Ijzersterk. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
"Die haar staat je goed. Er staat seks in mijn vermicellisoep."
Ik denk dat menig vrouwelijke kelder onderloopt na deze woorden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Jouw lines zijn beter idd, vooral de legendarischequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Is het achteraf de koe in de kont kijken als ik nu zeg, ja ik ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ah, het vredesbestand in de Oekraïne is geschonden. Wie had dat nou verwacht?
Met die tekst kom je in iedere hamportemonnee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Toen Hollande en Merkel vertrokken hebben Poetin en zijn makkers bulderend van het lachen een paar flessen Wodka opgedronken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ah, het vredesbestand in de Oekraïne is geschonden. Wie had dat nou verwacht?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jouw lines zijn beter idd, vooral de legendarische
Je zus noemt me depay als ik naar haar mem vis![]()
![]()
Ongekend dit. Wat een daadkracht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Toen Hollande en Merkel vertrokken hebben Poetin en zijn makkers bulderend van het lachen een paar flessen Wodka opgedronken.
Laten we nu weer met heel Europa gaan roepen dat dit echt niet kan, maar vooral niets gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongekend dit. Wat een daadkracht.
Kan nog lang gaan duren dit maar oke,quote:
Nee, een handelsverbod. Nog minder tulpen naar Moskou. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laten we nu weer met heel Europa gaan roepen dat dit echt niet kan, maar vooral niets gaan doen.
TR gemachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan nog lang gaan duren dit maar oke,
DIT KAN ECHT NIET!
p.s. nu moet ik niets doen? hi ha ho![]()
Alsof we hier oorlog om moeten gaan voerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laten we nu weer met heel Europa gaan roepen dat dit echt niet kan, maar vooral niets gaan doen.
Ik zeg we bouwen een muur dwars door Berlijn. Alles die kant weer op, halen ze hier de Tv's ook niet meer van de wand. iedereen blij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Alsof we hier oorlog om moeten gaan voerenJe gaat toch ook niet vechten voor een lelijke vrouw?
Ah jah. En wie steekt jouw asperges dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg we bouwen een muur dwars door Berlijn. Alles die kant weer op, halen ze hier de Tv's ook niet meer van de wand. iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |