Hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft me geleerd om gebruikt speelgoed aan de minder bedeelden te geven, dus veel plezier ermee
Kon altijd alquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
flikker homo nepmod ik kan je nu eindelijk gaan uitschelden
Doen we express omdat er dan een rechtse minder binnenkomt :s :squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie soort laat al die asielzoekers binnen waardoor ik nu geen woning kan krijgen
Srs alles is met urgentie
urgentiequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je maar langer ingeschreven moeten staan.
Goed punt. Alleen heb jij mij nooit gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft me geleerd om gebruikt speelgoed aan de minder bedeelden te geven, dus veel plezier ermee
dat denk jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:32 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen heb jij mij nooit gebruikt.
Maar, wat is er nou allemaal aan het handje? Hebben jullie al een vuige relatie gehad ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:32 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen heb jij mij nooit gebruikt.
Good girl imago hoog houden :squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tegen mij zei je andere dingen :S
Oh ja. Tokkiemeiske zwanger maken, dan heb je wel recht op een urgentieverklaring geloof ik.quote:
hij was zeker mad dat hij verloorquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy wat ga je die room sluiten dan gvd
Chevy dacht dat 'ie een internetrelatie had met DjeDje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy wat ga je die room sluiten dan gvd
Nog steeds gestopt?quote:
I know for sure.quote:
Heb hem nooit gesproken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar, wat is er nou allemaal aan het handje? Hebben jullie al een vuige relatie gehad ofzo?
Weet niet, was al dicht voordat ik binnen was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij was zeker mad dat hij verloor
Denk dat je overal in huis piste en ze je daarom heeft verzopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben al weggelopen dankzij jou ;s
quote:
wauwquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben al weggelopen dankzij jou ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |