ja die had beloofd dat het niet zou gebeuren, maar één of andere zeikerd deed het toch....quote:
Wat denk je waarom ik niet naar meetings ga FANN.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
als ik daar niet op kan vertrouwen ga ik ook niet, dat zei ik al...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik niet naar meetings ga FANN.
Heb toch helemaal geen zin in dat soort faluwekul....
Dat was niet van de meet waar ik was, daar zijn wel foto's genomen, maar die zijn netjes via pm verstuurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
Ze zitten je maar te stangen joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik daar niet op kan vertrouwen ga ik ook niet, dat zei ik al...
Ma Inge en zoon Paul (ex-collega) ken ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Annie en Nico en hun zoon was een 'beroemdheid'.
Ik ken hen persoonlijk, kwam vaak in het café...
[ afbeelding ]
ah, dan was het een andere meet, maar er was wel heisa, dat weet ik nog wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet van de meet waar ik was, daar zijn wel foto's genomen, maar die zijn netjes via pm verstuurd.
nah... ik weet het nietquote:
Dat zijn de opvolgers, Annie heeft het aan hen verkocht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ma Inge en zoon Paul (ex-collega) ken ik
Nee man als ik de enige ben die zo denkt kom ik gewoon niet, maar dan kunnen jullie wel gaan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat we die hele meet maar beter kunnen vergeten als er nu al een hoop gedoe is over foto's.
Klopt. Heb ze idd nooit aan derden doorgestuurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat was niet van de meet waar ik was, daar zijn wel foto's genomen, maar die zijn netjes via pm verstuurd.
Als jij niet gaat, ga ik ook niet...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man als ik de enige ben die zo denkt kom ik gewoon niet, maar dan kunnen jullie wel gaan...
ik sta altijd raar op foto's en meestal ontwijk ik camera'squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man als ik de enige ben die zo denkt kom ik gewoon niet, maar dan kunnen jullie wel gaan...
nah, dat is flauw, als jullie foto's willen maken moeten jullie dat doen, maar ik wl dat gewoon niet,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik ook niet...
Jij je eisen, ik mijn eisen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, dat is flauw, als jullie foto's willen maken moeten jullie dat doen, maar ik wl dat gewoon niet,
sorry
Sta je er raar op? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sta altijd raar op foto's en meestal ontwijk ik camera's
het is helemaal niet nodig om foto's te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, dat is flauw, als jullie foto's willen maken moeten jullie dat doen, maar ik wl dat gewoon niet,
sorry
Dan val ik ook gauw af of Sas moet over komen waaienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik ook niet...
Dat was natuurlijk ook de afspraak.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Heb ze idd nooit aan derden doorgestuurd.
dat wilde ik vorige keer ook maar dat ik niet gelukt, één borrel en ik let niet meer opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sta altijd raar op foto's en meestal ontwijk ik camera's
Hoeft niet meer, het onderwerp is al van de tafel.quote:
OK, thnx.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, het onderwerp is al van de tafel.
En zoals ik al eerder zei, als jij komt kom ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Kingstown het volgende:
Ow als chufi niet komt, dan wil ik wel komen.
Voor het eerst in zeven jaar, neem mijn regenpak wel mee dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Kingstown het volgende:
Ow als chufi niet komt, dan wil ik wel komen.
Het duurt even een topic en wat afslagen, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
En zoals ik al eerder zei, als jij komt kom ik ook.
Ik denk dat het een tweepersoonsmeet wordt
Nou ja, jammer voor degenen die er zin in hadden...quote:
jij stiekemerdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het duurt even een topic en wat afslagen, maar dan heb je ook wat.
Lijkt V & D en de vakbond wel..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann heeft keiharde eisen op tafel gelegd en er is geen akkoord getekend...
neh... is niet Juup zijn schuld maar de mijnequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, jammer voor degenen die er zin in hadden...
Maak maar foto's voor de mannen dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef isax het volgende:
ik heb mijn outfit uitgezocht.
mooi glitterjurkje natuurlijk.
laten jullie weten waar en hoe laat?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak maar foto's voor de mannen dan.
nee joh, het is altijd de schuld van sachaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... is niet Juup zijn schuld maar de mijne
Ja, jij doet het ja toch niet, en iemand moet het toch doen.quote:
ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, het is altijd de schuld van sacha
Precies, laten we er niet omheen draaien...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... is niet Juup zijn schuld maar de mijne
okquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak maar foto's voor de mannen dan.
Precies...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, laten we er niet omheen draaien...
Zo beroemd... Was je erbij? Was een leeftijdsgenootje van je ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit was de zoon van Annie en Nico...
http://www.npo.nl/nico-b-profiel/10-01-2012/WO_VPRO_032788
Doe ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdorie wat jammer, geen meeting , en de muziek-ketting is ook al helemaal vastgelopen, wat een dag weer.
Je hebt van die dagen dan zit alles tegenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdorie wat jammer, geen meeting , en de muziek-ketting is ook al helemaal vastgelopen, wat een dag weer.
Mwah, ik hou van groene ogen maar deze zijn wel een beetje nep, nu weet ik niet wat ik van de rest moet denken.quote:
Nee, was ik niet bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo beroemd... Was je erbij? Was een leeftijdsgenootje van je ...
Jij wil persé foto's maken dus eigenlijk is het gewoon jouw schuld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer.
Allemaal door Fann...
alles is nepquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mwah, ik hou van groene ogen maar deze zijn wel een beetje nep, nu weet ik niet wat ik van de rest moet denken.
Potverdorie Fann, wat ben je nou allemaal aan het doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer.
Allemaal door Fann...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mwah, ik hou van groene ogen maar deze zijn wel een beetje nep, nu weet ik niet wat ik van de rest moet denken.
is 100% echt hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, precies goed. Mooie lenzen ogen
Bij zn ma in de kroeg dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, was ik niet bij.
Niet mijn groepje, maar we kwamen elkaar wel regelmatig tegen...
Natuurlijk, jij kan er niets aan doen dat jij zo mooi geboren bent.quote:
Ik doe niks ... MM moet en zal persé foto's maken nah dan kom ik niet, maar dan kan het nog wel doorgaan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Potverdorie Fann, wat ben je nou allemaal aan het doen
precies! is een zwaar bestaan hoor. zoveel mensen zijn jaloers.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij kan er niets aan doen dat jij zo mooi geboren bent.
Hou toch op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij wil persé foto's maken dus eigenlijk is het gewoon jouw schuld.
Dat drama valt best mee, dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niks ... MM moet en zal persé foto's maken nah dan kom ik niet, maar dan kan het nog wel doorgaan...
wat een drama weer
Wat maken die foto's nou uit? zolang ze niet zomaar ergens online gedumpt worden hoef dat toch geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niks ... MM moet en zal persé foto's maken nah dan kom ik niet, maar dan kan het nog wel doorgaan...
wat een drama weer
Ik herken dat, dan gaan ze van pure afgunst roepen dat alles nep is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
precies! is een zwaar bestaan hoor. zoveel mensen zijn jaloers.
Vraag maar aan Chufi, toen ik hem zag had ik ook een Prednisonhoofd, ziet er niet uit...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou toch op.
Het is 2015, iedereen fotografeert met z'n smartphone alles wat los en vast zit, Instagram en Imgur floreren en mevrouw wil niet op de foto.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou toch op.
Het is 2015, iedereen fotografeert met z'n smartphone alles wat los en vast zit, Instagram en Imgur floreren en mevrouw wil niet op de foto.
Nee, die kroeg leerde ik pas later kennen.quote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Het is 2015, iedereen fotografeert met z'n smartphone alles wat los en vast zit
Het was mij niet opgevallen Fann. Drukte om weinigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Vraag maar aan Chufi, toen ik hem zag had ik ook een Prednisonhoofd, ziet er niet uit...
Die maken houtsnedes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Ken hier zeker 3 mensen die geen smartphone hebben.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was mij niet opgevallen Fann. Drukte om weinig
Brontosaurussen zal je altijd houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
steekt hand opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Photoshoot met Fann...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef just me het volgende:
ik kom plof binnenvallen, wat gaan we doen ?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken dat, dan gaan ze van pure afgunst roepen dat alles nep is.
Niks dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef just me het volgende:
Ik kom jou zondag ophalen als ik naar de meet in Amsterdam ga die niet doorgaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef just me het volgende:
Die hebben geen idee hoe zwaar het is om mooi te zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef isax het volgende:
[..]ja dat vind ik het ergste.
ergste zijn die basic bitches die dat doen
ik was liever een lelijke trol.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben geen idee hoe zwaar het is om mooi te zijn
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben geen idee hoe zwaar het is om mooi te zijn
Die is alvast bier halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Juup trouwens opeens. Lont in het vat steken en dan weggaan.
zullen we ruilen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik was liever een lelijke trol.dan was het leven zoveel makkelijker.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef isax het volgende:
[..]
hoe lelijk ben je? ik wil alleen een heule lelijke.
richting Quasimodoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef isax het volgende:
[..]
hoe lelijk ben je? ik wil alleen een heule lelijke.
Oh, waar kan ik beginnen met afzeggenquote:
De afzegtermijn is helaas al gesloten..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, waar kan ik beginnen met afzeggen
Doe maar bij mij, anders kom ik je voor niets ophalen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / 40+ meet topicquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef just me het volgende:
Nee, Fann heeft het verkloot.quote:
ze wilde met mij van leven ruilen, maar ik ben niet lelijk genoegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit je nou weer hier, je bent nog lang geen 40.
Dacht dat ik raar was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Fann heeft het verkloot.
Post haar FoBo vol met foto's en dan wil madam niet op de foto tijdens een meet...
ik zie er gewoon heel goed uit voor mijn leeftijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit je nou weer hier, je bent nog lang geen 40.
toen was ik niet aan de Prednison, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Fann heeft het verkloot.
Post haar FoBo vol met foto's en dan wil madam niet op de foto tijdens een meet...
Dat is nou jammer, of juist niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze wilde met mij van leven ruilen, maar ik ben niet lelijk genoeg
Zit je een beetje te liegen dat je 25 bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik zie er gewoon heel goed uit voor mijn leeftijd
ik wilde wel ruilen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nou jammer, of juist niet.
Ijdel, niets mis mee hoor Fann, je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
toen was ik niet aan de Prednison, zo ben ik dan ook wel weer
had je niet geraden he?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit je een beetje te liegen dat je 25 bent.
Superstrak, wat heeft dat gekost?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
had je niet geraden he?lekker strak koppie heb ik.
niks. ben strak geboren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Superstrak, wat heeft dat gekost?
Lange haren toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
had je niet geraden he?lekker strak koppie heb ik.
dat zijn mijn woordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik zie er gewoon heel goed uit voor mijn leeftijd
maar al was ik nu ook niet aan die zooi dan wil ik nog geen foto van zo'n meet op Fok.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ijdel, niets mis mee hoor Fann, je hebt groot gelijk.
Nu is het gewoon dus uit met de Pred...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
toen was ik niet aan de Prednison, zo ben ik dan ook wel weer
zeker wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar al was ik nu ook niet aan die zooi dan wil ik nog geen foto van zo'n meet op Fok.
en dat gebeurd bijna altijd welik heb al heel wat relletjes gezien op Fok vanwege dat...
Is een masker opzetten geen optie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar al was ik nu ook niet aan die zooi dan wil ik nog geen foto van zo'n meet op Fok.
en dat gebeurd bijna altijd welik heb al heel wat relletjes gezien op Fok vanwege dat...
Jaaahaaaaaaaaaaaaa.......quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog Pred genoegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu is het gewoon dus uit met de Pred...
Ik heb nog wel een bivakmuts te leen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een masker opzetten geen optie?
helpt het bij jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een masker opzetten geen optie?
Om fotos ongevraagd op FOk-forum te plaatsen vind ik ook niet zo verstandig... Maar daar kunnen toch afspraken over gemaakt worden,, KT komt toch niet ,,,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me er dan wel iets bij voorstellen ja. Groot gelijk dat je niet gaat dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Er was laatste een oud-meet en die afspraak is daar ook gemaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Om fotos ongevraagd op FOk-forum te plaatsen vind ik ook niet zo verstandig... Maar daar kunnen toch afspraken over gemaakt worden,, KT komt toch niet ,,,
Dank je... eindelijk iemand die het snaptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan me er dan wel iets bij voorstellen ja. Groot gelijk dat je niet gaat dan.
Ah... dus zó gek is dat niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Er was laatste een oud-meet en die afspraak is daar ook gemaakt
Die keer dat ik Fann en anderen ontmoet heb zijn er volgens mij geen eens fotos gemaakt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Er was laatste een oud-meet en die afspraak is daar ook gemaakt
nee en ik hoef ook niet met een gekke bek op facebookquote:
Nee, weet ik zeker...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die keer dat ik Fann en anderen ontmoet heb zijn er volgens mij geen eens fotos gemaakt...
Foto maken is ok, ongevraagd op fok plaatsen stel ik ook niet op prijs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je... eindelijk iemand die het snapt
Misschien zijn er meer die het snappen maar zitten ze je gewoon te fucken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt eenzijdig de boel opgeblazen, nog voordat er afspraken gemaakt konden worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik krijg medestandersquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee en ik hoef ook niet met een gekke bek op facebook
nee, jij hebt de boel opgeblazen omdat ik niet op de foto wildequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt eenzijdig de boel opgeblazen, nog voordat er afspraken gemaakt konden worden.
Denk daar maar eens over na voordat je steun bij bitenstaanders gaat zoeken...
Privacy respecteren idd...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Foto maken is ok, ongevraagd op fok plaatsen stel ik ook niet op prijs.
Nee, lees maar terug, je begon al te krijsen voordat je geslagen werd. En je werd niet eens geslagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, jij hebt de boel opgeblazen omdat ik niet op de foto wilde
in de roze schoenenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, lees maar terug.
Mij schuif je niks in mijn schoenen...
Ja wat dacht je dan? Maar even serieus, als iemand niet wil, de foto's niet plaatsen is toch logisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien zijn er meer die het snappen maar zitten ze je gewoon te fucken.
Nah...gaan jullie nou maar gewoon, mensen zat... doediemaar neemt haar vriendin mee,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, lees maar terug.
Mij schuif je niks in mijn schoenen...
Mw MM moet mee, want anders verveeld ze zich dus die zou dan fotos gaan maken ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, jij hebt de boel opgeblazen omdat ik niet op de foto wilde
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik vind dat we vaker een meet moeten organiseren. Is goed voor de postcijfers.
op wie zijn FB zou ik moeten staan dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt geeneens Facebook.. Ik durf niet te garanderen dat je er niet met je staat...
Natuurlijk is dat logisch en dat zou dan ook niet horen te gebeuren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan? Maar even serieus, als iemand niet wil, de foto's niet plaatsen is toch logisch.
o ja dat was het...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mw MM moet mee, want anders verveeld ze zich dus die zou dan fotos gaan maken ....
Ik kan je er zo opzetten, als ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
op wie zijn FB zou ik moeten staan dan?
Het is toch bedroevend hoe mensen hier de boel weten te verdraaien, in velerlei opzichten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik vind dat we vaker een meet moeten organiseren. Is goed voor de postcijfers.
waarom zou je dat willen in godsnaam...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan je er zo opzetten, als ik dat zou willen.
Niet, hehe, dat is nou juist het punt meid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen in godsnaam...
Nou goed, ik neem de schuld wel op me, maar niet dat de meet niet doorgaat, want er zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is toch bedroevend hoe mensen hier de boel weten te verdraaien, in velerlei opzichten.
Lezen is een kunst, begrijpend lezen nog meer...
Een van je zussen of broers of weet ik veel welke kennissen van je er nog meer facebook hebben...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
op wie zijn FB zou ik moeten staan dan?
ik heb mijn fobo al leeg gehaald...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet, hehe, dat is nou juist het punt meid.
Ik stuur je de fotos wel , want denk niet dat die hier geplaatst gaan wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou goed, ik neem de schuld wel op me, maar niet dat de meet niet doorgaat, want er zijn
mensen zat die wel willen...
OK, dan hou ik er over op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou goed, ik neem de schuld wel op me, maar niet dat de meet niet doorgaat, want er zijn
mensen zat die wel willen...
Nee, mijn broers en zussen doen niet aan die zooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Een van je zussen of broers of weet ik veel welke kennissen van je er nog meer facebook hebben...
Maar zo kwam ik bv van de week een foto van mn ex tegen van toen ik dr nog niet eens kende , terwijl ze geen FB heeft
Postings wel/niet serieus nemen is ook een kunst op zich.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Het is toch bedroevend hoe mensen hier de boel weten te verdraaien, in velerlei opzichten.
Lezen is een kunst, begrijpend lezen nog meer...
o ja. nah laat die maar staanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je Malaka Hellas shirt staat er nog F
nah... ga gewoon heen met je foto's, ik hoef niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan hou ik er over op.
Maar niet eerder dan dat ik gezegd heb dat ik nergens gezegd heb dat eventuele foto's in het openbaar gepubliceerd zouden worden. Dat heb je zelf bedacht en vanaf dat moment ben ik je gaan voeren en heb je gehapt totdat je plofte. En zelfs dat had je niet door...
Aanname's, weet je nog...
Maar wat Mo al zei... Er staan hier al veel fotos van je dus die zijn makkelijk te verplaatsen naar facebook, waarom iemand dat zou doen weet ik niet maar het kan ..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, mijn broers en zussen doen niet aan die zooiniet ééntje...
nichtjes en neefjes wel, maar die plaatsen niet zomaar foto's hoor...
niet van ooms en tantes in elk geval... wel van zichzelf en hun kinderen denk ik.
en ik heb maar één vriendin en die doet dat ook niet.
ja niet aan gedacht...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat Mo al zei... Er staan hier al veel fotos van je dus die zijn makkelijk te verplaatsen naar facebook, waarom iemand dat zou doen weet ik niet maar het kan ..
Hysterisch gedoe om niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Postings wel/niet serieus nemen is ook een kunst op zich.
Heb me op bepaalde momenten echt rot gelachen vanavond.
Heeft ze al spontaan afgezegd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hysterisch gedoe om niks.
Er was nog niet eens een datum, locatie of concrete toezegging van wie dan ook...
En ik alles maar doorgeven aan mw. MM die zich afvroeg waarom ik hardop zat te lachen.
Ze heeft meegelachen...
Pics van Mevrouw MM. In je FoBo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Er was nog niet eens een datum, locatie of concrete toezegging van wie dan ook...
En ik alles maar doorgeven aan mw. MM die zich afvroeg waarom ik hardop zat te lachen.
Ze heeft meegelachen...
Assumption is the mother of all fuck ups, om maar even een cliché te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ga gewoon heen met je foto's, ik hoef niet meer
Ze ziet me aankomen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van Mevrouw MM. In je FoBo.
Dat is een aanname.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups, om maar even een cliché te gebruiken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft meegelachen...
Meer dan eens, gelukkig wel, maar niet via fora, Facebook of welk 'sociaal' medium dan ook.quote:
Bij Dees zul je buiten moeten roken ... Met Donald die in je nek staat te hijgen , van wat mot je !quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef Kingstown het volgende:
Bottomline is dat ik er een 1 op 1 meet met Deisyy aan over heb gehouden. Mij hoor je niet klagen.
We zien de foto's wel verschijnen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef Kingstown het volgende:
Bottomline is dat ik er een 1 op 1 meet met Deisyy aan over heb gehouden. Mij hoor je niet klagen.
Amish docu op 2. Intrigerend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Gerard Ekdom zit bij Humberto alom bekende feitjes over American Pie als nieuws te verkondigen...
Die Alyson Hannigan is wel een mooie meid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Gerard Ekdom zit bij Humberto alom bekende feitjes over American Pie als nieuws te verkondigen...
Dat maakt ze niet minder gestoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze 4 keer bezocht in Ohio en heb bij hen/de Mennonieten overnacht.
Zeker intrigerend...
Amish zijn geen bigamisten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Bigamist zonder vrouw ... Wishfull thinking
Weet jij veel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet minder gestoord.
zeg, post eens niet zomaar een foto van mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
50 Shades of Disney...
Ben een non-religious persoon, dus alles wat met reli te doen heeft is in mijn ogen gestoord.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg, post eens niet zomaar een foto van mij
Nog lekker thuis of om de hoek ..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef just me het volgende:
ik ga slapen mensen, morgen weer 'n fris en fruitige om oma zijn
Ik ben ook atheïst, maar los van hun geloof zijn het aardige, hardwerkende mensen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben een non-religious persoon, dus alles wat met reli te doen heeft is in mijn ogen gestoord.
Kan wel intrigerend zijn, dat wil ik best beamen.
op 5 minuten fietsafstand en ik hoop dat het lekker weer gaat wordenquote:
Succes, oma!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef just me het volgende:
ik ga slapen mensen, morgen weer 'n fris en fruitige om oma zijn
Als iedereen volgens de norman van die "gestoorde" mensen zou leven , dan was er een stuk minder ellende in de wereld. Redelijk gestoord om anderslevenden als gestoord weg te zetten, terwijl ze geen vlieg kwaad doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben een non-religious persoon, dus alles wat met reli te doen heeft is in mijn ogen gestoord.
Dat geloof ik ook best dat ze aardig zijn en hardwerkend, maar indd niet over geloof beginnen te ouwhoeren tegen mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook atheïst, maar los van hun geloof zijn het aardige, hardwerkende mensen.
Over hun geloof moeten ze ook niet beginnen, dat heb ik vermeden, terwijl het overal om ons heen was.
Dat vond ik juist zo intrigerend, als niet-gelovige in zo'n gemeenschap meelopen.
En daarbij de Nederlandse herkomst met hun Pensylvanian Dutch, ook boeiend.
Het grappige dat ik dat op een gegeven moment niet meer zag/merkte, terwijl ik er normaal gesproken best fel op ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook best dat ze aardig zijn en hardwerkend, maar indd niet over geloof beginnen te ouwhoeren tegen mij.
Ik kijk ook regelmatig Breaking Amish, is best interessant.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige dat ik dat op een gegeven moment niet meer zag/merkte, terwijl ik er normaal gesproken best fel op ben.
Het is wat KT zegt, en ik realiseer me dat nu eigenlijk pas, er bestaat bijna geen braver, voorbeeldiger volk dan de Amish.
Ga er eens langs, ik kan het je aanraden.
Walnut Creek en Berlin in Ohio, USA, familie Joder.
Het is wel even treinen...
Dat is 100% fake.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk ook regelmatig Breaking Amish, is best interessant.
Dat is altijd met reality TV, maar de feiten die besproken worden, zoals dat je verstoten kan worden, zijn toch feiten. En zulke dingen vind ik toch vreemd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 100% fake.
Ik begrijp niet dat ze dat presenteren als 'echt'.
Denk je echt dat je daar met een camera tussen kan lopen.
No way, Fann is er niets bij...
Je wordt niet zomaar verstoten, je kan zelf wel uittreden en je hebt zelfs een moment op latere leeftijd, zodat je je bewust bent van je keuze, of je in de gemeenschap wilt blijven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is altijd met reality TV, maar de feiten die besproken worden, zoals dat je verstoten kan worden, zijn toch feiten. En zulke dingen vind ik toch vreemd.
Ik ga morgen aan het werk, punt uit nu!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan slapen, kijken of ik me morgen fit genoeg voel voor een winkeldagje
Ja, je kan gaan Rumspringa.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar verstoten, je kan zelf wel uittreden en je hebt zelfs een moment op latere leeftijd, zodat je je bewust bent van je keuze, of je in de gemeenschap wilt blijven.
Alleen als je het echt te bont maakt, dan kan je uit de gemeenschap gekieperd worden.
Gebeurt overal, niet specifiek bij de Amish.
Daarnaast heb je allerlei gradaties Amish, van orthodox conservatief tot relatief modern.
En dan nog de Mennonieten, een afsplitsing van de Amish, die weer minder orthodox/conservatief zijn.
Maar goed, dat is mijn ervaring na bijna 3 weken in totaal daar rondgehangen te hebben.
Ze kunnen voortreffelijk koken overigens...
kijk, dat is nog eens ferme taalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan het werk, punt uit nu!
Dus jij volgt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens ferme taal
Vervolgens zit ie hier te posten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens ferme taal
Waar?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vervolgens zit ie hier te posten.
Oh straks als ie wakker is en op zn werk zit... Dan is dat een teken dat ie het niet echt druk heeft.. Of dat je soms iets doet waar je op moet wachten totdat het klaar is en dan pas weer verder kunt...quote:
Ja, ik vertel zoiets in een paar woorden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh straks als ie wakker is en op zn werk zit... Dan is dat een teken dat ie het niet echt druk heeft.. Of dat je soms iets doet waar je op moet wachten totdat het klaar is en dan pas weer verder kunt...
Moet kunnen denk ik zo
Ja dus ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik vertel zoiets in een paar woorden.
Ik begon in 92, en toen had ik een computer met window 3 ... en iets met mail en office of zo ... We deden het beheer over Surfnet wat toen nog bestond uit een klein netwerk met max 64Kb modems of zo .. Ik deed staatsloterij . Paar maanden later was er een network collega die de eerste ww3 grafische webbeelden liet zien en dat duurde een tijd om te laden ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar weet jij toch alles van, beetje digitaal rondhangen op het werk.
Ik was een brave jongenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op Irc beetje lullen, poorten scannen en snelle servers hacken.
Het was wel gezellig, waren ook toffe meetings altijd dat zootje met LAN party in grote schuur.quote:
Ik begon met staatsloterij dingen aansluiten op 9.6 kb....quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, waren ook toffe meetings altijd dat zootje met LAN party in grote schuur.
30 Man zo ongeveer met PC, ging net goed op de 2x 16A traag, een straalkacheltje toen het wat kouder werd, was net teveel.
Maar Nerds communiceerden toen ook al alleen digitaal...quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook lachen was de keer dat we dachten: "Moet in de winter ook kunnen die schuur warmstoken lukt wel"
Warmtekanon op diesel geregeld en daar zaten we in de kou want zo'n schuur is niet warm te stoken, zelfs niet met al die PC's er nog bij
Je kon alleen nog digitaal met elkaar communiceren, elkaar verstaan ging zowat niet meer door herrie van dat warmtekanon.
Ja alles ging via forum en IRC.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Nerds communiceerden toen ook al alleen digitaal...
Pas met Fok aan begonnen ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja alles ging via forum en IRC.
Okquote:
Ik heb mijn servert nu bij schoonzoon staan, die heb glasvezels.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
Heb vroeger wel wat warez stuff gedownload etc ,,, Maar ben er nu niet meer bezig .. als het nog bestaat..
Wat heb je allemaal ...? stuur eens een lijstjequote:Op woensdag 18 februari 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn servert nu bij schoonzoon staan, die heb glasvezels.
Groningen was ik toen al jaren uit .... Geen bellen helaasquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Neukia.nl is niet meer. Geboren op 1 november 2003 te Groningen.. op vrijdag 3 maart 2006 in een coma geraakt.
Ik bedank:
- De miljoenen bezoekers die in de afgelopen jaren Neukia bezocht hebben
- The_Ed, Rapperdierap en de tientallen andere loggers die mij hebben meegeholpen
- Linkup.nl, die er voor gezorgd heeft dat Neukia alle Ddos attacks heeft overleefd
- Shirtshop.nl, die honderden mensen heeft verblijd met het stoere Neukia-shirt
- DOTF radio, die er elke vrijdag voor heeft gezorgd dat ik relaxed mijn weekend in ging
- Dr-a.nl, de reden dat ik Neukia ben begonnen
- Alle Neukia-haters, het heeft mijn mailbox altijd mooi opgefleurd
Waarom ik stop?
Omdat de tijd er rijp voor is...
Dolledingo
Dat is geen lijstje, zit 10TB in dat ding.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal ...? stuur eens een lijstje
Ach ja waarom nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is geen lijstje, zit 10TB in dat ding.
Wil je toegang?
Ja maar vertrouw ik jouw wel ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PM en DM vertrouw ik niet hier, doe maar mailadres.
Klopt .. Geen tricks...quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet jij wel, wij hadden prive meet.
Ik regel wel een meet die wel doorgaat ok?quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie mogen nu ook DMen hoor, beetje uitsloven dat jullie gemeet hebben.
Zonder camera'squote:Op woensdag 18 februari 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik regel wel een meet die wel doorgaat ok?
Wil je best meeten Choco .. weet je bestquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie mogen nu ook DMen hoor, beetje uitsloven dat jullie gemeet hebben.
Oh, nou ja, wist ik eigenlijk niet helemaal, nu wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je best meeten Choco .. weet je best
Waar we het over hadden is afgehandeld..quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
We dwalen af. Ga verder met jullie onderwerp, wat dat ook weer was. Ik ga ff in UTO kijken, daar gaat het over schepen.
Mooi zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar we het over hadden is afgehandeld..
Ok.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen PP en mij
Verder is het gewoon aan jouw
Volgens mij ging het hier foutquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry, ik zat ff niet op te letten.
Geniaal nummer.quote:
Vandaag geen zin in, sorry.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, soms loopt het zo .. Je mag zelf ook wel iets inbrengen
Ik blijf dat een geweldig nummer vinden,ondanks hoe vaak ik het al gehoord heb wordt het eigenlijk steeds beter,quote:
Weet je het zeker, kan ook hier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:48 schreef chufi het volgende:
Uto OK ... al dat heen en weer gedoe is niet goed voor niemand..
Ben de tekst alweer vergeten ..quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik blijf dat een geweldig nummer vinden,ondanks hoe vaak ik het al gehoord heb wordt het eigenlijk steeds beter,
Moet die oudjes hier zoveel teruglezen ..quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je het zeker, kan ook hier.
Ligt eraan of we veel gaan posten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet die oudjes hier zoveel teruglezen ..
Op deze manier niet en dat is de bedoeling .. Heb er een hekel aan hoe PP nu stiekem toekijktquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan of we veel gaan posten.![]()
En niet zo lelijk over die oudjes, je bent er zelf ook 1.
PP doet gluren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Op deze manier niet en dat is de bedoeling .. Heb er een hekel aan hoe PP nu stiekem toekijkt
quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Stuiterbal effect, spring spring spring.![]()
![]()
Terwijl je niet hosselbaar bent toch ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Op deze manier niet en dat is de bedoeling .. Heb er een hekel aan hoe PP nu stiekem toekijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |