Doe dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan wel screens maken :$ .
Dat zeg ik al weken, maar hij negeert die posts steeds.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mortaxx beter ga je weer modden als je terug bent.
Zou zeer verstandig van 'm zijn geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoopte dat hij met wat bans ging gooien.
Dat zekerquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, alleen maar beter toch.
ik hoopte ergens ook wel een ban te krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoopte dat hij met wat bans ging gooien.
Je mag geen DM's openbaren en er heerst hier verscherpt toezicht.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ontbijt sindsdien ook iedere dag. Was vroeger altijd iedere ochtend zo brak alsof ik tot 4 uur 's nachts in de kroeg had staan bierelieren.
Houd jij wel van éh, gedomineerd te worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik hoopte ergens ook wel een ban te krijgen
Valt tegen hoor, een ban, kan niet aanbevelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn DM staat gewoon open.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je mag geen DM's openbaren en er heerst hier verscherpt toezicht.
banaan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, is nog nooit iemand gelukt ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Houd jij wel van éh, gedomineerd te worden.
Als ze die automatische updates en zo nou eens gewoon aan zouden laten staan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, een ban, kan niet aanbevelen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze die automatische updates en zo nou eens gewoon aan zouden laten staan.
Denk het wel eigenlijk. De dag nadat ik gestopt was ben ik met ontbijten begonnenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]Ik kan ook heel slecht ontbijten, misschien dat dat idd ook wel aan het roken ligt.
ja weet niet, ergens denk ik dat verplicht weg moeten blijven van fok mijn leven goed zou doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, een ban, kan niet aanbevelen.
inb4 bla bla uitdaging hier daar bleh geef adress hehehequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet, is nog nooit iemand gelukt ;s
bt is er niet dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 bla bla uitdaging hier daar bleh geef adress hehehe
Dat ja. Was echt heel kutquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze die automatische updates en zo nou eens gewoon aan zouden laten staan.
weet niet wat zich allemaal in je hoofd afspeelt momenteelquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 bla bla uitdaging hier daar bleh geef adress hehehe
ja met je permabanquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kon niet eens meer lurken toen ik gebanned was
Dan had je perma, heb ik ook een keer gehad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kon niet eens meer lurken toen ik gebanned was
Welnee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja weet niet, ergens denk ik dat verplicht weg moeten blijven van fok mijn leven goed zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |