trquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Je mag helemaal geen kanker meer zeggen.
pls word jij gewoon weer mod als je terug bentquote:
nl?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mag 1 keer raden. Heb het in dit topic nog gezegd
Jawel, ik mocht net gewoon nog crewbashen in LIF. Ze doen niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, hopen dan dat de mods mijn vorige post door de vingers zien.
wat heb ik gedaan :squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
Deadprez voederbietel willen jullie je excuses aanbieden aan mij
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, op met kanker schelden staat weer een ban dus?
Was op youtube bezigquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
download je hem? Op YT staan alleen verkorte versies van de nummers (max 3 minuten).
Kan hem ook wel ergens uploaden denk ik.
dikzakquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
flikker homo nepmod ik kan je nu eindelijk gaan uitschelden
Ja, maar ik kom alleen voor de seks. Daten doe ik niet aan. Lololol xdxdxdquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
Willow, volgende weekend weer afspreken?
mijn moeder heeft me geleerd om gebruikt speelgoed aan de minder bedeelden te geven, dus veel plezier ermeequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
Willow, volgende weekend weer afspreken?
Jullie soort laat al die asielzoekers binnen waardoor ik nu geen woning kan krijgenquote:
haha zie je aangepaste ui nu pasquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
flikker homo nepmod ik kan je nu eindelijk gaan uitschelden
tegen mij zei je andere dingen :Squote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom alleen voor de seks. Daten doe ik niet aan. Lololol xdxdxd
He jammer ;s wou alleen sex & the city kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet met Gridlok afspreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Had je maar langer ingeschreven moeten staan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie soort laat al die asielzoekers binnen waardoor ik nu geen woning kan krijgen
Srs alles is met urgentie
Hoi! Neuken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |