I see what you did therequote:
Het loopt uit de hand, of het escaleert. Uit de hand escaleren is fout.quote:
Verklaar me meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is escaleren of uit de hand lopen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het loopt uit de hand, of het escaleert. Uit de hand escaleren is fout.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het loopt uit de hand, of het escaleert. Uit de hand escaleren is fout.
Het was een hyperboolquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is escaleren of uit de hand lopen
Ja, want ik was ook echt degene die over jou begon.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk niet want jij vind mij nog steeds interessant anders had je het wel niet over mij.
Wil je dat niet meer doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want ik was ook echt degene die over jou begon.![]()
Dom Belgje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want ik was ook echt degene die over jou begon.![]()
Gewoon SIF Aubemayang, voor de longpasses.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Waarom niet Gundogan ipv Wijnaldum?
En zelf zou ik Lewandowski > Huntelaar doen
Die heeft dan 6 chem, maar ook dat schijnt hip te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Gewoon SIF Aubemayang, voor de longpasses.
Dit ga je niet menen. SIF Auba heeft maar 70 long passingquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Gewoon SIF Aubemayang, voor de longpasses.
Meen jij dit wel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen. SIF Auba heeft maar 70 long passing
is er eigenlijk ook een manier om IF nanggolan (oid) er tussen te krijgen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/390874
Met IF Dost erbij ja. Of Funso Ojo ipv Wijnaldum.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
is er eigenlijk ook een manier om IF nanggolan (oid) er tussen te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |