Waarschuw jij voordat je note?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik note niet om clubvoorkeur.
Dus je haat KingRoland ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weinig op met Guitarist. Net zoals met vrijwel elke PSV-user op Geo na.
Vind jij Lange_Lans geen sympathiek persoon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
En met zijn riante salaris.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens gitarist veel plezier in zijn functie als voetbal mod
kapiteintje haat negerseksquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Lange_Lans geen sympathiek persoon?
Zo, daar drop jij toch even een hele ongenuanceerde mening zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dank u vriendelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens gitarist veel plezier in zijn functie als voetbal mod
Schokkende ontdekking dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kapiteintje haat negerseks
Over dit salaris zullen vast geen uitspraken worden gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En met zijn riante salaris.
Ik mocht alleen zeggen dat het 4 getallen zijn en de eerste een 3 is geloof ik. Netto.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over dit salaris zullen vast geen uitspraken worden gedaan
Genot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik note niet om clubvoorkeur.
Bruto of netto?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mocht alleen zeggen dat het 4 getallen zijn en de eerste een 3 is geloof ik. Netto.
10-0 psv feyenoord doet het nog pijn knul?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mocht alleen zeggen dat het 4 getallen zijn en de eerste een 3 is geloof ik. Netto.
Lekker hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
0-1 goal ronaldo koekoek
CorNETTOquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg ook bonus per note.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Alle mods krijgen gewoon ¤300 +/- extra money
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg ook bonus per note.
Een collega van mij per ban xD
Ja was wel mooi doelpunt. Natuurlijk niet 1 van zijn mooiere gezien het feit dat ronaldo al meer dan 500 doelpunten heeft gemaakt, maar het was er wel 1 zeg om me te delen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef sneakydesert het volgende:
voor wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valse spoiler... Real staat nog steeds 0-1 voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Lekker hoor Isaac kan je vine posten plsquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja was wel mooi doelpunt. Natuurlijk niet 1 van zijn mooiere gezien het feit dat ronaldo al meer dan 500 doelpunten heeft gemaakt, maar het was er wel 1 zeg om me te delen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verklaar jij jezelf hierbij inhoudsloos?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het maken van inhoudsloze TR's is verboden.
Dat vroeg ik mezelf ook al af.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verklaar jij jezelf hierbij inhoudsloos?
alsjebleift Jan Cees (met een leuk muziek)quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker hoor Isaac kan je vine posten pls
Ook die jongen kan mijn goedkeuring genieten. Ik moet mezelf nu te veel nuanceren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Lange_Lans geen sympathiek persoon?
Mooie kopbalquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsjebleift Jan Cees (met een leuk muziek)
https://vine.co/v/OxdLbYjHxvP
Ik vind dit inderdaad maar lafjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook die jongen kan mijn goedkeuring genieten. Ik moet mezelf nu te veel nuanceren.
Dat kan gebeuren. Je hebt immers al aardig wat biertjes achter de kiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook die jongen kan mijn goedkeuring genieten. Ik moet mezelf nu te veel nuanceren.
Dus je vindt DJ_DAY-V ook aids?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'altijd eerlijk is'quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit inderdaad maar lafjes.
Derksen award
User die zegt waar het op staat / altijd eerlijk is.
1. kapiteintje (14)
Wat een compliment. Ik ben trouwens niet voor PSV.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik een leuke user.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Een Feyenoord, Groningen, PSV en Twente mod. Alle grote clubs vertegenwoordigd
Jij bent een kenner merk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Nummer 5 nog maar. Valt mee. Saind spoelt daar z'n mond mee na het tanden poetsen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Je hebt immers al aardig wat biertjes achter de kiezen.
Twente is volgend seizoen een middenmoter...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Geen Ajaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht ik mis eentje in dit rijtje, maar Groningen staat er gewoon inquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Dit seizoen ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente is volgend seizoen een middenmoter...
Dit seizoen al.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente is volgend seizoen een middenmoter...
Alleen een PEC zwolle mod en het rijtje is compleetquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Saind slaapt met de fles in bed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nummer 5 nog maar. Valt mee. Saind spoelt daar z'n mond mee na het tanden poetsen.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.
Dat zal hem ongetwijfeld een badge opleveren bij untappd dus dan is het het waard.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saind slaapt met de fles in bed.
We moeten alleen bianconeri nog verwelkomen tot de crewquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is zelfs oververtegenwoordigd.
Terecht.
Mis ik wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is zelfs oververtegenwoordigd.
Terecht.
En een amber alert uitzetten voor Rickazioquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten alleen bianconeri nog verwelkomen tot de crew
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Even een Kluivert uit de selectie zetten.
Nou ik zal je een geheimpje verklappen maar niet alleen ik, maar ook Paxcon is voor FC Groningenquote:
De badges van untappd zijn als de sacramenten van de Pauselijke kerk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal hem ongetwijfeld een badge opleveren bij untappd dus dan is het het waard.
VBL / Darten is geen sport.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / GGMM, wil je even dit topic lezen?
Ik heb mijn bucketlist al aardig opgeschoondquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja leuk, mijn eerste slotje als terugkerende mod.
Nee, zo hoort het.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er speelt geen enkele neger bij Real Madrid.
Racisme?
Vloekt met roze.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er speelt geen enkele neger bij Real Madrid.
Racisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |