Wel een TR gemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
Enige wat ik raar vind is dat maver nooit een ban heeft gehad voor het bedreigen van mij
Ja dan doen ze er ook niets mee he, das logischquote:
433(4) op CAM. Melo ernaast en RVP erbovenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:58 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
SIF Sneijder is lastig ergens in the hybriden
IF Haller FC Utrecht \o/quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
De officiele totw dus. Geen balo en willian
Maar ik wil graag SIF Costa, SIF Benzema of SIF Muller in de spitsquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
433(4) op CAM. Melo ernaast en RVP erboven
jullie mam ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:58 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
SIF Sneijder is lastig ergens in the hybriden
Dan 433(2) met Melo op CDM en sneijder rechter CM. Robben RW en Eboue op RBquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Maar ik wil graag SIF Costa, SIF Benzema of SIF Muller in de spits
433 op CAM benzema ST Griezman LW Melo rCM en nog een turkenspits.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Maar ik wil graag SIF Costa, SIF Benzema of SIF Muller in de spits
Valt wel mee johquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
TIF messi, zeg maar dag tegen dat beetje waarde wat er nog in de club zat
Ik vind het allemaal best hoorquote:
Goeienkope Gotzequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
TIF messi, zeg maar dag tegen dat beetje waarde wat er nog in de club zat
Ik ga voor deze, tnxquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan 433(2) met Melo op CDM en sneijder rechter CM. Robben RW en Eboue op RB
www.wefut.nlquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
Verdomme dat hele topic vol spammen met nutteloze plaatjes van predictions maar om 4 uur niet even een plaatje van het echte TOTW posten![]()
Dit is wel veelbelovend jaquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De site werkt niet (ha ha ha degene over wie sjon het had ook niet)
TR gemacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik verkoop hier geen broodje aap verhalen hequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, Ernst had gelijk: 3 DSL deals vandaag.
pffquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef RijstbaI het volgende:
Nu DSL geen Fifa disc meer heeft stel ik het voor om het vanaf heden een Ernst deal te noemen
Haha dat dacht je, want ik maak nooit TR's dus ik zei het wel maar ik deed het niet.quote:
kut, ik blijf .nl posten ipv .comquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik zie graag dingen met eigen ogenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik verkoop hier geen broodje aap verhalen he
Ik heb deze deals niet van DSL, niet van mezelf, maar van het EA forum. Loopt al een topic van 726 pagina's over. Staat bij playstation community centre.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef RijstbaI het volgende:
Nu DSL geen Fifa disc meer heeft stel ik het voor om het vanaf heden een Ernst deal te noemen
Koning Thaddeus vergeten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef RijstbaI het volgende:
Poll: Vanaf heden noemen wij dit soort deals een
• DSL deal
• Ernst deal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nutteloos zonder linkquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb deze deals niet van DSL, niet van mezelf, maar van het EA forum. Loopt al een topic van 726 pagina's over. Staat bij playstation community centre.
DSL deed dat al voor dat topic er was. Dat topic is er pas vanaf vorig jaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb deze deals niet van DSL, niet van mezelf, maar van het EA forum. Loopt al een topic van 726 pagina's over. Staat bij playstation community centre.
Dan zou ik eerder voor Aurier en Shirley gaan. Evt zelfs Depayquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Prijs van IF Chik gaat ook al omhoog, misschien een leuke investering.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |