Ik heb sowieso het idee dat thad een DSL account heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verkoop geen fuck dus valt wel mee
Ik ga dat weer doen zodra de webapp up and running is. En geen seconde eerder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat thad een DSL account heeftdie komt gewoon vaker naar boven bij het zoeken.
heb nu 3 keer een kaart of 15 gelist. 1 verkocht. Kijk ernst doet het ook gewoon met 100 van die zwarte kaartjes hega ik volgende week ook doen
Ik kan maar 50 kaarten tegelijk listen. Als Melo bij mij verkoopt is het niet zo gek, heb ik (volgens mij) ook de meeste van. Gomez heb ik maar 1 te koop staan. Die was wel gek, 229k terwijl hij 100 ofzo waard isquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat thad een DSL account heeftdie komt gewoon vaker naar boven bij het zoeken.
heb nu 3 keer een kaart of 15 gelist. 1 verkocht. Kijk ernst doet het ook gewoon met 100 van die zwarte kaartjes hega ik volgende week ook doen
dankjewelquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:03 schreef Maver24 het volgende:
Even mijn wekselijke totw post. Geen idee of het echt echt is maar alsjeblieft
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder
Ik zoek ook altijd zo, maar ga dan even snel naar transfermarkt en daar staat die speler dan ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat is miss nu wel handig ja, aangezien mensen via concept squads gaan zoeken en er maar 4 of 5 zien, als die allemaal van jou zijn dan lijken dat gewone prijzen
Ik was nog in de fase dat ik uitgevogeld had dat er straks dus een Braziliaanse ST is met 91 Pacequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen Eredivisie-spelers, terwijl daar genoeg aanleiding voor was...
Dat weten die aapies toch nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd zo, maar ga dan even snel naar transfermarkt en daar staat die speler dan ook
Amen. Wil je het er dan nu niet meer over hebben, want je riskeert een ban.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Huh![]()
Ik post hier nog niet zo lang (en ook niet zo vaak).
Maar ik heb wel van alles meegekregen over Maver en de geschiedenis erachter.
Ook weet ik dat er al verschillende waaronder Trapz een ban hebben gekregen door zaken die met hem te maken hebben. En ik lees dat er niet over die bans gesproken mag worden en dat het over FUT moet gaan en niet over Maver.
Is het dan niet raar dat die Maver hier nog wel mag blijven posten (om te provoceren) maar als er iemand op in gaat hij meteen bang moet zijn voor een ban?
Lijkt me dat hij dan hier ook weg moet blijven?
Dat heb ik dus met Braziliaanse (pseudo-)spitsen. Ga er lekker mee hoepelen ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik was nog in de fase dat ik uitgevogeld had dat er straks dus een Braziliaanse ST is met 91 Pace
De hele eredivisie kan mij gestolen worden.
7 chem ook hipquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Die heeft dan 6 chem, maar ook dat schijnt hip te zijn
Dit is niet echt provoceren, maar dat hij een ban verdient ben ik met je eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Huh![]()
Ik post hier nog niet zo lang (en ook niet zo vaak).
Maar ik heb wel van alles meegekregen over Maver en de geschiedenis erachter.
Ook weet ik dat er al verschillende waaronder Trapz een ban hebben gekregen door zaken die met hem te maken hebben. En ik lees dat er niet over die bans gesproken mag worden en dat het over FUT moet gaan en niet over Maver.
Is het dan niet raar dat die Maver hier nog wel mag blijven posten (om te provoceren) maar als er iemand op in gaat hij meteen bang moet zijn voor een ban?
Lijkt me dat hij dan hier ook weg moet blijven?
Oke ik zal even een brief sturen naar sjelsie of hakim met mij mag hoepelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Braziliaanse (pseudo-)spitsen. Ga er lekker mee hoepelen ofzo.
Ik denk niet dat die afro door een hoepel past.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oke ik zal even een brief sturen naar sjelsie of hakim met mij mag hoepelen
HOEPEL GROTER MAKEN JONGUHHH!!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die afro door een hoepel past.
Ja sorry, ik heb twee linkerhanden en dat lukt me dus gewoon niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HOEPEL GROTER MAKEN JONGUHHH!!!
dat eeuwige doemdenken van jou maar
Geeft niet joh, wij slepen je er wel doorheen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb twee linkerhanden en dat lukt me dus gewoon niet.
Intussen nog maar een goed half uurtje. Ik houd het niet meer.
Ik ga eerst een Gotze kopen (als die er komt) Van de rest koop ik guarin'squote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al mijn DSL Winst ga ik investeren in IF Guarin's #dedicated
Je brengt me in de war, is dit de echte?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
De officiele totw dus. Geen balo en willian
Er is pas 5 keer gevraagd om hier mee te stoppen, zou je dan ook willen stoppen met spammen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
haha banquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er is pas 5 keer gevraagd om hier mee te stoppen, zou je dan ook willen stoppen met spammen.
Ik herhaal alleen eerder genoemde feiten, dus dit lijkt mij sterkquote:
Er zijn gekkere dingen gebeurdquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen eerder genoemde feiten, dus dit lijkt mij sterk
Dat is waar, je weet het nooit met EA Fokquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd
Ik zit te shaken op mijn stoel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nou, over een kwartier het TOTW. Ik ben benieuwd
Wel even een TR maken op zijn Posts heb ik gister geleerd, anders word er niets mee gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat mijn wekelijks spannende TOTW momentje is gespoilerd door ene Maver. Kan die geen ban krijgen voor spoilen, er is geen waarschuwing voor een spoiler gegeven
Ik heb ook een TR gemaakt op jouw post, daar is blijkbaar ook niks mee gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel even een TR maken op zijn Posts heb ik gister geleerd, anders word er niets mee gedaan.
Welke post van mij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb ook een TR gemaakt op jouw post, daar is blijkbaar ook niks mee gedaan
Hopelijk heeft Boulah vaseline bij zichquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[ afbeelding ]
Trainer van Roma, Ibarbo, Doumbia, Gervinho
Netjes een waarschuwing voor gehad hoor.quote:
Wel een TR gemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
Enige wat ik raar vind is dat maver nooit een ban heeft gehad voor het bedreigen van mij
Ja dan doen ze er ook niets mee he, das logischquote:
433(4) op CAM. Melo ernaast en RVP erbovenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:58 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
SIF Sneijder is lastig ergens in the hybriden
IF Haller FC Utrecht \o/quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik wil graag SIF Costa, SIF Benzema of SIF Muller in de spitsquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
433(4) op CAM. Melo ernaast en RVP erboven
jullie mam ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:58 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
SIF Sneijder is lastig ergens in the hybriden
Dan 433(2) met Melo op CDM en sneijder rechter CM. Robben RW en Eboue op RBquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Maar ik wil graag SIF Costa, SIF Benzema of SIF Muller in de spits
433 op CAM benzema ST Griezman LW Melo rCM en nog een turkenspits.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Maar ik wil graag SIF Costa, SIF Benzema of SIF Muller in de spits
Valt wel mee johquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
TIF messi, zeg maar dag tegen dat beetje waarde wat er nog in de club zat
Ik vind het allemaal best hoorquote:
Goeienkope Gotzequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
TIF messi, zeg maar dag tegen dat beetje waarde wat er nog in de club zat
Ik ga voor deze, tnxquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan 433(2) met Melo op CDM en sneijder rechter CM. Robben RW en Eboue op RB
www.wefut.nlquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
Verdomme dat hele topic vol spammen met nutteloze plaatjes van predictions maar om 4 uur niet even een plaatje van het echte TOTW posten![]()
Dit is wel veelbelovend jaquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De site werkt niet (ha ha ha degene over wie sjon het had ook niet)
TR gemacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik verkoop hier geen broodje aap verhalen hequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, Ernst had gelijk: 3 DSL deals vandaag.
pffquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef RijstbaI het volgende:
Nu DSL geen Fifa disc meer heeft stel ik het voor om het vanaf heden een Ernst deal te noemen
Haha dat dacht je, want ik maak nooit TR's dus ik zei het wel maar ik deed het niet.quote:
kut, ik blijf .nl posten ipv .comquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zie graag dingen met eigen ogenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik verkoop hier geen broodje aap verhalen he
Ik heb deze deals niet van DSL, niet van mezelf, maar van het EA forum. Loopt al een topic van 726 pagina's over. Staat bij playstation community centre.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef RijstbaI het volgende:
Nu DSL geen Fifa disc meer heeft stel ik het voor om het vanaf heden een Ernst deal te noemen
Koning Thaddeus vergeten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef RijstbaI het volgende:
Poll: Vanaf heden noemen wij dit soort deals een
• DSL deal
• Ernst deal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nutteloos zonder linkquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb deze deals niet van DSL, niet van mezelf, maar van het EA forum. Loopt al een topic van 726 pagina's over. Staat bij playstation community centre.
DSL deed dat al voor dat topic er was. Dat topic is er pas vanaf vorig jaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb deze deals niet van DSL, niet van mezelf, maar van het EA forum. Loopt al een topic van 726 pagina's over. Staat bij playstation community centre.
Dan zou ik eerder voor Aurier en Shirley gaan. Evt zelfs Depayquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Prijs van IF Chik gaat ook al omhoog, misschien een leuke investering.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |