Ijzersterk. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
"Die haar staat je goed. Er staat seks in mijn vermicellisoep."
Ik denk dat menig vrouwelijke kelder onderloopt na deze woorden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Jouw lines zijn beter idd, vooral de legendarischequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Is het achteraf de koe in de kont kijken als ik nu zeg, ja ik ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ah, het vredesbestand in de Oekraïne is geschonden. Wie had dat nou verwacht?
Met die tekst kom je in iedere hamportemonnee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
Toen Hollande en Merkel vertrokken hebben Poetin en zijn makkers bulderend van het lachen een paar flessen Wodka opgedronken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ah, het vredesbestand in de Oekraïne is geschonden. Wie had dat nou verwacht?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jouw lines zijn beter idd, vooral de legendarische
Je zus noemt me depay als ik naar haar mem vis![]()
![]()
Ongekend dit. Wat een daadkracht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Toen Hollande en Merkel vertrokken hebben Poetin en zijn makkers bulderend van het lachen een paar flessen Wodka opgedronken.
Laten we nu weer met heel Europa gaan roepen dat dit echt niet kan, maar vooral niets gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongekend dit. Wat een daadkracht.
Kan nog lang gaan duren dit maar oke,quote:
Nee, een handelsverbod. Nog minder tulpen naar Moskou. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laten we nu weer met heel Europa gaan roepen dat dit echt niet kan, maar vooral niets gaan doen.
TR gemachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan nog lang gaan duren dit maar oke,
DIT KAN ECHT NIET!
p.s. nu moet ik niets doen? hi ha ho![]()
Alsof we hier oorlog om moeten gaan voerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laten we nu weer met heel Europa gaan roepen dat dit echt niet kan, maar vooral niets gaan doen.
Ik zeg we bouwen een muur dwars door Berlijn. Alles die kant weer op, halen ze hier de Tv's ook niet meer van de wand. iedereen blij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Alsof we hier oorlog om moeten gaan voerenJe gaat toch ook niet vechten voor een lelijke vrouw?
Ah jah. En wie steekt jouw asperges dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg we bouwen een muur dwars door Berlijn. Alles die kant weer op, halen ze hier de Tv's ook niet meer van de wand. iedereen blij.
Zat WW'ers in nederland denk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah jah. En wie steekt jouw asperges dan?
Die heb je er ver boven de marktprijs opgezet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
met nog 15 min op de klok
helo melo
[ afbeelding ]
hij is echt cash money
Ja hij is 63k waardquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb je er ver boven de marktprijs opgezet?
Heb hem nog steeds in mijn club, wil hem eigenlijk wel gebruiken maar dan moet ik nog meer Brazilianen aanschaffen.
Blijf het maar bizar vinden dat mensen hem dan voor zoveel kopen. Maar tegelijkertijd zie ik soms ook mensen een IF op de markt zetten voor nog geen 30% van wat de kaart waard is.quote:
Wie kan mij als leek uitleggen hoe dit neerkomt op trolling is o.i.d.? Alvast bedanktquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:17 schreef Maver24 het volgende:
Even een correctie. Ik zie nu deze foto van ea fifa world
[ afbeelding ]
Welke is nu echt
Bohhh ik kan Melo gebruiken in mijn RvP team.....quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
433(4) op CAM. Melo ernaast en RVP erboven
Met het posten van een verkeerd TOTW kunnen mensen besluiten de verkeerde investeringen te doen op de FUT markt. Of het bewust trollen is, of onhandigheid, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Wie kan mij als leek uitleggen hoe dit neerkomt op trolling is o.i.d.? Alvast bedankt
Wat is dat voor kaartquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bohhh ik kan Melo gebruiken in mijn RvP team.....
Sneijder (geen idee of ik de 86 versie kan betalen) en IF Melo of Rooney (CAM) en Ramires....
Wel een erg makkelijke keus als ik er over nadenk.
Bohhhh
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een gedurfde uitspraak... Misschien heeft hij al allemaal mensen gebanned zonder waarschuwingen te geven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met het posten van een verkeerd TOTW kunnen mensen besluiten de verkeerde investeringen te doen op de FUT markt. Of het bewust trollen is, of onhandigheid, dat weet ik niet.
Maar ik vind je nu al een betere mod dan onze huidigeWil je onze mod blijven?
Conceptkaart, gewoon via de webapp (of ingame).quote:
Ben dr nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een gedurfde uitspraak... Misschien heeft hij al allemaal mensen gebanned zonder waarschuwingen te geven.
[..]
Conceptkaart, gewoon via de webapp (of ingame).
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben dr nog
Sting die blauw isik vind het wel grappig
![]()
Al snijdt hij wel een gevoelig onderwerp aan.
Wat is er grappig aan een blauwe Sting? Sting is de beste zanger ooitquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben dr nog
Sting die blauw isik vind het wel grappig
![]()
Al snijdt hij wel een gevoelig onderwerp aan.
Sting > The Police > Blauwquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan een blauwe Sting? Sting is de beste zanger ooitZoals Boefjee onder de webcam girls is, zo is Sting onder de zangers
hij doet hier eigenlijk ook niets anders dan politieagentje spelen. Vond het gewoon wel glappigquote:
waarom is het gezegde dan ik erger mij groen en geel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Net Diego Alves verkocht voor 129K, 1 terug gekocht voor 71K. +50K weer.
Haha Alves --> Brazilië --> Vlag van Brazilie is geel, groen en blauw --> Blauw
Waarom die verdediging? Ik vind die rooie echt zo super slecht. Ik heb ook dat vierkantje RVP sneijder melo en willian. Al heb ik aan de andere kant Hazard + Oscar + Luis en rest van verdediging ook brazil.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bohhh ik kan Melo gebruiken in mijn RvP team.....
Sneijder (geen idee of ik de 86 versie kan betalen) en IF Melo of Rooney (CAM) en Ramires....
Wel een erg makkelijke keus als ik er over nadenk.
Bohhhh
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |