waarom zou je voor 1 dag een permaban krijgen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan had je perma, heb ik ook een keer gehad.
Volgende dag was ik unbanned.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet wat zich allemaal in je hoofd afspeelt momenteel.
Had adblock aan staan op FOK! en toen werd Yv madquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom zou je voor 1 dag een permaban krijgen?
Perma van 1 dagquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan had je perma, heb ik ook een keer gehad.
Volgende dag was ik unbanned.
wat achterlijk, alsnof niet iedereen hier gewoon adblock heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had adblock aan staan op FOK! en toen werd Yv mad
Sowieso geband worden..quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kon niet eens meer lurken toen ik gebanned was
Ook zo vaak aan gehad, toen toch maar abo genomenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had adblock aan staan op FOK! en toen werd Yv mad
trquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat achterlijk, alsnof niet iedereen hier gewoon adblock heeft.
Naar een ban aan het hengelen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap serieus niet hoe je dat voor elkaar krijgt, zo streng zijn ze hier niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso geband worden..
ja jij bent er maar weer mooi onderuit gekomen hèquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso geband worden..
Ik serieus niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Post dan gewoon tubgirl in het FB topicquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waaronder uit?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja jij bent er maar weer mooi onderuit gekomen hè
bevertonquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Post dan gewoon tubgirl in het FB topic
Niks, nvm.quote:
ja heeft ze een vieze stinkfoef?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
zeg gewoon dat yv een aparte niet zo lekkere geur heeft dan krijg je je ban wel houses
Ik ben ooit gebanned voor 'trollen in VBL' nadat ik in het Feyenoordtopic had gepost dat Depay idd een slechte speler was na die 4-3 en toen ze daar mad werden nog een plaatje van de 10-0, 4 fucking dagenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap serieus niet hoe je dat voor elkaar krijgt, zo streng zijn ze hier niet.
houses plsquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja heeft ze een vieze stinkfoef?
niet verbaasd
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
zeg gewoon dat yv een aparte niet zo lekkere geur heeft dan krijg je je ban wel houses
aflevering gezien trouwens .. was idd awkward met Hannah. En Toby is een eikelquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja heeft ze een vieze stinkfoef?
niet verbaasd
Als je voor dit al een ban krijgt, kunnen ze VBL wel helemaal opdoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebanned voor 'trollen in VBL' nadat ik in het Feyenoordtopic had gepost dat Depay idd een slechte speler was na die 4-3 en toen ze daar mad werden nog een plaatje van de 10-0, 4 fucking dagen
Was vorig jaar ook zo met Spongeboss.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
Jongens doe eens niet allemaal, dadelijk zit ik hier in m'n eentje.
kan je mijn naam eer aan doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
Jongens doe eens niet allemaal, dadelijk zit ik hier in m'n eentje.
Ja kan ik niet hendelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo met Spongeboss.
Daaromquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je voor dit al een ban krijgt, kunnen ze VBL wel helemaal opdoeken.
Vind die scenes met Emily en die getrouwde sufkut ook wel irritantquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
aflevering gezien trouwens .. was idd awkward met Hannah. En Toby is een eikel![]()
Gekanker is ook gewoon een ander woord voor gemopper. Niets mis mee, lijkt me.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit erover te denken "Geen gekanker, free BT!" in m'n sig te zetten
Denken de A'tjes anders over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gekanker is ook gewoon een ander woord voor gemopper. Niets mis mee, lijkt me.
ja Emiliy sowieso wat dat betreft, weet niet wat ze wilquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind die scenes met Emily en die getrouwde sufkut ook wel irritant
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 bla bla uitdaging hier daar bleh geef adress hehehe
Als je dit door zet wordt KLB het decor van een moderne interpretatie van Romeo en Julia.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil verder niet kankeren hoor
Is goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)bacef40a8ebc4a24b49b
Iemand 10 min?
Ik wil zo wel.. Ff wat eten fixenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)bacef40a8ebc4a24b49b
Iemand 10 min?
Wat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
Chevy dacht dat 'ie een internetrelatie had met DjeDje.
Die van van jou toen voor lekken uit KPDquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, een ban, kan niet aanbevelen.
Was ingewikkeld ja ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van van jou toen voor lekken uit KPD
Haha skkltjequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chevy dacht dat 'ie een internetrelatie had met DjeDje.
Zo gewoon vind ik neuken niet hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha skkltjegewoon neuken en volgende toch of niet dan
Kom Limaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik neuken niet hoor.
vind het zo goed hoeveel jij neuktquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij neukt gewoontjes?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt wel mazzel dat je niet door een Mexicaanse drugskartel bent neergeschoten met je gangster look.quote:
Okquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Morgen. Alleen op donderdag of ik moet me heel erg vervelen.
Ik ga vanmiddag taxi op straat aanhouden voor vliegveld dus kan nog steeds Kuthotel vraagt dubbelequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt wel mazzel dat je niet door een Mexicaanse drugskartel bent neergeschoten met je gangster look.
120 pesos is in euro's?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag taxi op straat aanhouden voor vliegveld dus kan nog steeds Kuthotel vraagt dubbele
Ik ben heel goed in bedquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje lafjes overheen gaan en dan uit je hotelkamer trappen toch
2 min max met mijn 11 cm en ze vertrekken vrijeilligquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje lafjes overheen gaan en dan uit je hotelkamer trappen toch
hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2 min max met mijn 11 cm en ze vertrekken vrijeillig
Waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Maar we moeten volgend jaar klb meet in Lima doen
zoveel frustratie in deze opmerkingquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoveel chicks jonge
En ze hebben niet de misplaatste arrogantie zoals in Argentinië
En hoeveel smaatjes heb je gevuld met je praatjes?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoveel chicks jonge
En ze hebben niet de misplaatste arrogantie zoals in Argentinië
Geenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoeveel smaatjes heb je gevuld met je praatjes?
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik niet naar andere tabbladen kan switchen omdat jullie dan viesharde lag hebben. En dat wordt nogal saai na een tijdje als ik zelf geen zin heb om te spelen.quote:
Goede edit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik niet naar andere tabbladen kan switchen omdat jullie dan viesharde lag hebben. En dat wordt nogal saai na een tijdje als ik zelf geen zin heb om te spelen.
dat is toch raar trouwens met een 180mbit verbinding ... oude pc ofzo? Anders ff MalwareBytes een keer laten scannen. Kan wonderen doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik niet naar andere tabbladen kan switchen omdat jullie anders viesharde lag hebben. En dat wordt nogal saai na een tijdje als ik zelf geen zin heb om te spelen.
Bedankt.quote:
zo werkt het nou eenmaal nerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is toch raar trouwens met een 180mbit verbinding ... oude pc ofzo? Anders ff MalwareBytes een keer laten scannen. Kan wonderen doen
Zal ik eens doen idd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is toch raar trouwens met een 180mbit verbinding ... oude pc ofzo? Anders ff MalwareBytes een keer laten scannen. Kan wonderen doen
okquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik geen excuses heb wanneer ik weer verlies.
onzinquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo werkt het nou eenmaal nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |