Dat moet wel een topbaan zijn.quote:
dank dankquote:
Een baan waarbij je 50 procent arbeidsongeschikt bent als je een helder licht bentquote:
450k/jaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Sws boven de 10.000 per maand.
Alweer een kennis die het wel wistquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Kadaster kan niet meten volgens mevrouw
Maar het wordt verjaring, wedje?quote:
Met wortel en tak uitroeien!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Beuk, stomp, vermoorden, sterf... jaja
Bondage door de jaren heenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef BlueMage het volgende:
Dat "museum" wat is het thema van de collectie?
ouwe troepquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef BlueMage het volgende:
Dat "museum" wat is het thema van de collectie?
vooral als ik de park checkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Geef jij ook samenscholingsverboden?
Zou wel moeten op fok...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Geef jij ook samenscholingsverboden?
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef marcodej het volgende:
Zijn alle Noord-Hollanders zo lelijk?
Gaan we weerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef donald_dick het volgende:
Echte Limmerse mensennog erger dan Limbo's
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef OProg het volgende:
Ze maken onderscheid tussen de echte en de nep-Limmense mensen. Je weet wel, die er geboren zijn.
Hebben jullie veel echte Limmense mensen in Kattuk?quote:
Ja geldt ook voor die buren trouwens, die maken zich ook druk om vrij weinig vind ik dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:42 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Waar een mens zich druk om kan maken.
Een onderscheid maken tussen echte Kattukers en nep-Kattukers. Slimmerik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Hebben jullie veel echte Limmense mensen in Kattuk?
Welk accent?quote:
No shit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een onderscheid maken tussen echte Kattukers en nep-Kattukers. Slimmerik.
Misschien ken ik teveel mensen uit de buurt, maar ik hoor duidelijk een accentquote:
Dan sturen we Muis naar Limmenquote:
Muis wil houthakkers.quote:
Als die bomen weg moeten dan zijn ze dr vast!quote:
Beetje Hollands, zeer licht richting het West-Fries. Accent kan je het niet noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Misschien ken ik teveel mensen uit de buurt, maar ik hoor duidelijk een accent
Kerkgemeenschap, schande voor het hele dorp. Daar praten ze nog jaren over.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef mrpat het volgende:
Vriendin van me woont in Limmen, die schaamt zich dood voor haar dorp op dit moment
ABN ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje Hollands, zeer licht richting het West-Fries. Accent kan je het niet noemen
Die met dat bruine shirt. Ik vind 'm eng.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind die buurman ook 'n vervelende kerel.
Weinig plekken waar ze ABN sprekenquote:
Ja die, irritante kerel die zich ook druk om niks maakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die met dat bruine shirt. Ik vind 'm eng.
Die trekt dalijk een mes inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die met dat bruine shirt. Ik vind 'm eng.
Noem het maar niks!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja die, irritante kerel die zich ook druk om niks maakt.
Als je maar genoeg drinkt zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Mijn caravan spraat anders gewoon
Zeker met een borreltje op!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Mijn caravan spraat anders gewoon
Denk het niet. Bomen zijn te hoog voor de afstand die ze van de erfgrens vandaan staan.quote:
Ouder dan 25 jaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk het niet. Bomen zijn te hoog voor de afstand die ze van de erfgrens vandaan staan.
Ai..quote:
Alleen de overhangende takken moeten weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk het niet. Bomen zijn te hoog voor de afstand die ze van de erfgrens vandaan staan.
quote:
die heeft altijd kortingquote:
Grunnersquote:
Maar wel een echterquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef WEST het volgende:
Geen leuke uitzending dit keer. Jammer gemiste kans.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Goede uitspraak. Dat import wat daar komt wonen, denkt maar alles te kunnen en te zijn. Vooral die vetzak van een Boersma. Driftkikker. En als je de uitspraak had verwacht, waarom doe je dan überhaupt mee? Zo slim zijn ze weer net niet.
??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Goede uitspraak. Dat import wat daar komt wonen, denkt maar alles te kunnen en te zijn. Vooral die vetzak van een Boersma. Driftkikker. En als je de uitspraak had verwacht, waarom doe je dan überhaupt mee? Zo slim zijn ze weer net niet.
Je verwacht het niet, dat bomen veranderen in bomen bij 30 jaar geen onderhoud. En wat een mafkees dat hij bomen van meer dan 4 meter hoog op 2 meter wil afzagen en denkt dat het dan weer een heg wordt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was 60 jaar geleden het idee.
quote:Ge-emmer in Lemmer
Meneer Scheffers woont permanent op een bungalowpark in Lemmer. Hij woonde hier met veel plezier totdat de Vereniging van het bungalowpark afgelopen zomer een speelplaats heeft aangelegd. En dat op 10 meter van zijn recreatiewoning af. De speelplaats geeft zoveel geluidsoverlast dat het complete woongenot van meneer Scheffers verdwenen is. Het gaat zelfs zo ver dat het bijna tot een huwelijkscrisis lijdt tussen meneer en mevrouw Scheffers.
De bestuurders van de Vereniging van het bungalowpark zijn juist heel blij met de upgrade van het bungalowpark, want het park met de speeltuin trekt nu ook jonge gezinnen aan en dat is goed voor de business. Meneer Scheffers eist dat er een bord met openingstijden komt bij de speeltuin. Ook wil hij een afgesloten hekwerk om het speelterrein. Dit vindt de Voorzitter van het bungalowpark, meneer de Vries, onzin.
Echter!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dit moet wel een topshow worden, een of andere zure ouwe gek die verwacht dat er op een recreatiepark niets te recreeren valt, want anders heeft hij er last van![]()
Zal wel gewoon uitdraaien op respecteren van normale rusttijden (na 22u en voor 8u geen herrie), en verder gewoon dikke pech want te verwachten verschijnselen op een recreatiepark, moet hij dat maar niet misbruiken als permanente woonplaats.
maarquote:
quote:
Als je niet groot wilt wonen en lekker goedkoopquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Al dertig jaar op een bungalowpark wonen? Treurig zeg...
Wacht maar als je 65+ bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef Momo... het volgende:
De hele dag thuis zitten en overal aan irriteren
Hangjeugd komt dan langs hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef alors het volgende:
Zitten ze 's avonds nog in de speeltuin die kindjes?
Ze gaan slapen om 7 uur waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef alors het volgende:
zomers in de vakantie wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef alors het volgende:
wipchickiessquote:
Blijkbaar maken ze 24/7 herriequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef alors het volgende:
quote:
stop je Polen inquote:
idd kutkinderenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef NoCigar het volgende:
Je kunt ook redelijk gek worden van die krijsende hysterische rotkinderen.
Alsof die al vijftig jaar in de sherry hangtquote:
Nee dan heb je mensen die de WC doortrekken en je leven een hel maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef livelink het volgende:
Tja, dat is de keerzijde van wonen op een vakantiepark. Ik stel voor dat ze voortaan gaan overzomeren in een flatje.
mag het hopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die vrouw is DRONKEN mensen!!!!!!!!!!!!!!!!
Lijkt op Jett Rebelquote:
Volgens mij gewoon iemand van de vereniging van dat park.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Eerin het volgende:
Is die met die bril verweerders vrouw?!
Ah ik dacht al xDquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon iemand van de vereniging van dat park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |