Ik snap je gevoel heel goed, ik heb ook bijna geen symptomen gehad, en nog steeds eigenlijk niet. Tot de echo met bijna 10 weken zat ik echt in niemandsland. Maar het zegt niets over de kwaliteit van je zwangerschap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
zal volgende keer geen mega bijleespost doen :p
Ik voelde mij vandaag heel onzekermijn enige symptoom was vandaag vrijwel afwezig, dus ik had al een horrorscenario in mijn hoofd dat het niet goed zit. Ik voel mij gewoon té goed. En dat is een irrationele angst,dat weet ik. Geen bloed, geen kramp. Maar ik kan dat onheilspellende gevoel vandaag niet van mij afschudden. Hopelijk voelt het morgen beter. Ik ga zometeen lekker op de bank met een fleecedekentje,mijzelf afsluiten van alles en iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer het maar als een groot voordeel te zien, want als ik van anderen hoor hoe misselijk ze zijn en andere kwaaltjes hebben, benijd ik ze niet.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
je weet dat een baby vaak volgt op een schoonmaak aanval?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
41+3?
Dan kan ik de grote schoonmaak nog wel een keertje doen. Ik hoorde 40+3 hier.
Het is ook maar een grapje hoor, hence de smileys.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef pessie het volgende:
Risu, wat leuk een baby shower!
Fan![]()
![]()
Mari, ik was bij mijn eerste, die een jongetje bleek, 20 weken misselijk. Dat zegt dus ook weer weinig
+1quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
zal volgende keer geen mega bijleespost doen :p
Ik voelde mij vandaag heel onzekermijn enige symptoom was vandaag vrijwel afwezig, dus ik had al een horrorscenario in mijn hoofd dat het niet goed zit. Ik voel mij gewoon té goed. En dat is een irrationele angst,dat weet ik. Geen bloed, geen kramp. Maar ik kan dat onheilspellende gevoel vandaag niet van mij afschudden. Hopelijk voelt het morgen beter. Ik ga zometeen lekker op de bank met een fleecedekentje,mijzelf afsluiten van alles en iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon bij de bouwmarkt heb ik het wel eens gekocht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef DJMO het volgende:
damn .. ik BAAL
kreeg zojuist m'n houten luxaflex thuisgebracht, en die maak je vast met klemmen. Nu heb ik drie luxaflex liggen, met 4 eindstops, en 1 tussenklemmetje. mis dus nog minimaal twee eindstops en een middenklem..
iemand enig idee waar die dingen los te krijgen zijn?!
Ik vrees van niet.. Maar hij wil zelf ook heel erg graag mee, dus als het ook maar een beetje gaat, dan gaat hij wel mee. Gelukkig helpen de medicijnen die hij nu heeft erg goed tegen de koorts. En daarvan voelde hij zich helemaal super naar, trillerig en duizelig. Dus als die stomme koorts nu laag blijft, dan hoop ik dat hij zich goed genoeg voelt om mee te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef pessie het volgende:
Skoap, fijn dat je dit hebt kunnen regelen met je baas. Denk je dat hij morgen mee kan naar de echo? Klinkt wel alsof hij het echt flink te pakken heeft.
Lijkt me een uiensoepje ook wel effectief. Dan ga ik toch voor de thriller dancequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef pessie het volgende:
Ingee, toen ik hier postte tijdens mijn eerste zwangerschap was er zelfs iemand die een foto postte dat ze aan het pannenkoeken bakken was omdat ze zo graag wilde dat haar baby kwam. Volgens mij is de theorie dat je darmen gaan werken na het eten van pannenkoeken en dat dat vanzelf de baby naar buiten rammelt
of bruine bonensoep!! Ook leuk voor de verloskundige die je baby haaltquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Lijkt me een uiensoepje ook wel effectief. Dan ga ik toch voor de thriller dance. Dat rammelt vast ook goed.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gewoon bij de bouwmarkt heb ik het wel eens gekocht.
ik ga morgen wel even met zo'n klem naar de lokale bouwmarkt hier. Ik heb er ooit eerder wel eens naar gezocht, online, maar toen werkelijk nergens kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef pessie het volgende:
DJMO, weet je welk merk? Ik zou kijken waar ze dat merk verkopen en dan even vragen in de winkel voor het nabestellen, meestal zijn dat soort dingen ook wel los verkrijgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |