gek dansje doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich een leuk gifje. Gek doen kunnen ze wel die lampjes.
Ben je ook bezig de statistieken bij te houden voor de frontpage?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwak verdedigd en de bus stond juist lekker
Oké toekomstig admin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verzoek je per direct te stoppen met de enge Calma Calma gifjes.
Ik maak niet voor niets dit geluid. je hebt me goed in de smiezen.quote:
Ik kan slecht tegen enge vieringen van doelpunten in de variatie van een Calma Calma.quote:
Dit gifje was niet met 20 punten voor. Rare opmerking van je gay-v.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met 20 punten boven Feyenoord zou iedereen zo'n gek dansje doen.
En zonder kaart uiteraardquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pepe geeft straks vast even het beslissende tikkie aan Huntelaar..
Ah, een gevoelige snaar geraaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit gifje was niet met 20 punten voor. Rare opmerking van je gay-v.
Net als Siggyquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaas-Jan loopt te banjeren als een boer in het weiland.
Blijft een kutkeeper , allemaal omdat pappie in de rijksdag zitquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet ook geen spectaculaire acties verwachten van een derde keeper.
Drenthe ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat huntelaar ooit bij real madrid heeft gespeeld blijft fascinerend
Sigthorsson als schaduwspits samen met Jan-Klaas Hoentelaar. Hoge ballen op d'n Sig, doorkoppertje en het is raak.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Siggy
Lekker die akkers ploegen
d'n Sig is geen Alan Shearer , en Stuntelaar geen Suttonquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson als schaduwspits samen met Jan-Klaas Hoentelaar. Hoge ballen op d'n Sig, doorkoppertje en het is raak.
QFTquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael de Leeuw in Oranje nu Klaas geblesseerd is
Ik dacht even aan deze manquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Peter Aerts had Varane z'n poten in tweeën geschopt.
Goed grapje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer een nieuwe kandidaat voor de Fallon d'Floor gevonden.
Waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht even aan deze man
[ afbeelding ]
Rolnaldoquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij rolt door met een vieze glimlach.
Heel eng.
Nou inderdaad ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Is z'n neef, zelfde achternaam, de verwarring is begrijpelijk.
Een judopartij duurt dan ook geen 90 minutenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ligt nog meer op de grond dan een gemiddelde judo'er.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Een judopartij duurt dan ook geen 90 minuten
Dat is het verschil tussen een goede judo'er en een top-judoka.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ligt nog meer op de grond dan een gemiddelde judo'er.
De wedstrijd is ook nog geen 90 minuten bezig. Rare vergelijking.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Een judopartij duurt dan ook geen 90 minuten
Ik heb het gezien, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, ik had 'm tuk. Zag je dat?
Sked kraamt wel vaker de meest rare onzin uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De wedstrijd is ook nog geen 90 minuten bezig. Rare vergelijking.
Stijn noemde geen tijdsaanduiding, dus ik ging uit van 90 minuten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De wedstrijd is ook nog geen 90 minuten bezig. Rare vergelijking.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked kraamt wel vaker de meest rare onzin uit.
Gelukkig nog altijd minder dan jij doet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die aannames gaan je ooit nog eens de kop kosten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Stijn noemde geen tijdsaanduiding, dus ik ging uit van 90 minuten.
Gelukkig ben jij hier nog om dit topic enig niveau te gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd minder dan jij doet.
Sarcasme is een bitch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier nog om dit topic enig niveau te geven
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd minder dan jij doet.
Leuk dat jij er ook bent Erwin.quote:
Blij dat iemand mijn aanwezigheid waardeert.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat jij er ook bent Erwin.
Komt omdat jij het verschil niet kan zien tussen goede voetballers en redelijke voetballers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind een Europa League wedstrijd meer entertainment bieden dan een wedstrijd als deze.
Nee hoor, ik ben oprecht altijd blij met de bijdrages van René. Vooral die tijgernootjes (ze zijn op trouwens!)quote:
Ja, of ik doe dat niet. Graag gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien kun jij met je PSV UI gewoon even netjes je muil houden tegen René. Bedankt.
Ik vind dit een heel vreemde opmerking.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Komt omdat jij het verschil niet kan zien tussen goede voetballers en redelijke voetballers.
Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
wie is die commentator dat ie denkt de scheids te bekritiseren
wat een oetlul
De Champions League is farce. Uit dat licht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind een Europa League wedstrijd meer entertainment bieden dan een wedstrijd als deze.
Kapi is wel gangster vanavond.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, of ik doe dat niet. Graag gedaan.
Ik vind het vreemd dat jij het verschil tussen goede voetballers en dat zooitje plebs uit Amsterdam niet uit elkaar kan houden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel vreemde opmerking.
Hoe kan het dat die man nog werk heeft?quote:
Je snapt het dus niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jij het verschil tussen goede voetballers en dat zooitje plebs uit Amsterdam niet uit elkaar kan houden.
Maar is dat wel zo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
De PSV-paupers met hun Tele2 ADSL abonnementje uit Woensel komen de komende 30 minuten niet door mijn gif bunker heen.
Wat voor soorten gif heb jij in je bunker? Heb je ook slangengif???quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
De PSV-paupers met hun Tele2 ADSL abonnementje uit Woensel komen de komende 30 minuten niet door mijn gif bunker heen.
Niet weten dat een gif maar 1 keer hoeft te ladenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
je bent geen voetballiefhebber als je psv supportquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
pas op, je komt net uit een banquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 84% gewijzigd door johannes_vermeer op 18-02-2015 21:28 ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent geen voetballiefhebber als je psv support
Wordt gewaardeerd dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat zelfs PSV'ers moeten kunnen FOK!ken.
vergifquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor soorten gif heb jij in je bunker? Heb je ook slangengif???
100% eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent geen voetballiefhebber als je psv support
Hoe concludeer jij dat ik het verschil niet kan zien tussen klassespelers en de ladyboys die rondlopen bij Ajax?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer vreemde conclusie.
Ik heb Ziggo Zakelijk bitch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat ze allemaal meteen geladen zijn. Volgens Kapi duurt dat heel lang.
Hij wordt in meervoud ook leuker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk gifje heb je inmiddels gevonden
Rot op met je aidsbevattende plaatjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Uit jouw reactie waarin je zij dat je liever een EL wedstrijd ziet dan deze klasse spelers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe concludeer jij dat ik het verschil niet kan zien tussen klassespelers en de ladyboys die rondlopen bij Ajax?
Sorry Stijn. Ik heb hem direct aangepast, voor jou.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met je aidsbevattende plaatjes.
wyfquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen jullie lief doen tegen elkaar. Ik word hier verdrietig van.
KROKETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb m gelukkig op tijd genote
Voor wie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Hermanna het volgende:
Die Lucas Silva zuigt, die mag er wel uit.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KROKETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeg.![]()
Ik gaf tenminste altijd een waarschuwing voordat ik tot noten overging.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mij. Dacht dat wij vriendjes waren!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeg.![]()
Ik gaf tenminste altijd een waarschuwing voordat ik tot noten overging.
Komt door de haat in dit topicquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mij. Dacht dat wij vriendjes waren!
wowquote:
Ik ben dol op weddenschappen.quote:
Dat mag jij concluderen. Jij mag concluderen wat je wilt. Dit soort wedstrijden, want ik zei 'wedstrijden als deze', waarin Real Madrid een vervelend toneelstukje op loopt te voeren tegen armoedige Duitsers, daar zit ik niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Uit jouw reactie waarin je zij dat je liever een EL wedstrijd ziet dan deze klasse spelers.
Dit leek me vrij duidelijk. Is slechts 3 minuten geleden gebeurd. Maar misschien dat het je na 200 posts per dag het een beetje te veel wordt om allemaal te onthouden. Dat kan.
hoe zou ggmm vroeger reageren toen hij klein was?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben dol op weddenschappen.
Trouwens geen plaatjes meer posten stoute René. Dit is een waarschuwing.
Haha, oke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag jij concluderen. Jij mag concluderen wat je wilt. Dit soort wedstrijden, want ik zei 'wedstrijden als deze', waarin Real Madrid een vervelend toneelstukje op loopt te voeren tegen armoedige Duitsers, daar zit ik niet echt op te wachten.
Ik wacht liever op een boeiende wedstrijd waarbij het alle kanten op kan, de bal is rond. Dat wordt vanavond duidelijk niet afgespeeld.
insert/deetmanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh Oh allememaggies het escaleert hier volledig uit de hand
Goed dat je me waarschuwt johannes!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben dol op weddenschappen.
Trouwens geen plaatjes meer posten stoute René. Dit is een waarschuwing.
Kunnen alle wijven weer even dit topic verlaten zodat wij allemaal weer geforceerd mannelijk kunnen doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Flippiee het volgende:
Ronaldo zijn haar zit nog best goed
Niet gelezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag jij concluderen. Jij mag concluderen wat je wilt. Dit soort wedstrijden, want ik zei 'wedstrijden als deze', waarin Real Madrid een vervelend toneelstukje op loopt te voeren tegen armoedige Duitsers, daar zit ik niet echt op te wachten.
Ik wacht liever op een boeiende wedstrijd waarbij het alle kanten op kan, de bal is rond. Dat wordt vanavond duidelijk niet afgespeeld.
Die wedstrijd is morgen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg het hem Stijn!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was satire natuurlijk, ik dacht even, Groninger die ik ben aan de schaal van Richter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt door de haat in dit topic
[..]
wow
Vieze vuile vervelende kut troll dat je bent met dat junk vreten van jequote:
Bij hem komt ook zijn telefoonnummer op de weegschaal tevoorschijn denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vieze vuile vervelende kut troll dat je bent met dat junk vreten van je
Ok sorryquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je nu ophouden met die snacks?
(Dit is een waarschuwing)
Geen optie, sorry kapi.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen alle wijven weer even dit topic verlaten zodat wij allemaal weer geforceerd mannelijk kunnen doen?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was satire natuurlijk, ik dacht even, Groninger die ik ben aan de schaal van Richter.
Deze waarschuwing geldt trouwens voor altijd. Het laatste wat ik wil is dat je CONSTANT in ELK livetopic plaatjes van je favoriete zangeres post.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je me waarschuwt johannes!Was ik me daar toch bijna tegen een note aangelopen.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij hem komt ook zijn telefoonnummer op de weegschaal tevoorschijn denk ik
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
'Afgespeeld' is trouwens wederom foutief taalgebruik Stijn.
Snap ik, dat is echt gruwelijk irritant kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze waarschuwing geldt trouwens voor altijd. Het laatste wat ik wil is dat je CONSTANT in ELK livetopic plaatjes van je favoriete zangeres post.
J. Alba mag wel wat mij betreft want die zingt niet en is nog mooi ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze waarschuwing geldt trouwens voor altijd. Het laatste wat ik wil is dat je CONSTANT in ELK livetopic plaatjes van je favoriete zangeres post.
Uiteraard mag dat. J. Alba is inderdaad geen zangeres.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
J. Alba mag wel wat mij betreft want die zingt niet en is nog mooi ook.
Best welquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een genot hé, hier
Gelukkig ben ik fan van het eerste uur. Helaas is het gastenboek op http://wijzijnsimba.nl/Contact/ een beetje stil de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Vieze suc6supporters Memphis helemaal afkraken toen hij die pingel had gemist en nu ophemelen![]()
![]()
Echte fans kijken live![]()
![]()
Wilten je dat zelf niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef sneakydesert het volgende:
Iemand die haxball wilt hosten?
idd ja toen hij die pingel had gemist waardoor nederland zich niet kwalifceerde hele land in rep en roer en nu opeens fanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Vieze suc6supporters Memphis helemaal afkraken toen hij die pingel had gemist en nu ophemelen![]()
![]()
![]()
Depay en Robben op de flankenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
Ik snap je niet maar goed als jij zo erover denkt vind ik het best hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
idd ja toen hij die pingel had gemist waardoor nederland zich niet kwalifceerde hele land in rep en roer en nu opeens fankan toch neit man
Depay heeft een nieuw hok gekocht voor Simba.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik fan van het eerste uur. Helaas is het gastenboek op www.wijzijnsimba.nl/contact een beetje stil de laatste tijd.
Toepasselijk dat ze dit ook door een PSV-er laten zeggen. Is het grootste marktaandeel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
Simba speelde ook een glansrol bij het filmpje waar Memphis zijn moeder een auto geeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Depay heeft een nieuw hok gekocht voor Simba.
Ik bekijk elke dag de website voor het laatste Simba-nieuws, dus ik had eigenlijk een beetje verwacht dat ik dat als één van de eerste zou weten.
Helaas moest ik het van Elan horen.
Vreemd dat Elan zich interesseert voor dit soort kansloze feitjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bekijk elke dag de website voor het laatste Simba-nieuws, dus ik had eigenlijk een beetje verwacht dat ik dat als één van de eerste zou weten.
ik vind hem ook goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap je niet maar goed als jij zo erover denkt vind ik het best hoor.
Gr. 200 posts per dag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd dat Elan zich interesseert voor dit soort kansloze feitjes.
Ik mis even hoe dit aansluit bij mijn kritiek.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba speelde ook een glansrol bij het filmpje waar Memphis zijn moeder een auto geeft.
Hier hoor je het als eerst.
Misschien is hij gewoon een heel kansloos persoon, dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd dat Elan zich interesseert voor dit soort kansloze feitjes.
Vind jij de muzikale kwaliteiten van Memphis ook van een hoog niveau, Johannes?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba speelde ook een glansrol bij het filmpje waar Memphis zijn moeder een auto geeft.
Hier hoor je het als eerst.
https://www.facebook.com/video.php?v=433634316794812quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis even hoe dit aansluit bij mijn kritiek.
[..]
Misschien is hij gewoon een heel kansloos persoon, dat kan natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit.
Ik probeer jou als boze fan te verzoenen met een ander zéér interessant Simba nieuwtje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis even hoe dit aansluit bij mijn kritiek.
[..]
Misschien is hij gewoon een heel kansloos persoon, dat kan natuurlijk.
Als je dit nou vaker dacht..quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit.
In ieder geval vind je mijn postaantal duidelijk heel interessant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:42 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Als je dit nou vaker dacht..
wie vind jij beter Memphis DePay of Arjen Robben?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal royeren die hem (en Simba) hebben afgekraakt.
En hoewel ik dat waardeer ben ik heel benieuwd wat jij als beheerder van de officiële Simba fan-site gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer jou als boze fan te verzoenen met een ander zéér interessant Simba nieuwtje.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:42 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Als je dit nou vaker dacht..
En toch werkt hij, want ik weet dat die van gisteren op een boot was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die heineken reclame bijzonder kut
Fascinerend is een beter woord.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval vind je mijn postaantal duidelijk heel interessant.
Johnny Rain?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik luister nu muziek ipv dat gegorgel van Verbeek en van Marwijk.
op je 14e al 400.000 posts is inderdaad fascinerendquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:44 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Fascinerend is een beter woord.
Dit vindt JC niet leukquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Jan smit die van Volendam is ook zo een gast waar je denkt kan hij niet even oprotten of een enkele reis naar Siberië krijgen
Ik ga Memphis vragen of hij Simba een eigen instagram geeft om direct zijn beste foto's en filmpjes te kunnen delen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hoewel ik dat waardeer ben ik heel benieuwd wat jij als beheerder van de officiële Simba fan-site gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Boot zonder kapitein.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En toch werkt hij, want ik weet dat die van gisteren op een boot was.
Makkelijk, Robben want hij heeft veel meer ervaring. In de toekomst natuurlijk Memphis. Hij is op hetzelfde niveau net zoals Robben toen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie vind jij beter Memphis DePay of Arjen Robben?
Blijkbaar wordt deze informatie al op een manier gedeeld, anders was Elan niet op de hoogte. Misschien is het zaak om eens op zoek te gaan naar de huidige communicatiewijze van Depay over Simba. Het is natuurlijk een beetje vreemd dat hij zich aan jou moet gaan zitten aanpassen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga Memphis vragen of hij Simba een eigen instagram geeft om direct zijn beste foto's en filmpjes te kunnen delen.
Vervolgens zal ik me op deze feed abonneren.
Ik sluit me aan bij het raar vinden van die vraag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Makkelijk, Robben want hij heeft veel meer ervaring. In de toekomst natuurlijk Memphis. Hij is op hetzelfde niveau net zoals Robben toen.
Davy en ik vinden deze vraag een beetje raar.
Ah, nee dan kan je Johnny Rain niet aan nee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Sam Smith. Volg hem eigenlijk al een jaartje of twee. Bijzonder goede zanger.
Misschien heeft Elan Simba wel op whatsapp. In dat geval overweeg ik sterk Elan in dienst te nemen, als dit niet ten koste gaat van zijn uitkering natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt deze informatie al op een manier gedeeld, anders was Elan niet op de hoogte. Misschien is het zaak om eens op zoek te gaan naar de huidige communicatiewijze van Depay over Simba. Het is natuurlijk een beetje vreemd dat hij zich aan jou moet gaan zitten aanpassen.
Ik krijg echt een beetje het gevoel dat je hart en ziel niet bij deze site liggen.
Deze post is perfectquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Makkelijk, Robben want hij heeft veel meer ervaring. In de toekomst natuurlijk Memphis. Hij is op hetzelfde niveau net zoals Robben toen.
Davy en ik vinden deze vraag een beetje raar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand nog de pics van de vriendin van Daley Blind?
Memphis staat centraal in de blues en americana dus ik heb er veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat je denkt van de muzikale kwaliteiten van Memphis
Eens*quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer die kut reclame van heineken
Stop is met die EBOLA
Kijk, nu toon je initiatief waar ik als volger van Wijzijnsimba.nl tevreden mee ben!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft Elan Simba wel op whatsapp. In dat geval overweeg ik sterk Elan in dienst te nemen, als dit niet ten koste gaat van zijn uitkering natuurlijk.
Ik vind die vraag ook raarquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij het raar vinden van die vraag.
Mooi zo, ik ben weg hahahahquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HET IS WEER MODERATOR, NEIN NEIN NEIN
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe normaal joh, idioot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond zijn meest recente filmpjes ook erg sterkquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Memphis staat centraal in de blues en americana dus ik heb er veel vertrouwen in.
Neu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
MED / Guess who's back on VBL!
ONTGROENEN DIE HAP
Ik ga snel op jessica alba gif googlen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
MED / Guess who's back on VBL!
ONTGROENEN DIE HAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |