zoveel frustratie in deze opmerkingquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoveel chicks jonge
En ze hebben niet de misplaatste arrogantie zoals in Argentinië
En hoeveel smaatjes heb je gevuld met je praatjes?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoveel chicks jonge
En ze hebben niet de misplaatste arrogantie zoals in Argentinië
Geenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoeveel smaatjes heb je gevuld met je praatjes?
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik niet naar andere tabbladen kan switchen omdat jullie dan viesharde lag hebben. En dat wordt nogal saai na een tijdje als ik zelf geen zin heb om te spelen.quote:
Goede edit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik niet naar andere tabbladen kan switchen omdat jullie dan viesharde lag hebben. En dat wordt nogal saai na een tijdje als ik zelf geen zin heb om te spelen.
dat is toch raar trouwens met een 180mbit verbinding ... oude pc ofzo? Anders ff MalwareBytes een keer laten scannen. Kan wonderen doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik niet naar andere tabbladen kan switchen omdat jullie anders viesharde lag hebben. En dat wordt nogal saai na een tijdje als ik zelf geen zin heb om te spelen.
Bedankt.quote:
zo werkt het nou eenmaal nerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is toch raar trouwens met een 180mbit verbinding ... oude pc ofzo? Anders ff MalwareBytes een keer laten scannen. Kan wonderen doen
Zal ik eens doen idd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is toch raar trouwens met een 180mbit verbinding ... oude pc ofzo? Anders ff MalwareBytes een keer laten scannen. Kan wonderen doen
okquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja sorry man. Het probleem is dat als ik host, ik geen excuses heb wanneer ik weer verlies.
onzinquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo werkt het nou eenmaal nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |