Ja sorry, ik heb twee linkerhanden en dat lukt me dus gewoon niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HOEPEL GROTER MAKEN JONGUHHH!!!
dat eeuwige doemdenken van jou maar
Geeft niet joh, wij slepen je er wel doorheen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb twee linkerhanden en dat lukt me dus gewoon niet.
Intussen nog maar een goed half uurtje. Ik houd het niet meer.
Ik ga eerst een Gotze kopen (als die er komt) Van de rest koop ik guarin'squote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al mijn DSL Winst ga ik investeren in IF Guarin's #dedicated
Je brengt me in de war, is dit de echte?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
De officiele totw dus. Geen balo en willian
Er is pas 5 keer gevraagd om hier mee te stoppen, zou je dan ook willen stoppen met spammen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
De officiele totw dus. Geen balo en willian
haha banquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er is pas 5 keer gevraagd om hier mee te stoppen, zou je dan ook willen stoppen met spammen.
Ik herhaal alleen eerder genoemde feiten, dus dit lijkt mij sterkquote:
Er zijn gekkere dingen gebeurdquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen eerder genoemde feiten, dus dit lijkt mij sterk
Dat is waar, je weet het nooit met EA Fokquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd
Ik zit te shaken op mijn stoel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nou, over een kwartier het TOTW. Ik ben benieuwd
Wel even een TR maken op zijn Posts heb ik gister geleerd, anders word er niets mee gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat mijn wekelijks spannende TOTW momentje is gespoilerd door ene Maver. Kan die geen ban krijgen voor spoilen, er is geen waarschuwing voor een spoiler gegeven
Ik heb ook een TR gemaakt op jouw post, daar is blijkbaar ook niks mee gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wel even een TR maken op zijn Posts heb ik gister geleerd, anders word er niets mee gedaan.
Welke post van mij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb ook een TR gemaakt op jouw post, daar is blijkbaar ook niks mee gedaan
Hopelijk heeft Boulah vaseline bij zichquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[ afbeelding ]
Trainer van Roma, Ibarbo, Doumbia, Gervinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |