trquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Je mag helemaal geen kanker meer zeggen.
pls word jij gewoon weer mod als je terug bentquote:
nl?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mag 1 keer raden. Heb het in dit topic nog gezegd
Jawel, ik mocht net gewoon nog crewbashen in LIF. Ze doen niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, hopen dan dat de mods mijn vorige post door de vingers zien.
wat heb ik gedaan :squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
Deadprez voederbietel willen jullie je excuses aanbieden aan mij
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, op met kanker schelden staat weer een ban dus?
Was op youtube bezigquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
download je hem? Op YT staan alleen verkorte versies van de nummers (max 3 minuten).
Kan hem ook wel ergens uploaden denk ik.
dikzakquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
flikker homo nepmod ik kan je nu eindelijk gaan uitschelden
Ja, maar ik kom alleen voor de seks. Daten doe ik niet aan. Lololol xdxdxdquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
Willow, volgende weekend weer afspreken?
mijn moeder heeft me geleerd om gebruikt speelgoed aan de minder bedeelden te geven, dus veel plezier ermeequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
Willow, volgende weekend weer afspreken?
Jullie soort laat al die asielzoekers binnen waardoor ik nu geen woning kan krijgenquote:
haha zie je aangepaste ui nu pasquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
tegen mij zei je andere dingen :Squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom alleen voor de seks. Daten doe ik niet aan. Lololol xdxdxd
He jammer ;s wou alleen sex & the city kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet met Gridlok afspreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Had je maar langer ingeschreven moeten staan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie soort laat al die asielzoekers binnen waardoor ik nu geen woning kan krijgen
Srs alles is met urgentie
Hoi! Neuken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft me geleerd om gebruikt speelgoed aan de minder bedeelden te geven, dus veel plezier ermee
Kon altijd alquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doen we express omdat er dan een rechtse minder binnenkomt :s :squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie soort laat al die asielzoekers binnen waardoor ik nu geen woning kan krijgen
Srs alles is met urgentie
urgentiequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je maar langer ingeschreven moeten staan.
Goed punt. Alleen heb jij mij nooit gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft me geleerd om gebruikt speelgoed aan de minder bedeelden te geven, dus veel plezier ermee
dat denk jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:32 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen heb jij mij nooit gebruikt.
Maar, wat is er nou allemaal aan het handje? Hebben jullie al een vuige relatie gehad ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:32 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen heb jij mij nooit gebruikt.
Good girl imago hoog houden :squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tegen mij zei je andere dingen :S
Oh ja. Tokkiemeiske zwanger maken, dan heb je wel recht op een urgentieverklaring geloof ik.quote:
hij was zeker mad dat hij verloorquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy wat ga je die room sluiten dan gvd
Chevy dacht dat 'ie een internetrelatie had met DjeDje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy wat ga je die room sluiten dan gvd
Nog steeds gestopt?quote:
I know for sure.quote:
Heb hem nooit gesproken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar, wat is er nou allemaal aan het handje? Hebben jullie al een vuige relatie gehad ofzo?
Weet niet, was al dicht voordat ik binnen was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij was zeker mad dat hij verloor
Denk dat je overal in huis piste en ze je daarom heeft verzopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben al weggelopen dankzij jou ;s
quote:
wauwquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben al weggelopen dankzij jou ;s
Ohquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet niet, was al dicht voordat ik binnen was.
Hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chevy dacht dat 'ie een internetrelatie had met DjeDje.
10/10 zou op chloro's tapijt pissen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je overal in huis piste en ze je daarom heeft verzopen
Heheh ook echt helemaal bijhouden. Maar nice man, ben trots op je.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Si. 51 dagen. 700 sigaretten. 120 euro.
?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chevy dacht dat 'ie een internetrelatie had met DjeDje.
Niet zo vaak meer volgens mij.quote:
Hoorde het al eens ja, jammer dat niemand de moeite heeft genomen er screens van te maken of mij een linkje te posten.quote:
Ja heb zo'n app manquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heheh ook echt helemaal bijhouden. Maar nice man, ben trots op je.
Vanmiddag was Netsplitter hier nog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is niemands land, komen geen mods meer.
Ik kan wel screens maken :$ .quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoorde het al eens ja, jammer dat niemand de moeite heeft genomen er screens van te maken of mij een linkje te posten.
Nou ja, alleen maar beter toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja heb zo'n app man.
Trots, I dunno. Het kost me niet echt veel moeite eigenlijk.
Mortaxx beter ga je weer modden als je terug bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
Als Frank ook stopt als mod is het helemaal voorbij met KLB.
Wie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vanmiddag was Netsplitter hier nog.
Hoopte dat hij met wat bans ging gooien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan wel screens maken :$ .
Dat zeg ik al weken, maar hij negeert die posts steeds.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mortaxx beter ga je weer modden als je terug bent.
Zou zeer verstandig van 'm zijn geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoopte dat hij met wat bans ging gooien.
Dat zekerquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, alleen maar beter toch.
ik hoopte ergens ook wel een ban te krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoopte dat hij met wat bans ging gooien.