Dit herinner ik me idd van mijn eigen vk. Ik hou idd die RIVM folder aan, die heb ik ook gehad. Ben niet zo onder de indruk van het Voedingscentrum en hun adviezen, ook op andere fronten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef mignonne het volgende:
Salami en rauwe ham etcetera is bewerkt en zou geen toxoplasmose meer mogen bevatten. Net zoals "rauwmelkse" kaas in NL bewerkt is en het geen listeria meer zou mogen bevatten.
Is meloen met bramen en klein beetje kokosmelk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:35 schreef Stippelrientje het volgende:
ik heb mijn portie blauwe bes al op voor vandaag
Ik app het je wel ff.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef Mineola het volgende:
Ik zal je even mijn adres pm'en, dan kun je het langs komen brengen!
Sorry, ik heb net mijn eigen banaan/bramen/frambozen mengsel achter de kiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
En ik heb een luxe probleem! Te veel smoothie gemaakt.
[ link | afbeelding ]
Wie komt me helpen opdrinken?
op iedereen reageren vind ikzelf ook vrij zinloos maar ik probeer er wel een beetje op te Letten dat er op bepaalde dingen wel gereageerd wordt, het is niet leuk voor degene die iets post als er volledig overheen gelezen wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:44 schreef Jagärtrut het volgende
Ik vind dat mensen altijd zo veel druk leggen op moeten reageren en moeten bijlezen hier. Echt niet iedereen hoeft op iedereen te reageren, als ik heel eerlijk ben vind ik die hele lange bijleesposts maar nutteloos. Het lijkt wel of er een soort verplichting is om maar op iedereen wat aardigs te zeggen...
/mijn twee centjes!
je kunt wellicht kijken naar wat de adh is van de vitaminen. Sommige fabrikanten schrijven 2 per dag voor terwijl 1 genoeg isquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:50 schreef JantinaGr het volgende:
Wow! Vriend net die multivitaminen voor zwangeren van de etos gehaald. 8,99 euro per stuk. 60 capsules, 2x per dag nemen. Dus met 1 pakje doe je 1 maand. Wat duur.![]()
Was nu 1+1 gratis, maar toch.
Dit dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:51 schreef pessie het volgende:
[..]
op iedereen reageren vind ikzelf ook vrij zinloos maar ik probeer er wel een beetje op te Letten dat er op bepaalde dingen wel gereageerd wordt, het is niet leuk voor degene die iets post als er volledig overheen gelezen wordt.
Ik maak zelf geen aantekeningen tijdens het lezen. En ik vergeet momenteel echt van alles.
Groningenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
En ik lees nu al meerdere keren dat er mensen lekker in t zonnetje zitten! Waar dan? Tis hier zo grauw en koud als t maar ja.
Oh dat is zeker waar. Alleen hier zou t zo zijn volgens de vorige meting dat ik nu 9 weken zou zijn. Ze Kon t de vorige keer zeer slecht meten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef pessie het volgende:
Gefeliciteerd stoel!
En dat met die data, tsja. Echo apparatuur is nou eenmaal niet feilloos, een millimeter meer of minder en je hebt wat verschil in data. Bij mij zijn 1, 2 en 3 mei gepasseerd aan data maar ik geloof dat de vk 1 mei aanhoudtzou ik wellicht ook in de op mogen? 1 mei pessie
oh dat is wel echt een groot verschil. Welke houdt je verloskundige aan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar. Alleen hier zou t zo zijn volgens de vorige meting dat ik nu 9 weken zou zijn. Ze Kon t de vorige keer zeer slecht meten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit New Orleans. Lange reis gister, maar het ging allemaal vlot. Fijn om hier aangekomen te zijn. Alleen, ik dacht verlost te zijn van m'n snurkende Duutser voor een weekje, nu blijkt m'n kaergenote nog erger te snurken. Ik heb nog nooit een vrouw zo horen snurken. Stiekem is het bijna grappig!
Verder gaat het met mij (en hopelijk de baby) alles goed! Ik voel me top, energiek (ok, ik ben al vanaf 04.30 vanmorgen lokale tijd wakker, dus benieuwd hoe lang dat zo blijft), en heb er zin in!
Zo, nu presentatie voorbereiden...
Lol, werpen, zo noem ik het ook altijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef Sara82 het volgende:
LuDann, ik begin er van te kwijlen!!! Daar heb ik zin in!!!
Mag mijn werpdatum op 14 oktober, in de OP?
Paarsquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Melliemuis het volgende:
LuDann, alleen de kleur al![]()
Ik moet ook echt in het weekend gaan lezen, er is alweer een heel boekwerk gepost. Ik ga vanavond alles lezen en reageren, pinky swear
Fijn! Ik denk dat wij heel weinig schelen in UD, ik heb eind deze week termijnecho en ben echt benieuwd! Leuk om gelijk op te lopen, ook jouw tweede toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
We hebben een datum! 14 september.
Ik ben nu 10w2d. Verder dan ze dus vorige keer eigenlijk dachten.
Mag ik ook in de OP?
Hč wat vervelend Cassandraquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
zal volgende keer geen mega bijleespost doen :p
Ik voelde mij vandaag heel onzekermijn enige symptoom was vandaag vrijwel afwezig, dus ik had al een horrorscenario in mijn hoofd dat het niet goed zit. Ik voel mij gewoon té goed. En dat is een irrationele angst,dat weet ik. Geen bloed, geen kramp. Maar ik kan dat onheilspellende gevoel vandaag niet van mij afschudden. Hopelijk voelt het morgen beter. Ik ga zometeen lekker op de bank met een fleecedekentje,mijzelf afsluiten van alles en iedereen
En dan moet ik een dubbele doseringquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:50 schreef JantinaGr het volgende:
Wow! Vriend net die multivitaminen voor zwangeren van de etos gehaald. 8,99 euro per stuk. 60 capsules, 2x per dag nemen. Dus met 1 pakje doe je 1 maand. Wat duur.![]()
Was nu 1+1 gratis, maar toch.
Kan best dat ik het verkeerd gehoord heb hoor. Of dat de vk het verkeerd heeft gezegd. Het is uiteindelijk iig geen science. Schoonmaken is iig wel een aardige bezigheid, zolang het leuk blijft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
41+3?
Dan kan ik de grote schoonmaak nog wel een keertje doen. Ik hoorde 40+3 hier.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik voelde mij vandaag heel onzekermijn enige symptoom was vandaag vrijwel afwezig, dus ik had al een horrorscenario in mijn hoofd dat het niet goed zit. Ik voel mij gewoon té goed. En dat is een irrationele angst,dat weet ik. Geen bloed, geen kramp. Maar ik kan dat onheilspellende gevoel vandaag niet van mij afschudden. Hopelijk voelt het morgen beter. Ik ga zometeen lekker op de bank met een fleecedekentje,mijzelf afsluiten van alles en iedereen
Ik snap je gevoel heel goed, ik heb ook bijna geen symptomen gehad, en nog steeds eigenlijk niet. Tot de echo met bijna 10 weken zat ik echt in niemandsland. Maar het zegt niets over de kwaliteit van je zwangerschap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het maar als een groot voordeel te zien, want als ik van anderen hoor hoe misselijk ze zijn en andere kwaaltjes hebben, benijd ik ze niet.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
je weet dat een baby vaak volgt op een schoonmaak aanval?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
41+3?
Dan kan ik de grote schoonmaak nog wel een keertje doen. Ik hoorde 40+3 hier.
Het is ook maar een grapje hoor, hence de smileys.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef pessie het volgende:
Risu, wat leuk een baby shower!
Fan![]()
![]()
Mari, ik was bij mijn eerste, die een jongetje bleek, 20 weken misselijk. Dat zegt dus ook weer weinig
+1quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon bij de bouwmarkt heb ik het wel eens gekocht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef DJMO het volgende:
damn .. ik BAAL
kreeg zojuist m'n houten luxaflex thuisgebracht, en die maak je vast met klemmen. Nu heb ik drie luxaflex liggen, met 4 eindstops, en 1 tussenklemmetje. mis dus nog minimaal twee eindstops en een middenklem..
iemand enig idee waar die dingen los te krijgen zijn?!
Ik vrees van niet.. Maar hij wil zelf ook heel erg graag mee, dus als het ook maar een beetje gaat, dan gaat hij wel mee. Gelukkig helpen de medicijnen die hij nu heeft erg goed tegen de koorts. En daarvan voelde hij zich helemaal super naar, trillerig en duizelig. Dus als die stomme koorts nu laag blijft, dan hoop ik dat hij zich goed genoeg voelt om mee te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef pessie het volgende:
Skoap, fijn dat je dit hebt kunnen regelen met je baas. Denk je dat hij morgen mee kan naar de echo? Klinkt wel alsof hij het echt flink te pakken heeft.
Lijkt me een uiensoepje ook wel effectief. Dan ga ik toch voor de thriller dancequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef pessie het volgende:
Ingee, toen ik hier postte tijdens mijn eerste zwangerschap was er zelfs iemand die een foto postte dat ze aan het pannenkoeken bakken was omdat ze zo graag wilde dat haar baby kwam. Volgens mij is de theorie dat je darmen gaan werken na het eten van pannenkoeken en dat dat vanzelf de baby naar buiten rammelt
of bruine bonensoep!! Ook leuk voor de verloskundige die je baby haaltquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Lijkt me een uiensoepje ook wel effectief. Dan ga ik toch voor de thriller dance. Dat rammelt vast ook goed.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gewoon bij de bouwmarkt heb ik het wel eens gekocht.
ik ga morgen wel even met zo'n klem naar de lokale bouwmarkt hier. Ik heb er ooit eerder wel eens naar gezocht, online, maar toen werkelijk nergens kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef pessie het volgende:
DJMO, weet je welk merk? Ik zou kijken waar ze dat merk verkopen en dan even vragen in de winkel voor het nabestellen, meestal zijn dat soort dingen ook wel los verkrijgbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |