waarom zou je voor 1 dag een permaban krijgen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan had je perma, heb ik ook een keer gehad.
Volgende dag was ik unbanned.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet wat zich allemaal in je hoofd afspeelt momenteel.
Had adblock aan staan op FOK! en toen werd Yv madquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom zou je voor 1 dag een permaban krijgen?
Perma van 1 dagquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan had je perma, heb ik ook een keer gehad.
Volgende dag was ik unbanned.
wat achterlijk, alsnof niet iedereen hier gewoon adblock heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had adblock aan staan op FOK! en toen werd Yv mad
Sowieso geband worden..quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kon niet eens meer lurken toen ik gebanned was
Ook zo vaak aan gehad, toen toch maar abo genomenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had adblock aan staan op FOK! en toen werd Yv mad
trquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat achterlijk, alsnof niet iedereen hier gewoon adblock heeft.
Naar een ban aan het hengelen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap serieus niet hoe je dat voor elkaar krijgt, zo streng zijn ze hier niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso geband worden..
ja jij bent er maar weer mooi onderuit gekomen hèquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso geband worden..
Ik serieus niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Post dan gewoon tubgirl in het FB topicquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waaronder uit?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja jij bent er maar weer mooi onderuit gekomen hè
bevertonquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Post dan gewoon tubgirl in het FB topic
Niks, nvm.quote:
ja heeft ze een vieze stinkfoef?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
zeg gewoon dat yv een aparte niet zo lekkere geur heeft dan krijg je je ban wel houses
Ik ben ooit gebanned voor 'trollen in VBL' nadat ik in het Feyenoordtopic had gepost dat Depay idd een slechte speler was na die 4-3 en toen ze daar mad werden nog een plaatje van de 10-0, 4 fucking dagenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap serieus niet hoe je dat voor elkaar krijgt, zo streng zijn ze hier niet.
houses plsquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja heeft ze een vieze stinkfoef?
niet verbaasd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |