Ah, in dat geval is the best yet to comequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je sowieso want ze verkopen bijna alleen maar laatste minuut
Ik heb sowieso het idee dat thad een DSL account heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verkoop geen fuck dus valt wel mee
Ik ga dat weer doen zodra de webapp up and running is. En geen seconde eerder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat thad een DSL account heeftdie komt gewoon vaker naar boven bij het zoeken.
heb nu 3 keer een kaart of 15 gelist. 1 verkocht. Kijk ernst doet het ook gewoon met 100 van die zwarte kaartjes hega ik volgende week ook doen
Ik kan maar 50 kaarten tegelijk listen. Als Melo bij mij verkoopt is het niet zo gek, heb ik (volgens mij) ook de meeste van. Gomez heb ik maar 1 te koop staan. Die was wel gek, 229k terwijl hij 100 ofzo waard isquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat thad een DSL account heeftdie komt gewoon vaker naar boven bij het zoeken.
heb nu 3 keer een kaart of 15 gelist. 1 verkocht. Kijk ernst doet het ook gewoon met 100 van die zwarte kaartjes hega ik volgende week ook doen
dankjewelquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:03 schreef Maver24 het volgende:
Even mijn wekselijke totw post. Geen idee of het echt echt is maar alsjeblieft
[ afbeelding ]
Ik ga weer verder
Ik zoek ook altijd zo, maar ga dan even snel naar transfermarkt en daar staat die speler dan ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat is miss nu wel handig ja, aangezien mensen via concept squads gaan zoeken en er maar 4 of 5 zien, als die allemaal van jou zijn dan lijken dat gewone prijzen
Ik was nog in de fase dat ik uitgevogeld had dat er straks dus een Braziliaanse ST is met 91 Pacequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen Eredivisie-spelers, terwijl daar genoeg aanleiding voor was...
Dat weten die aapies toch nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd zo, maar ga dan even snel naar transfermarkt en daar staat die speler dan ook
Amen. Wil je het er dan nu niet meer over hebben, want je riskeert een ban.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Huh![]()
Ik post hier nog niet zo lang (en ook niet zo vaak).
Maar ik heb wel van alles meegekregen over Maver en de geschiedenis erachter.
Ook weet ik dat er al verschillende waaronder Trapz een ban hebben gekregen door zaken die met hem te maken hebben. En ik lees dat er niet over die bans gesproken mag worden en dat het over FUT moet gaan en niet over Maver.
Is het dan niet raar dat die Maver hier nog wel mag blijven posten (om te provoceren) maar als er iemand op in gaat hij meteen bang moet zijn voor een ban?
Lijkt me dat hij dan hier ook weg moet blijven?
Dat heb ik dus met Braziliaanse (pseudo-)spitsen. Ga er lekker mee hoepelen ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik was nog in de fase dat ik uitgevogeld had dat er straks dus een Braziliaanse ST is met 91 Pace
De hele eredivisie kan mij gestolen worden.
7 chem ook hipquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Die heeft dan 6 chem, maar ook dat schijnt hip te zijn
Dit is niet echt provoceren, maar dat hij een ban verdient ben ik met je eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Huh![]()
Ik post hier nog niet zo lang (en ook niet zo vaak).
Maar ik heb wel van alles meegekregen over Maver en de geschiedenis erachter.
Ook weet ik dat er al verschillende waaronder Trapz een ban hebben gekregen door zaken die met hem te maken hebben. En ik lees dat er niet over die bans gesproken mag worden en dat het over FUT moet gaan en niet over Maver.
Is het dan niet raar dat die Maver hier nog wel mag blijven posten (om te provoceren) maar als er iemand op in gaat hij meteen bang moet zijn voor een ban?
Lijkt me dat hij dan hier ook weg moet blijven?
Oke ik zal even een brief sturen naar sjelsie of hakim met mij mag hoepelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Braziliaanse (pseudo-)spitsen. Ga er lekker mee hoepelen ofzo.
Ik denk niet dat die afro door een hoepel past.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oke ik zal even een brief sturen naar sjelsie of hakim met mij mag hoepelen
HOEPEL GROTER MAKEN JONGUHHH!!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die afro door een hoepel past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |